Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Zbyt niskie zawieszenie pomocy!

Zawieszenie
Awatar użytkownika
MarcinCyt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 29 lis 2013, 01:05
Lokalizacja: Nottingham/Miłosławice

Post autor: MarcinCyt » 30 kwie 2014, 13:06

tu koledzy piszą że różnić nie ma viewtopic.php?t=6818
jedynie co allroad ale nie wiem czy spasuje <zalamka>

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 30 kwie 2014, 13:10

W A6 C5 były różnice na 100% (miałem w rękach od sedana i avanta i różniły się grubością drutu z którego były wykonane). W A6 C6 ręki nie dam ale musisz poprosić kogoś kto ma ETKE aby dokładnie sprawdzić.

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 30 kwie 2014, 19:46

Sprężyny różnią się zależnie od nacisku na oś. Macie na wlepce... nie ma różnicy czy Avant czy Sedan, różnice wynikają z różnego obciążenia danej osi. Czyli tak na prawdę od wyposażenia, napędu itd.

Awatar użytkownika
MarcinCyt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 29 lis 2013, 01:05
Lokalizacja: Nottingham/Miłosławice

Post autor: MarcinCyt » 01 maja 2014, 18:39

mrporpoise pisze:Sprężyny różnią się zależnie od nacisku na oś. Macie na wlepce... nie ma różnicy czy Avant czy Sedan, różnice wynikają z różnego obciążenia danej osi. Czyli tak na prawdę od wyposażenia, napędu itd.
u mnie ten gaz i butla 70 robi swoje no i niskie zawieszenie, a wie kolega może jakie sprężyny najmocniejsze by pasowały?

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 01 maja 2014, 22:48

Niestety nie mam pojęcia, był temat o zmianie 1BA na 1BE ale w c5.... tam chłopaki to się prawie doktoryzowali na temat kropek, oznaczeń itd.
Ale jak to jest w C6 to no idea niestety :/

Awatar użytkownika
MarcinCyt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 29 lis 2013, 01:05
Lokalizacja: Nottingham/Miłosławice

Post autor: MarcinCyt » 01 maja 2014, 23:51

też tak myślałem :|

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 02 maja 2014, 10:16

poczytaj katalogi jedz do carsu podpoiewdza ci i kup uzywke na allegro i metoda prob i blędów dojdziesz do odpowiednika

Awatar użytkownika
MarcinCyt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 29 lis 2013, 01:05
Lokalizacja: Nottingham/Miłosławice

Post autor: MarcinCyt » 20 maja 2014, 01:57

metoda prob i bledow bedzie strasznie kosztowna ;) i trudna ze wzgledu iz mieszkam w uk. Mam okazje kupic 2 sprezyny na tyl od 2.8fsi kombi oznaczone kropkami żółta, niebieska, pomarańczowa. jak myślicie lepsze od moich?

[ Dodano: 2014-05-20, 01:57 ]
czy trudna a;bo kosztowna jest wymiana sprężyn w tylnym zawieszeniu? <mysli>

Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 20 maja 2014, 05:38

Jak kupisz z 2.8 do 4.2 to bedziesz miał inna nośność( nacisk osi ) i może ci niżej siąść,wymiana z tylu nie jest trudna, powinieneś sobie sam poradzić,jak odkrecisz kolo to bedziesz miał wszystko jak na dłoni,

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja