[All] Pedal Box?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
[All] Pedal Box?
Witam. http://www.pedalbox.pl/html/produkt.html - miał ktoś z czymś takim do czynienia? po zapoznaniu się z lekturą stwierdziłem że to ciekawe urządzonko. nie zwiększa mocy tylko daje szybszy dostęp do momentu obrotowego. co o tym sądzicie?
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Wg. mnie urządzenie działa tak samo jak płyta kompaktowa na lusterku.
Żadnych konkretów, same wykresiki zrobione w paincie i test drogowy z wykorzystaniem AMG
Naprawdę wierzycie w ten pic? Jeśli są pewni tego produktu to niech zamontują to do jakiegoś parcha i pojadą na hamownię, a nie wyjeżdżają AMG na drogę i strugają pawiana. Ten samochód reaguje na przyciśnięcie gazu bez tego.
Żadnych konkretów, same wykresiki zrobione w paincie i test drogowy z wykorzystaniem AMG

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pieniadze na to mozesz rowniez dac rydzykowi na ofiare. Efekt bedzie ten sam. Ludzie nie wierzcie w takie bzdury!
Ostatnio zmieniony 05 maja 2014, 05:53 przez Schiller_Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Stosowane może być na całym świecie i o niczym to nie świadczy, tak samo jak magnetyzery i oporniki, które podpinają pod przepływomierze.
W sportach motorowych mapują silniki indywidualnie pod konkretne warunki, w których ma się ścigać pojazd, a każdy konkretny element musi być homologowany przez FIA, więc jeśli taką homologacją producent tego cudeńka się nie chwali, to nic innego jak pic na wodę.
Róbcie co chcecie, bo to wasze pieniądze, ale ja stawiam bardziej na efekt placebo, niż efekt namacalny.
Obstawiam, że jeśli zapytalibyście się na jakimś konkretnym forum tunerskim to by was zabili śmiechem. Panowie uwierzcie, nie ma czegoś takiego, bo o ile w AMG przy gwałtownym wciśnięciu buta auto wyrywa do przodu, o tyle w waszych autach nie dorzuci 50Nm. Nawet gdyby była jakakolwiek poprawa, w co szczerze wątpię, to będzie na tyle niewielka różnica, że tego nawet nie poczujecie.
Za tą kasę zróbcie sobie wydechy i to prędzej poczujecie, niż kabelek podpięty do czujnika położenia pedału gazu.
Pozdro!

W sportach motorowych mapują silniki indywidualnie pod konkretne warunki, w których ma się ścigać pojazd, a każdy konkretny element musi być homologowany przez FIA, więc jeśli taką homologacją producent tego cudeńka się nie chwali, to nic innego jak pic na wodę.
Róbcie co chcecie, bo to wasze pieniądze, ale ja stawiam bardziej na efekt placebo, niż efekt namacalny.
Obstawiam, że jeśli zapytalibyście się na jakimś konkretnym forum tunerskim to by was zabili śmiechem. Panowie uwierzcie, nie ma czegoś takiego, bo o ile w AMG przy gwałtownym wciśnięciu buta auto wyrywa do przodu, o tyle w waszych autach nie dorzuci 50Nm. Nawet gdyby była jakakolwiek poprawa, w co szczerze wątpię, to będzie na tyle niewielka różnica, że tego nawet nie poczujecie.
Za tą kasę zróbcie sobie wydechy i to prędzej poczujecie, niż kabelek podpięty do czujnika położenia pedału gazu.
Pozdro!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Ten pedał box oszukuje tylko sygnał z pedału gazu podawany do ecu, jakim cudem może szybciej otwierac przepustnice? przecież przepustnica steruje ecu, ten sam efekt bez tego urządzenia można pewnie uzyskać wciskając za kazdym razem gaz do końca
bo na tym polega praca tego "urządzenia"
[ Dodano: 2014-05-02, 19:21 ]
Taki sam efekt można uzyskac zmieniając jedną mape w sofcie która odpowiada za przełozenie sygnału z położenia pedału gazu na obciązenie silnika, niektórzy tunerzy zmieniają ta mapę dzięki czemu kierowca ma wrażenie silnik lepiej reaguje na dodanie gazu.

[ Dodano: 2014-05-02, 19:21 ]
Taki sam efekt można uzyskac zmieniając jedną mape w sofcie która odpowiada za przełozenie sygnału z położenia pedału gazu na obciązenie silnika, niektórzy tunerzy zmieniają ta mapę dzięki czemu kierowca ma wrażenie silnik lepiej reaguje na dodanie gazu.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
1. schiller, gdzie tu widzisz link do aukcji? ja widzę tylko link do opisu urządzenia.. więc o co kaman? fakt ze przydałoby się jakieś foto
. a co ty tak tego ojca R tak reklamujesz
, osobiście jednak wolałbym pieniądze na to wyrzucić niż jemu na cokolwiek dać. (żart)
2.metyoo, mówisz ze wyśmiali by nas gdybyśmy zadali podobne pytanie na jakimś forum tunerskim, możliwe, ale póki się nie spytam to się nie dowiem co nie?
. inna sprawa ze nic o tym czymś nie wiem więc się pytam. na razie opinie 3 (słownie: trzech) osób to na razie trochę mało. przydało by sie jeszcze parę opinii. i dodatkowo to nie ma za zadanie dodawać czegokolwiek a jedynie przyspieszyć dostęp do momentu obrotowego... według tego co piszą oczywiście..i masz racje co do wydechu, faktycznie wolałbym najpierw to..


2.metyoo, mówisz ze wyśmiali by nas gdybyśmy zadali podobne pytanie na jakimś forum tunerskim, możliwe, ale póki się nie spytam to się nie dowiem co nie?

Ludzie znów jakieś shit wymyślili. To urządzenie nie da nic ! Na pewno się przepustnica szybciej nie otworzy tylko pedał będzie inaczej reagował czytaj gwałtowniej co może tylko utrudnić płynna jazdę. Box czy nawet sam opornik da więcej korzyści niż to -z technicznego punktu widzenia
Pomogłem? Kliknij
Dopóki jest popyt na takie pseudo tuningowe urządzenia - ktoś to będzie wymyślać i produkować.
Ale niestety mi już nikt nie zwróci 2,5 minuty, które straciłem na obejrzenie filmiku z tym ustrojstwem
Problem chyba wynika z tego, że ludzie się nagrali w gry, gdzie tuning o 300KM się robi kilkoma kliknięciami i myślą, że w życiu jest tak samo. Każdy kto cokolwiek dłubał w aucie, wie że żeby podnieść moc to zwykle potrzeba sporych nakładów finansowych. Szczególnie jeśli mamy auto N/A.
Ale niestety mi już nikt nie zwróci 2,5 minuty, które straciłem na obejrzenie filmiku z tym ustrojstwem

Problem chyba wynika z tego, że ludzie się nagrali w gry, gdzie tuning o 300KM się robi kilkoma kliknięciami i myślą, że w życiu jest tak samo. Każdy kto cokolwiek dłubał w aucie, wie że żeby podnieść moc to zwykle potrzeba sporych nakładów finansowych. Szczególnie jeśli mamy auto N/A.
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Panowie, po części rozumiem takie zachowanie, chłopaki bolidami F1 nie dysponują, żeby nie było, 2.4 też jedzie przyzwoicie, ale niestety, albo koszty i osiągi, albo oszczędności i osiągi niższe. Są rzeczy, których nie można przeskoczyć i tyle.
Dlatego nam łatwiej jest napisać , że to badziew.
Jak już wyżej napisałem to urządzenie wg. mnie (i nie musicie się z tym zgadzać) ma takie same właściwości poprawiające elastyczność silnika, jak magnetyzery i elektryczne wiatraczki, zastępujące turbiny
Dlatego nam łatwiej jest napisać , że to badziew.
Jak już wyżej napisałem to urządzenie wg. mnie (i nie musicie się z tym zgadzać) ma takie same właściwości poprawiające elastyczność silnika, jak magnetyzery i elektryczne wiatraczki, zastępujące turbiny

- sosna
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 486
- Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
- Kontakt:
Taaa panowie, w nowych autach jest to tez stosowane jako ori wyposażenie, ale nie o tym mowa, jeździłem u znajomego i mi się spodobało, także każdy kupuje ci mu się podoba, można się zdziwić wsiadajac do takiego auta ze po dodaniu lekkiego gazu jest efekt jakbyś miał polowe pedała wcisnietego, tak to działa, wole sobie takich 10boxow kupić niż rydzykowi gr rzucić, za parę dni zdam relacje jak dojdzie paczka,pozdro
- sosna
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 486
- Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
- Kontakt:
A więc powiem krótko ze warto kuupic to ustrojswto!!!!!
jest kolosalna róznica, auto zbiera sie od musnięcia pedału gazu i ciągnie lepiej do konca, pytanie tylko czy jest to zdrowe dla skrzyni isprzegła bo na 1 biegu nie trudno kapcia spalic przy małym dotknięciu, jest tam 3 programy 1.Sport 2.Sport plus 3.Ecu, i do kazdego z programow masz dodatkowa regulacje przy ktorej napewno zmieniaja sie mapy ktore daja inne sygnaly z pedała do ecu, nie jestem zwolennikiem takich gadzetów ale po przetestowaniu tego u kolegi stwierdzilem a co mi tam, nie dlugo mamy to u kolegi podpiąc pod 3.0 tdi na wirusie na 275ps i jestem ciekaw u niego efektu, bo u mnie przy moim silniku jest o wiele lepiej,
to by było na tyle z mojej strony, pozdrawiam 




Jak może być kolosalna różnica? Przecież mając pedał gazu w podłodze, to będzie bez różnicy czy masz ten gadżecik czy nie. Chcesz jechać? Wciskasz gaz i tyle. Nie widzę wartości w kupowaniu tego typu gadżetów. Na podobnej zasadzie działają przecież inne tuning-boxy, które są zwykłym opornikiem wsadzonym w ładne pudełeczko ze sporą ceną.