A6 c7 3.0 TDI Quattro - uszczelnienie silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 sty 2014, 22:22
- Lokalizacja: Wielkopolska
A jednak miałem racje ze to wada fabryczna, skoro kolega w krakowie tez na wlasne oczy widzial jak rozkrecaja C7. Generalnie mialem A6 C6 rocznik 2008, jezdzilem nim do 2012 roku, i nie miałem zadnych problemów, przez caly okres wymienialem tylko rzeczy eksplatacyjne jak olej, klocki tarcze i raz tylko koncowke drazka. A w modelu C7, pewnie teraz stoi tez na podnosniku i jest cala rozkrecona:) Problemy to wyciek oleju z silnika, pojawil sie problem falowania obrotow, przyczyna moze byc degradacja DPF. Są to dwie super kosztowne wady, radze wykupic przedluzona gwarancje:)
[ Dodano: 2014-02-04, 08:10 ]
Panowie,. w srode odbieram autko:) przedstawie wam koszty takiej naprawy:) zobaczymy czy cos po naprawie sie zmienilo, tego najbardziej sie obawiam, skoro rozebrana byla do golej blachy:/
[ Dodano: 2014-02-04, 08:10 ]
Panowie,. w srode odbieram autko:) przedstawie wam koszty takiej naprawy:) zobaczymy czy cos po naprawie sie zmienilo, tego najbardziej sie obawiam, skoro rozebrana byla do golej blachy:/
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
No i jak kolego, naprawili ci autko?? jak teraz sie sprawuje??sworekA6C7Avant pisze:A jednak miałem racje ze to wada fabryczna, skoro kolega w krakowie tez na wlasne oczy widzial jak rozkrecaja C7. Generalnie mialem A6 C6 rocznik 2008, jezdzilem nim do 2012 roku, i nie miałem zadnych problemów, przez caly okres wymienialem tylko rzeczy eksplatacyjne jak olej, klocki tarcze i raz tylko koncowke drazka. A w modelu C7, pewnie teraz stoi tez na podnosniku i jest cala rozkrecona:) Problemy to wyciek oleju z silnika, pojawil sie problem falowania obrotow, przyczyna moze byc degradacja DPF. Są to dwie super kosztowne wady, radze wykupic przedluzona gwarancje:)
[ Dodano: 2014-02-04, 08:10 ]
Panowie,. w srode odbieram autko:) przedstawie wam koszty takiej naprawy:) zobaczymy czy cos po naprawie sie zmienilo, tego najbardziej sie obawiam, skoro rozebrana byla do golej blachy:/
czytając troszkę się przestraszyłem i jeśli któryś z kolegów mógłby właśnie napisać czy widać jakies plamy oleju pod samochodem albo gdzie dokładnie na to spojrzeć to również byłbym wdzięczny za info...
kupiłem używkę która ma jeszcze 3 miesiące gwarancji i w razie czego wolałbym się na nią jeszcze załapać :D
kupiłem używkę która ma jeszcze 3 miesiące gwarancji i w razie czego wolałbym się na nią jeszcze załapać :D
Re: A6 c7 3.0 TDI Quattro - uszczelnienie silnika
Witaj,sworekA6C7Avant pisze:Witam wszystkich. Jestem szczęśliwym bąd? nieszczęśliwym posiadaczem audi a6 c7 3.0 TDI quattro. Nie wiem czy ja mam takiego pecha, chociaz poprzedni model c6 byl wysmienity, tak ten od jakiegos czasu borykam sie z wieloma problemami. AUto zakupiłem w niemieckim salonie z przebiegiem 5 tys km, 100 % bezwypadkowe....
przykro to słyszeć ale takie są obecne auta. Jeśli nie minął rok od zakupu auta w DE to masz szanse aby sprzedawca naprawił gratis a nawet mógłbyś oddać im auta. Sam mam C7 i będę go zwracał. Te auta są po prostu kiepskiej jakości.
Jeśli rok minął to lepiej udać się do dobrego mechanika niż ASO.
Powodzenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 sty 2014, 22:22
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: A6 c7 3.0 TDI Quattro - uszczelnienie silnika
Witam..Undziak pisze:Witaj,sworekA6C7Avant pisze:Witam wszystkich. Jestem szczęśliwym bąd? nieszczęśliwym posiadaczem audi a6 c7 3.0 TDI quattro. Nie wiem czy ja mam takiego pecha, chociaz poprzedni model c6 byl wysmienity, tak ten od jakiegos czasu borykam sie z wieloma problemami. AUto zakupiłem w niemieckim salonie z przebiegiem 5 tys km, 100 % bezwypadkowe....
przykro to słyszeć ale takie są obecne auta. Jeśli nie minął rok od zakupu auta w DE to masz szanse aby sprzedawca naprawił gratis a nawet mógłbyś oddać im auta. Sam mam C7 i będę go zwracał. Te auta są po prostu kiepskiej jakości.
Jeśli rok minął to lepiej udać się do dobrego mechanika niż ASO.
Powodzenia.
Niestety autko juz mam ponad rok, a kupowałem je przez brokera samochodowego więc neistety musze sie jeszcze przez rok pomeczyc - splata leasingu..
Poprzedni model C6 byl duzo bardziej udany od tego..
[ Dodano: 2014-03-31, 12:06 ]
Witam Kolegów..
Auto naprawione.. koszt naprawy 10,5 tys zł.
Rozrzad też musiał być zrobiony przy uszczelnianiu. oraz szpilki od turbiny, przy odkrecaniu sie rozsypały.. Dziwne.. Auto ma porzebieg 68 tys.. Generalnie wszystkie usterki jak falowanie obrotów na postoju zostały usuniete. Odczuwam lepsza prace silnika, skrzyni biegów. Zostal wymieniony olej w skrzyni, czulem przed wymiana ociazalosc oraz czasem mocne szarpniecia podczas zmiany biegow. Teraz wszystko odpukac smiga dobrze. Ciekawe na jak dlugo.. czy na kolejne 60 tys wystarczy..
Odpowiadam.. że zadnych plam oleju na kostce, czy w garazu nie zauwazylem. Nawet po zdjeciu oslon nie widziałem. Niestety nikt w ASO mi tego nie pokazal gdzie mam patrzec.
- giganteusz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
- Lokalizacja: Suwałki
Kolego jaki masz przebieg auta, sam muszę zajrzeć u siebie jak tam sytuacja póki jeszcze gwarancja jest , to normalnie jakieś jaja są , w praktycznie nowych autach wyciekipalioza pisze:W zwiazku z tym, ze za 2 miechy konczy mi sie gwarancja, podnioslem sobie auto i.... tez spocona gorna miska olejowa. Jutro dzwonie do ASO. (A7 3.0 TDI 245).
(fajnie, ze rzucilem okiem na ten watek, inaczej bym nie zagladal pod spod)

Carloss* pisze:Kolego jaki masz przebieg auta, sam muszę zajrzeć u siebie jak tam sytuacja póki jeszcze gwarancja jest , to normalnie jakieś jaja są , w praktycznie nowych autach wyciekipalioza pisze:W zwiazku z tym, ze za 2 miechy konczy mi sie gwarancja, podnioslem sobie auto i.... tez spocona gorna miska olejowa. Jutro dzwonie do ASO. (A7 3.0 TDI 245).
(fajnie, ze rzucilem okiem na ten watek, inaczej bym nie zagladal pod spod)
72tys
kurde czlowiek jest zakrecony, mam jeszcze rok gwarancji. Na razie po wizycie w ASO stwierdzili, ze mialem wyciek z pompy cieczy (juz mialem 2x wymieniana na gwarancji w odstepie 10 tys km) i moglo zachlapac. Przyjalem do wiadomosci kazalem oczyscic gorna miske i pojawie sie za 15tys na przegladzie i karze zweryfikowac.
Zaznaczam ze NIC nie kapalo, nawet nie byla ubrudzona oslona dolna od wewnatrz, tylko widzialem zapocenie na misce (na 99,9% to nie plyn tylko olej ale coz spokojnie poczekam).