Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Czy ktoś robił dołozenie drugiego IC + turbo od CAHA

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

[A6 C6] Czy ktoś robił dołozenie drugiego IC + turbo od CAHA

Post autor: Cin » 10 kwie 2014, 08:18

Witam
Mam pytanko czy ktoś robił takiego moda w 2.0 tdi PD 16v??
Potrzebuje dokładnie co potrzebuje. Co do turba to wiem ze flansza+ turbina+kolektor.
Bardziej mnie interesują numery czesci do 2 IC.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2014, 10:18 przez Cin, łącznie zmieniany 1 raz.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

Klub A6 Polska

Post autor: Klub A6 Polska » 22 kwie 2014, 00:34

Było opisywane na forum A4 i chyba wszystkich możliwych forach łącznie z racingforum przez jaro4444, przykładowe tematy poniżej


http://forum.vw-passat.pl/archive/index ... 88180.html
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 80524.html

Dodatkowo możesz pomyśleć o usunięciu EGR jak jaro, inaczej będzie trzeba podginać przewody (z tego co się dowiedziałem)

Ja też chce zrobić podobnego moda w tym roku. Najpierw muszę wyeliminować przyczynę ubytku płynu chłodniczego <stres> Gdzie zamierzasz robić to?

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 23 kwie 2014, 16:35

Wszystko pieknie ale to nie jest A6 ( bardzo dobrze znam te tematy), gdzie nadwozie jest inne niz a4. I tutaj nie ma fabrycznego drugiego IC do 2.0 tdi albo 2.0 tfsi. Z tego co patrzyłem najwiekszy problem z rura w pasie przednim.
Ja bede robił to sam. Ale z tego co sprawdziłem IC jest taki sam jak w 2.0 tfsi wiec do 180KM wystarczy spokojnie. A turbina albo regenerowana BRD albo uzywana CAHA, zobaczymy co sie znajdzie.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

Klub A6 Polska

Post autor: Klub A6 Polska » 23 kwie 2014, 20:34

A6 C6 3.0 TDI Intercoolers

Może tak? Z otworami w nadkolach z Q7 byłoby chłodziutko :)

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 24 kwie 2014, 21:58

Tylko moim zdaniem jest to za duza rzeźba. Nic praktycznie nie będzie ori tylko spawane, ciete, dorabiane. A jak Bede chciał miec 250km to kupie 4,2 w c6.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

Klub A6 Polska

Post autor: Klub A6 Polska » 24 kwie 2014, 23:18

Daj znać co ostatecznie wymodzisz. Chętnie posłucham porad bo mało takich tematów odnośnie 2.0 TDI w C6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja