Witam
Mam pytanko czy ktoś robił takiego moda w 2.0 tdi PD 16v??
Potrzebuje dokładnie co potrzebuje. Co do turba to wiem ze flansza+ turbina+kolektor.
Bardziej mnie interesują numery czesci do 2 IC.
[A6 C6] Czy ktoś robił dołozenie drugiego IC + turbo od CAHA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
[A6 C6] Czy ktoś robił dołozenie drugiego IC + turbo od CAHA
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2014, 10:18 przez Cin, łącznie zmieniany 1 raz.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
Było opisywane na forum A4 i chyba wszystkich możliwych forach łącznie z racingforum przez jaro4444, przykładowe tematy poniżej
http://forum.vw-passat.pl/archive/index ... 88180.html
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 80524.html
Dodatkowo możesz pomyśleć o usunięciu EGR jak jaro, inaczej będzie trzeba podginać przewody (z tego co się dowiedziałem)
Ja też chce zrobić podobnego moda w tym roku. Najpierw muszę wyeliminować przyczynę ubytku płynu chłodniczego
Gdzie zamierzasz robić to?
http://forum.vw-passat.pl/archive/index ... 88180.html
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 80524.html
Dodatkowo możesz pomyśleć o usunięciu EGR jak jaro, inaczej będzie trzeba podginać przewody (z tego co się dowiedziałem)
Ja też chce zrobić podobnego moda w tym roku. Najpierw muszę wyeliminować przyczynę ubytku płynu chłodniczego

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
Wszystko pieknie ale to nie jest A6 ( bardzo dobrze znam te tematy), gdzie nadwozie jest inne niz a4. I tutaj nie ma fabrycznego drugiego IC do 2.0 tdi albo 2.0 tfsi. Z tego co patrzyłem najwiekszy problem z rura w pasie przednim.
Ja bede robił to sam. Ale z tego co sprawdziłem IC jest taki sam jak w 2.0 tfsi wiec do 180KM wystarczy spokojnie. A turbina albo regenerowana BRD albo uzywana CAHA, zobaczymy co sie znajdzie.
Ja bede robił to sam. Ale z tego co sprawdziłem IC jest taki sam jak w 2.0 tfsi wiec do 180KM wystarczy spokojnie. A turbina albo regenerowana BRD albo uzywana CAHA, zobaczymy co sie znajdzie.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.