[C5 150KM] Wiele złego... jeden mówi rozrząd, drugi pompa...
Auto pracuje glosniej poniewaz jest przestawiony kat wtrysku i siedzi w serwisowym, taka praca jest typowa dla tego stanu... watpie zeby to byla hydraulika tym bardziej ze rok temu wszystko bylo robione, niemniej jednak dzieki za odpowiedź
zdecydowalem jeszcze przy okazji wymienic termostat i skladam dziada, robie logi i daje je do fachowca
chyba ze ktos cos jeszcze ma w glowie?
-
robert22ff
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sty 2010, 15:55
- Lokalizacja: legnica
jeszcze nie doszedlem, wczoraj zmienilem termostat, dzisiaj go zloze i zobaczymy... blad 550
[ Dodano: 2014-04-07, 23:04 ]
Wracam do tematu Panowie... po zrobieniu logow okazuje sie ze pompa nie przestawia kata wtrysku.. mam pare pytan:
- czy bedzie to zatarty tlok przestawiacza kata i czy moge go sam kupic i wymienic?
- czy po takiej operacji o ile mozliwa bedzie potrzebna kalibracja na stole?
- jak juz trzeba oddawac pompe do boscha to czy konieczna jest pelna regeneracja za circa 2000?
- majac na uwadze ze auto za rok sprzedaje i zrobie nim jakies 10tys max, nie lepiej kupic taniej jakas uzywana pompe?
[ Dodano: 2014-04-07, 23:04 ]
Wracam do tematu Panowie... po zrobieniu logow okazuje sie ze pompa nie przestawia kata wtrysku.. mam pare pytan:
- czy bedzie to zatarty tlok przestawiacza kata i czy moge go sam kupic i wymienic?
- czy po takiej operacji o ile mozliwa bedzie potrzebna kalibracja na stole?
- jak juz trzeba oddawac pompe do boscha to czy konieczna jest pelna regeneracja za circa 2000?
- majac na uwadze ze auto za rok sprzedaje i zrobie nim jakies 10tys max, nie lepiej kupic taniej jakas uzywana pompe?
Ale raczej tak bo wszystki diagnozy przeprowdzilem wyskakuje mi blad wlasnie 550 ,a w opisie jest ze powoduje on wlasnie brak mocy ,bialy dym , nie wkrecanie sie na obroty , i nawet jak czytalem na innych foravh zwiazanych z pompa vp44 to sterownik powoduje wlasnie takie objawy , no a takze zle dobrane paliwo jak biodiesel albo zapowietrzony uklad chlodzenia. No wczoraj wszystko jakos gralo samochod odpalal jezdzil tylko braklo mu mocy ,a podeszlem do niego w nocy chce odpalic go ,a on kreci kreci , czasami jak by chcial zalapac ,a z rury szedl taki bialy dym gdzie bylo w nim czuc przedawkowywanie paliwa na cylindry , no dzis juz jest u mechanika i watpie zeby to byl zaworek przestawiacza konta sie zatarl jak caly czad lejesz diesla , takie cos jest mozliwe jak zalejesz tzw. Czerwonke albo pomylisz dystrybutory, dobrej jakosci paliwo tez ma duze znaczeni na dluga prace tej pompy jak i tego zaworka .









