Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C5 150KM] Wiele złego... jeden mówi rozrząd, drugi pompa...

Silniki wysokoprężne
harnasm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: harnasm » 09 gru 2013, 20:56

Auto pracuje glosniej poniewaz jest przestawiony kat wtrysku i siedzi w serwisowym, taka praca jest typowa dla tego stanu... watpie zeby to byla hydraulika tym bardziej ze rok temu wszystko bylo robione, niemniej jednak dzieki za odpowiedź <okok> zdecydowalem jeszcze przy okazji wymienic termostat i skladam dziada, robie logi i daje je do fachowca :] chyba ze ktos cos jeszcze ma w glowie?

robert22ff
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 16 sty 2010, 15:55
Lokalizacja: legnica

Post autor: robert22ff » 11 gru 2013, 17:21

Witam.doszłeś co i jak? przerabiałem temat 3 razy.jaki nr błędu?

harnasm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: harnasm » 07 kwie 2014, 23:04

jeszcze nie doszedlem, wczoraj zmienilem termostat, dzisiaj go zloze i zobaczymy... blad 550

[ Dodano: 2014-04-07, 23:04 ]
Wracam do tematu Panowie... po zrobieniu logow okazuje sie ze pompa nie przestawia kata wtrysku.. mam pare pytan:

- czy bedzie to zatarty tlok przestawiacza kata i czy moge go sam kupic i wymienic?
- czy po takiej operacji o ile mozliwa bedzie potrzebna kalibracja na stole?
- jak juz trzeba oddawac pompe do boscha to czy konieczna jest pelna regeneracja za circa 2000?
- majac na uwadze ze auto za rok sprzedaje i zrobie nim jakies 10tys max, nie lepiej kupic taniej jakas uzywana pompe?

Kepe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 kwie 2013, 21:59
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Kepe » 09 kwie 2014, 21:09

Kolego borykam sie z tym samym problemem tez ten sam blad mi pokazuje , i tu do wymiany jest sterownik pompy , bo raz jest moc raz nie ma jakby nie laczylo cos , niejestem pewien co do pelnej regeneracji , zreszta jak oddasz pompe to tobie powiedza czy pelna regeneracja czy czesciowa

harnasm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: harnasm » 10 kwie 2014, 17:28

Kepe, nie wydaje mi sie ze to sterownik, nie ma tak ze raz laczy a raz nie laczy :) u Ciebie pewnie tez sie przyciera tłok przestawiacza kata wtrysku i dlatego raz masz moc a raz nie. U mnie sie zatarl juz na smierc :) jutro oddaje pompe do Adamczyka na ekspertyze i zobaczymy :) dam znac

Kepe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 kwie 2013, 21:59
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Kepe » 11 kwie 2014, 01:32

Ale raczej tak bo wszystki diagnozy przeprowdzilem wyskakuje mi blad wlasnie 550 ,a w opisie jest ze powoduje on wlasnie brak mocy ,bialy dym , nie wkrecanie sie na obroty , i nawet jak czytalem na innych foravh zwiazanych z pompa vp44 to sterownik powoduje wlasnie takie objawy , no a takze zle dobrane paliwo jak biodiesel albo zapowietrzony uklad chlodzenia. No wczoraj wszystko jakos gralo samochod odpalal jezdzil tylko braklo mu mocy ,a podeszlem do niego w nocy chce odpalic go ,a on kreci kreci , czasami jak by chcial zalapac ,a z rury szedl taki bialy dym gdzie bylo w nim czuc przedawkowywanie paliwa na cylindry , no dzis juz jest u mechanika i watpie zeby to byl zaworek przestawiacza konta sie zatarl jak caly czad lejesz diesla , takie cos jest mozliwe jak zalejesz tzw. Czerwonke albo pomylisz dystrybutory, dobrej jakosci paliwo tez ma duze znaczeni na dluga prace tej pompy jak i tego zaworka .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja