Post
autor: Kepe » 11 kwie 2014, 01:32
Ale raczej tak bo wszystki diagnozy przeprowdzilem wyskakuje mi blad wlasnie 550 ,a w opisie jest ze powoduje on wlasnie brak mocy ,bialy dym , nie wkrecanie sie na obroty , i nawet jak czytalem na innych foravh zwiazanych z pompa vp44 to sterownik powoduje wlasnie takie objawy , no a takze zle dobrane paliwo jak biodiesel albo zapowietrzony uklad chlodzenia. No wczoraj wszystko jakos gralo samochod odpalal jezdzil tylko braklo mu mocy ,a podeszlem do niego w nocy chce odpalic go ,a on kreci kreci , czasami jak by chcial zalapac ,a z rury szedl taki bialy dym gdzie bylo w nim czuc przedawkowywanie paliwa na cylindry , no dzis juz jest u mechanika i watpie zeby to byl zaworek przestawiacza konta sie zatarl jak caly czad lejesz diesla , takie cos jest mozliwe jak zalejesz tzw. Czerwonke albo pomylisz dystrybutory, dobrej jakosci paliwo tez ma duze znaczeni na dluga prace tej pompy jak i tego zaworka .