Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Przepływomierz. AEB

Elektryka
ODPOWIEDZ
R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Przepływomierz. AEB

Post autor: R.K.O. » 03 kwie 2014, 21:45

Jako, ze od pewnego czasu zauważyłem momenty "kulawego" zbierania się maszyny - padło na przepływke. Stąd moje pytanie.
W ASO powiedzieli mi , ze w moim aucie AEB-mod. powinien znajdowac się inny przepływomierz niż obecnie jest.

Czy ma ktoś możliwość sprawdzić czy tak rzeczywiscie jest??
Podam numer VIN i może ktoś ma dojście??
Obecna przepływka z końcówką 112 :D jest deczko drogawa w ASO XD jak na kawałek plastiku.

Ta druga z kolei kosztuje o 50% mniej....
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 04 kwie 2014, 22:29

Do Numeru VIN 4B...W...080000 był numer 058 133 471A
Od numeru VIN 4B...W...080001 był numer 037 906 C lub CX

Podaj cały numer twojej przepływki to zobaczę od czego ona jest :-)

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 06 kwie 2014, 19:56

Wyciagajac go podczas wymiany filtra sa na nim numery:
058 133 471 A
0 280 217 112
Oryginał Boscha.

Będąc jednak w serwisie podajac numer vin podał całkiem inną przepływkę...

Wedle Twojego opisu zgadzałaby się wersja 1
4B....W....014..6

W zasadzie to pierwsza seria produkcji C5 4B :P

tudzież moje zdziwienie....

Nie mam niestety nawet używki na podmiane by sprawdzić czy to jego wina, moze N75 dlatego byłoby fajnie gdyby sie rozwiązało :P

W zasadzie Logi wskazują ewidentnie na przepływke poniewaz w momencie zamuły ma ona zbyt małe wskazania w SPAM do czasu wtrysku , wskazań sondy itp.... czyli tego co naistotniejsze w AEB.
Turbo odpada bo działoby się tocały czas a to rzadko bo rzadko ale się dzieje i jest to wkurzajace....

Dzięki za zainteresowanie tematem :)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 07 kwie 2014, 22:11

Tak podaje ETKA - może ASO ma jakąś inną wersję, bądź ma jakieś informacje o zamiennikach ... A pamiętasz jaką wersję Ci podał?

Jeżeli zrobiłeś logi na turbo, i przez cały czas odpracowuje zadane ciśnienie, to N75 bym wykluczył. Z moich obserwacji wynika, że podczas wkręcania się na obroty (podczas logów dynamicznych), przepływka działa w miarę liniowo czy u Ciebie jest tak samo? ... czy ma jakieś zaniżone wartości? Optymalnie byłoby przełożyć na czas testów z innego samochodu ... przejrzyj listę użytkowników z Twojego regionu - może znajdziesz Kogoś kto użyczy Ci przepływki do sprawdzenia <okok>

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 08 kwie 2014, 20:48

Generalnie problem polega na tym , ze nie dzieje się to zawsze. Teoretycznie przepływka powinna wskazywac liniowo. W momencie prawidłowej pracy - ciągnie w porzadku - wszystko się zgadza. Rośnie sobie takjak powinna.

Jednak w momencie - nie zawsze - gdy robiąc logi dynamiczne jeden za drugim i złapie "zadyszke" wartosci przepływki rosną... nagle stoją w miejscu przez np. zakres obrotów 1500 - 2400 - zmieniają sie raptem minimalnie by nagle wystrzelić w góre jednak bez wyraxnego czucia.

Gdy wskazania przepływki sa w porzadku - auto wyrywa jak oszalałe.

współczynnik wypełnienia jest w odpowiednim zakresie (duty cycle), nawet ciutes za wcześnie :P

Też sądze , ze podmiana przepływki i sprawdzansio. Próbuje skołować używke z pewnego auta. ale czekam na odpowiedź.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja