Jako, ze od pewnego czasu zauważyłem momenty "kulawego" zbierania się maszyny - padło na przepływke. Stąd moje pytanie.
W ASO powiedzieli mi , ze w moim aucie AEB-mod. powinien znajdowac się inny przepływomierz niż obecnie jest.
Czy ma ktoś możliwość sprawdzić czy tak rzeczywiscie jest??
Podam numer VIN i może ktoś ma dojście??
Obecna przepływka z końcówką 112 :D jest deczko drogawa w ASO XD jak na kawałek plastiku.
Ta druga z kolei kosztuje o 50% mniej....
Przepływomierz. AEB
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
Przepływomierz. AEB
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
Wyciagajac go podczas wymiany filtra sa na nim numery:
058 133 471 A
0 280 217 112
Oryginał Boscha.
Będąc jednak w serwisie podajac numer vin podał całkiem inną przepływkę...
Wedle Twojego opisu zgadzałaby się wersja 1
4B....W....014..6
W zasadzie to pierwsza seria produkcji C5 4B :P
tudzież moje zdziwienie....
Nie mam niestety nawet używki na podmiane by sprawdzić czy to jego wina, moze N75 dlatego byłoby fajnie gdyby sie rozwiązało :P
W zasadzie Logi wskazują ewidentnie na przepływke poniewaz w momencie zamuły ma ona zbyt małe wskazania w SPAM do czasu wtrysku , wskazań sondy itp.... czyli tego co naistotniejsze w AEB.
Turbo odpada bo działoby się tocały czas a to rzadko bo rzadko ale się dzieje i jest to wkurzajace....
Dzięki za zainteresowanie tematem
058 133 471 A
0 280 217 112
Oryginał Boscha.
Będąc jednak w serwisie podajac numer vin podał całkiem inną przepływkę...
Wedle Twojego opisu zgadzałaby się wersja 1
4B....W....014..6
W zasadzie to pierwsza seria produkcji C5 4B :P
tudzież moje zdziwienie....
Nie mam niestety nawet używki na podmiane by sprawdzić czy to jego wina, moze N75 dlatego byłoby fajnie gdyby sie rozwiązało :P
W zasadzie Logi wskazują ewidentnie na przepływke poniewaz w momencie zamuły ma ona zbyt małe wskazania w SPAM do czasu wtrysku , wskazań sondy itp.... czyli tego co naistotniejsze w AEB.
Turbo odpada bo działoby się tocały czas a to rzadko bo rzadko ale się dzieje i jest to wkurzajace....
Dzięki za zainteresowanie tematem

1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Tak podaje ETKA - może ASO ma jakąś inną wersję, bądź ma jakieś informacje o zamiennikach ... A pamiętasz jaką wersję Ci podał?
Jeżeli zrobiłeś logi na turbo, i przez cały czas odpracowuje zadane ciśnienie, to N75 bym wykluczył. Z moich obserwacji wynika, że podczas wkręcania się na obroty (podczas logów dynamicznych), przepływka działa w miarę liniowo czy u Ciebie jest tak samo? ... czy ma jakieś zaniżone wartości? Optymalnie byłoby przełożyć na czas testów z innego samochodu ... przejrzyj listę użytkowników z Twojego regionu - może znajdziesz Kogoś kto użyczy Ci przepływki do sprawdzenia
Jeżeli zrobiłeś logi na turbo, i przez cały czas odpracowuje zadane ciśnienie, to N75 bym wykluczył. Z moich obserwacji wynika, że podczas wkręcania się na obroty (podczas logów dynamicznych), przepływka działa w miarę liniowo czy u Ciebie jest tak samo? ... czy ma jakieś zaniżone wartości? Optymalnie byłoby przełożyć na czas testów z innego samochodu ... przejrzyj listę użytkowników z Twojego regionu - może znajdziesz Kogoś kto użyczy Ci przepływki do sprawdzenia

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
Generalnie problem polega na tym , ze nie dzieje się to zawsze. Teoretycznie przepływka powinna wskazywac liniowo. W momencie prawidłowej pracy - ciągnie w porzadku - wszystko się zgadza. Rośnie sobie takjak powinna.
Jednak w momencie - nie zawsze - gdy robiąc logi dynamiczne jeden za drugim i złapie "zadyszke" wartosci przepływki rosną... nagle stoją w miejscu przez np. zakres obrotów 1500 - 2400 - zmieniają sie raptem minimalnie by nagle wystrzelić w góre jednak bez wyraxnego czucia.
Gdy wskazania przepływki sa w porzadku - auto wyrywa jak oszalałe.
współczynnik wypełnienia jest w odpowiednim zakresie (duty cycle), nawet ciutes za wcześnie :P
Też sądze , ze podmiana przepływki i sprawdzansio. Próbuje skołować używke z pewnego auta. ale czekam na odpowiedź.
Jednak w momencie - nie zawsze - gdy robiąc logi dynamiczne jeden za drugim i złapie "zadyszke" wartosci przepływki rosną... nagle stoją w miejscu przez np. zakres obrotów 1500 - 2400 - zmieniają sie raptem minimalnie by nagle wystrzelić w góre jednak bez wyraxnego czucia.
Gdy wskazania przepływki sa w porzadku - auto wyrywa jak oszalałe.
współczynnik wypełnienia jest w odpowiednim zakresie (duty cycle), nawet ciutes za wcześnie :P
Też sądze , ze podmiana przepływki i sprawdzansio. Próbuje skołować używke z pewnego auta. ale czekam na odpowiedź.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27