Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

wisco 2.8

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
Młotek 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 17 mar 2013, 21:12
Lokalizacja: Wa-wa Białołęka

wisco 2.8

Post autor: Młotek 75 » 28 mar 2014, 20:51

Padło mi dzisiaj wisco i potrzebuje numer oe oryginału żeby sobie zamówić drugie na jego podstawie .

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 432
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 28 mar 2014, 21:16

Proszę nr OES - 078 121 350 A
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

Młotek 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 17 mar 2013, 21:12
Lokalizacja: Wa-wa Białołęka

Post autor: Młotek 75 » 29 mar 2014, 16:43

fresh2002, dzięki za szybka odpowiedź .

[ Dodano: 2014-03-29, 11:46 ]
Dodatkowo zagrzał się do 120 stopni i teraz nie działa ogrzewanie leci zimne powietrze temperatura po odpaleniu szybko rośnie ?

[ Dodano: 2014-03-29, 16:43 ]
Sprawdziłem chłodnica jest zimna . Gdzie jest termostat ?

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 29 mar 2014, 16:59

Jak szybko się grzeje i zimna chłodnica to wydaje mi się że trzeba by się przyjrzeć pompie wody.

Młotek 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 17 mar 2013, 21:12
Lokalizacja: Wa-wa Białołęka

Post autor: Młotek 75 » 02 kwie 2014, 12:48

Kurna pompa 27tyś/km po wymianie razem z rozrządem . Miałem już wcześniej takie opcje po wymianie korka zbiorniczka było wszystko w porządku tylko ile razy można korek zmieniać ? No i na 100% walnięta wiskoza bo można ja w sumie ręką zatrzymać ?

[ Dodano: 2014-04-02, 12:48 ]
pastaldo, miałeś rację pompa wody niema napędu pasek rozrządu luźny i jej nie napędza ale luźny tylko od góry wałków od spodu napięty po za tym ma luz na wirniku góra dół .

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 02 kwie 2014, 13:47

Cieszę sie że mogłem zasugerowac rozwiązanie choc wiem że boli skoro nie dawno wymieniane. Zdarza sie. Co do paska rozrządku (nie znam układu 2.8) to dziwi mnie że częściowo jest luźny a częściowo napięty. Wydaje mi się że do tego jest napinacz i powinien byc cały poprawnie napiety wiec i pompa powinna być dobrze napędzana. Może rozleciał sie napinacz. Może pasek był za mocno napiety i dlatego się tak szybko pompa wyrobiła skoro ma luzy.

Młotek 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 17 mar 2013, 21:12
Lokalizacja: Wa-wa Białołęka

Post autor: Młotek 75 » 04 kwie 2014, 21:30

Po rozebraniu tak to wyglądało .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Morał taki żeby nie zakładać pompy wody z plastikowym wiatrakiem przebieg 27tyś/km.

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 04 kwie 2014, 22:24

Młotek 75 pisze:Po rozebraniu tak to wyglądało .

[url=http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d1f6cc1ed324.jpg]Obrazek[/url]

[url=http://naforum.zapodaj.net/thumbs/01f65297eb1e.jpg]Obrazek[/url]

[url=http://naforum.zapodaj.net/thumbs/1a6d875cbf35.jpg]Obrazek[/url]

Morał taki żeby nie zakładać pompy wody z plastikowym wiatrakiem przebieg 27tyś/km.
Nieźle ją poturbowało. Ja osobiście nie widziałem innych pomp (poże mało widziałem) niż z plastikowym wirnikiem. Musiała być jakos fabrycznie osłabiona że aż tak się rozsypała.
Wirnik najczęściej się luzuje i przestaje obracać a że ten się aż tak rozsypał no nieźle.

Młotek 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 17 mar 2013, 21:12
Lokalizacja: Wa-wa Białołęka

Post autor: Młotek 75 » 05 kwie 2014, 10:15

pastaldo, kupiłem teraz SKF i wirnik jest metalowy .

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 05 kwie 2014, 10:25

Młotek 75 pisze:pastaldo, kupiłem teraz SKF i wirnik jest metalowy .
Aha no to super <luzik>

Młotek 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 17 mar 2013, 21:12
Lokalizacja: Wa-wa Białołęka

Post autor: Młotek 75 » 05 kwie 2014, 22:01

Poskładałem wszystko do kupy i nawet na razie działa

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga