Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AFB 2.5 TDI A6 C5 1998r 150km] Brak Mocy max 3tys obrotów

Silniki wysokoprężne
nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

[AFB 2.5 TDI A6 C5 1998r 150km] Brak Mocy max 3tys obrotów

Post autor: nikestylex7 » 28 mar 2014, 13:09

Witam. Audi na jałowym wkręca się maks. 3tyś obrotów. Turbo wyciągnąłem przeczyściłem zero luzów na wirniku. Całość przeczyściłem działa idealnie. Gruszke sprawdziłem działa idealnie. Pompa paliwa po regeneracji więc ciśnienie jest idealne. Podciśnienie do gruszki jest podłączone sprawdziłem czy nie jest przerwane obrarte, jest całe. Może inne gdzieś się odczepiły macie może jakieś zdjęcia które to przewody ? lub inne pomysły?

Komputer nie pokazuje żadnych błędów...

[ Dodano: 2014-03-27, 19:27 ]
????

[ Dodano: 2014-03-27, 20:11 ]
jakich bloków logi zrobić żeby było coś więcej wiadomo? Może przepływomierz? wyczyściłem go ale może jest spalony mam drugi lekko zepsuty łapie ale czasami spada moc spróbuje z nim jutro i sprawdze gumowe werze od intercoolera

[ Dodano: 2014-03-27, 23:59 ]
?????????????

[ Dodano: 2014-03-28, 13:09 ]
????????

mr_jaru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 18 cze 2012, 14:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mr_jaru » 28 mar 2014, 18:58

moze zle złozyłes turbine. sprobuj zassac powietrze przewodem idacym do gruszki od turbo czy dobrze działa regulacja kierownic. mozesz tez sprawdzic bezpieczniki ktore sa w obudowie komputera pod maska. sprawdz tez wszystkie przewody podcisnienia

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 29 mar 2014, 08:43

pojechałem do warsztatu kolegi podłączyłem profesjonalny komputer pokazał błąd czujnika g81 błąd 539 powiedzieli że to jego wina z tymi obrotami. Teraz tak gdzie on się znajduje dokładnie i czy łatwo go wymienić? Audi a6 c5 97-98r 2.5tdi afb 150km

[ Dodano: 2014-03-29, 08:43 ]
???????

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 29 mar 2014, 09:00

nikestylex7, to że napiszesz wiele pytajników w niczym nie pomoże. Jeśli ktoś będzie wiedział odpisze.

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 29 mar 2014, 11:30

Czujnik temperatury paliwa???
tutaj

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 31 mar 2014, 08:57

pokazałeś mi rysunek do 1.9 tdi a ja mam 2.5 pompa vp44

[ Dodano: 2014-03-30, 20:16 ]
dziwne bo nigdzie nie moge znalezc gdzie w vp44 jest czujnik temeperatury paliwa jakies sugestie ?

[ Dodano: 2014-03-31, 08:57 ]
Przepływomierz przeczyściłem nawet drugi podłączyłem i dalej nic równa deska 3tyś obrotów. sprawdziłem wąż który łączy ecu z turbo oraz podciśnienia i wszystko ok nie widać nieszczelności. Jedyny błąd to ten 539 zadzwoniłem do zakłądu gdzie regenerowali mi pompe powiedzieli że się wszystkiego dowiedzą i oddzwonią. A teraz moje pytanie turbo to nie jest na pewno ponieważ wyciągałem je nie cieknie lopatki tylko czyściłem. Może wina zapchanego filtra powietrza lub kata?

rysiek19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 27 kwie 2010, 21:37
Lokalizacja: pomorze

Post autor: rysiek19 » 31 mar 2014, 12:29

Czujnik znajduje się w pompie błąd 539 dotyczy czujnika paliwa

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 01 kwie 2014, 14:57

Sprawdziłem nieszczelności w podciśnieniach i wszystko ok oba podciśnienia od gruszek ładnie ciągną. Egr filtr powietrza sprawdzałem wszystko ok. Co do czujnika to profesjonalista napisał mi takie cos

Błąd 539 to rzeczywiście czujnik temperatury paliwa, ale czujnik G81 występuje w pompie VP37, a nie VP44.
W załączniku przesyłam schematy pomp VP37 i VP44.
W pompie VP37 czujnik G81 znajduje się w elemencie oznaczonym na schemacie nr 67 pod pokrywą pompy i jest to czujnik, który jest na mojej aukcji z uszczelkami.
W pompie VP44 nie ma takiego czujnika, ewentualnie tak jak mówiłem może chodzi o czujnik Halla, na schemacie pod nr 107.

Dodam dwa przekroje pomp vp44 i vp37
Co o tym myślicie ?



Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2014-04-01, 01:08 ]
i jak myślicie ?

[ Dodano: 2014-04-01, 14:57 ]
???

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 01 kwie 2014, 21:52

Może wina zapchanego filtra powietrza lub kata?
Filtr powietrza mam nadzieję że sprawdziłeś ? Filtr paliwa niewymieniany, nieraz z jakiś przyczyn złego tankowania potrafi narobić podobnych problemów.
Nie chce mi się wierzyć że czujnik temp. paliwa ma coś wspólnego z max obrotami do 3000tys. Na pewno nie !
Moim zdaniem albo jedziesz do BOSCH na sprawdzenie VP, albo robisz porządne logi i wrzucasz na forum. Ja jednak w logach nie pomogę bo jestem cienki ;) .

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 04 kwie 2014, 20:32

filtry zostały wymienione przed włożeniem pompy. Moim zdaniem komputer widzi ten błąd ponieważ chce pokazać coś podobnego nie wie jak to nazwać i pokazuje z dupy ten g81 którego nawet w moim aucie nie ma.[/scroll]

[ Dodano: 2014-04-04, 16:51 ]
- turbina została zregenerowana
- węże od intercoolera szczelne
- podciśnienia ładnie zasysają

Mimo to średnio 3 tyś obrotów max a jak sprawdzam vagiem bary to przy normalnych jałowych obrotach 1tys przy 2300-3200 powinno być z 2bary a jest 1,1-1,2 więc gdzieś albo jest nieszczelność albo nie wiem już sam. Przepływomierz pokazuje lekko zawyrzoną o 100 dolot powietrza ale myślę że to wpływu nie ma na te obroty dodam też że węże od intercoolera nie robią się twarde. Błędy ? tylko ten jeden z czujnikiem temperatury paliwa którego u mnie w aucie nie ma...

[ Dodano: 2014-04-04, 17:03 ]
a może zaworek egr sie zarąbał możliwe że to od niego ??

[ Dodano: 2014-04-04, 20:32 ]
?????

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 04 kwie 2014, 20:35

nikestylex7, przy kolejnym podbiciu tematu na siłę, wieloma pytajnikami wątek poleci do kosza.

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 07 kwie 2014, 11:21

nikestylex7 pisze:a może zaworek egr sie zarąbał możliwe że to od niego
Też tak może być że N18 całkowicie jest bez reakcji. Wtedy osiągniecie powyżej 3tys jest utrudnione. Tylko wtedy powinien wywalać błąd typu 575

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 07 kwie 2014, 17:29

Sprawdzałem czy jest kat ale niestety go nie ma. Zrobiłem logi tego co się dało na postoju gdyż zdemontowane mam koła i przód szukałem nieszczelności w podciśnieniu wszystko cacy więc nie wiem.

Obrazek[/img]

Obrazek[/img]

Obrazek[/img]

Obrazek[/img]

Obrazek[/img]

Obrazek[/img]

Obrazek[/img]

Obrazek[/img]

Obrazek[/img]

Obrazek[/img]

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 07 kwie 2014, 22:32

Daj je tu bo nic nie widać
logi


ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga