[AFB 2.5 TDI A6 C5 1998r 150km] Brak Mocy max 3tys obrotów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
[AFB 2.5 TDI A6 C5 1998r 150km] Brak Mocy max 3tys obrotów
Witam. Audi na jałowym wkręca się maks. 3tyś obrotów. Turbo wyciągnąłem przeczyściłem zero luzów na wirniku. Całość przeczyściłem działa idealnie. Gruszke sprawdziłem działa idealnie. Pompa paliwa po regeneracji więc ciśnienie jest idealne. Podciśnienie do gruszki jest podłączone sprawdziłem czy nie jest przerwane obrarte, jest całe. Może inne gdzieś się odczepiły macie może jakieś zdjęcia które to przewody ? lub inne pomysły?
Komputer nie pokazuje żadnych błędów...
[ Dodano: 2014-03-27, 19:27 ]
??
[ Dodano: 2014-03-27, 20:11 ]
jakich bloków logi zrobić żeby było coś więcej wiadomo? Może przepływomierz? wyczyściłem go ale może jest spalony mam drugi lekko zepsuty łapie ale czasami spada moc spróbuje z nim jutro i sprawdze gumowe werze od intercoolera
[ Dodano: 2014-03-27, 23:59 ]
???????????
[ Dodano: 2014-03-28, 13:09 ]
??????
Komputer nie pokazuje żadnych błędów...
[ Dodano: 2014-03-27, 19:27 ]
??
[ Dodano: 2014-03-27, 20:11 ]
jakich bloków logi zrobić żeby było coś więcej wiadomo? Może przepływomierz? wyczyściłem go ale może jest spalony mam drugi lekko zepsuty łapie ale czasami spada moc spróbuje z nim jutro i sprawdze gumowe werze od intercoolera
[ Dodano: 2014-03-27, 23:59 ]
???????????
[ Dodano: 2014-03-28, 13:09 ]
??????
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
pokazałeś mi rysunek do 1.9 tdi a ja mam 2.5 pompa vp44
[ Dodano: 2014-03-30, 20:16 ]
dziwne bo nigdzie nie moge znalezc gdzie w vp44 jest czujnik temeperatury paliwa jakies sugestie ?
[ Dodano: 2014-03-31, 08:57 ]
Przepływomierz przeczyściłem nawet drugi podłączyłem i dalej nic równa deska 3tyś obrotów. sprawdziłem wąż który łączy ecu z turbo oraz podciśnienia i wszystko ok nie widać nieszczelności. Jedyny błąd to ten 539 zadzwoniłem do zakłądu gdzie regenerowali mi pompe powiedzieli że się wszystkiego dowiedzą i oddzwonią. A teraz moje pytanie turbo to nie jest na pewno ponieważ wyciągałem je nie cieknie lopatki tylko czyściłem. Może wina zapchanego filtra powietrza lub kata?
[ Dodano: 2014-03-30, 20:16 ]
dziwne bo nigdzie nie moge znalezc gdzie w vp44 jest czujnik temeperatury paliwa jakies sugestie ?
[ Dodano: 2014-03-31, 08:57 ]
Przepływomierz przeczyściłem nawet drugi podłączyłem i dalej nic równa deska 3tyś obrotów. sprawdziłem wąż który łączy ecu z turbo oraz podciśnienia i wszystko ok nie widać nieszczelności. Jedyny błąd to ten 539 zadzwoniłem do zakłądu gdzie regenerowali mi pompe powiedzieli że się wszystkiego dowiedzą i oddzwonią. A teraz moje pytanie turbo to nie jest na pewno ponieważ wyciągałem je nie cieknie lopatki tylko czyściłem. Może wina zapchanego filtra powietrza lub kata?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
Sprawdziłem nieszczelności w podciśnieniach i wszystko ok oba podciśnienia od gruszek ładnie ciągną. Egr filtr powietrza sprawdzałem wszystko ok. Co do czujnika to profesjonalista napisał mi takie cos
Błąd 539 to rzeczywiście czujnik temperatury paliwa, ale czujnik G81 występuje w pompie VP37, a nie VP44.
W załączniku przesyłam schematy pomp VP37 i VP44.
W pompie VP37 czujnik G81 znajduje się w elemencie oznaczonym na schemacie nr 67 pod pokrywą pompy i jest to czujnik, który jest na mojej aukcji z uszczelkami.
W pompie VP44 nie ma takiego czujnika, ewentualnie tak jak mówiłem może chodzi o czujnik Halla, na schemacie pod nr 107.
Dodam dwa przekroje pomp vp44 i vp37
Co o tym myślicie ?
[ Dodano: 2014-04-01, 01:08 ]
i jak myślicie ?
[ Dodano: 2014-04-01, 14:57 ]
?
Błąd 539 to rzeczywiście czujnik temperatury paliwa, ale czujnik G81 występuje w pompie VP37, a nie VP44.
W załączniku przesyłam schematy pomp VP37 i VP44.
W pompie VP37 czujnik G81 znajduje się w elemencie oznaczonym na schemacie nr 67 pod pokrywą pompy i jest to czujnik, który jest na mojej aukcji z uszczelkami.
W pompie VP44 nie ma takiego czujnika, ewentualnie tak jak mówiłem może chodzi o czujnik Halla, na schemacie pod nr 107.
Dodam dwa przekroje pomp vp44 i vp37
Co o tym myślicie ?
[ Dodano: 2014-04-01, 01:08 ]
i jak myślicie ?
[ Dodano: 2014-04-01, 14:57 ]
?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Filtr powietrza mam nadzieję że sprawdziłeś ? Filtr paliwa niewymieniany, nieraz z jakiś przyczyn złego tankowania potrafi narobić podobnych problemów.Może wina zapchanego filtra powietrza lub kata?
Nie chce mi się wierzyć że czujnik temp. paliwa ma coś wspólnego z max obrotami do 3000tys. Na pewno nie !
Moim zdaniem albo jedziesz do BOSCH na sprawdzenie VP, albo robisz porządne logi i wrzucasz na forum. Ja jednak w logach nie pomogę bo jestem cienki .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
filtry zostały wymienione przed włożeniem pompy. Moim zdaniem komputer widzi ten błąd ponieważ chce pokazać coś podobnego nie wie jak to nazwać i pokazuje z dupy ten g81 którego nawet w moim aucie nie ma.[/scroll]
[ Dodano: 2014-04-04, 16:51 ]
- turbina została zregenerowana
- węże od intercoolera szczelne
- podciśnienia ładnie zasysają
Mimo to średnio 3 tyś obrotów max a jak sprawdzam vagiem bary to przy normalnych jałowych obrotach 1tys przy 2300-3200 powinno być z 2bary a jest 1,1-1,2 więc gdzieś albo jest nieszczelność albo nie wiem już sam. Przepływomierz pokazuje lekko zawyrzoną o 100 dolot powietrza ale myślę że to wpływu nie ma na te obroty dodam też że węże od intercoolera nie robią się twarde. Błędy ? tylko ten jeden z czujnikiem temperatury paliwa którego u mnie w aucie nie ma...
[ Dodano: 2014-04-04, 17:03 ]
a może zaworek egr sie zarąbał możliwe że to od niego
[ Dodano: 2014-04-04, 20:32 ]
???
[ Dodano: 2014-04-04, 16:51 ]
- turbina została zregenerowana
- węże od intercoolera szczelne
- podciśnienia ładnie zasysają
Mimo to średnio 3 tyś obrotów max a jak sprawdzam vagiem bary to przy normalnych jałowych obrotach 1tys przy 2300-3200 powinno być z 2bary a jest 1,1-1,2 więc gdzieś albo jest nieszczelność albo nie wiem już sam. Przepływomierz pokazuje lekko zawyrzoną o 100 dolot powietrza ale myślę że to wpływu nie ma na te obroty dodam też że węże od intercoolera nie robią się twarde. Błędy ? tylko ten jeden z czujnikiem temperatury paliwa którego u mnie w aucie nie ma...
[ Dodano: 2014-04-04, 17:03 ]
a może zaworek egr sie zarąbał możliwe że to od niego
[ Dodano: 2014-04-04, 20:32 ]
???
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
no to poprawiam
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168433.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168434.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168435.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168436.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168437.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168438.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168439.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168440.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168441.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168442.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168433.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168434.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168435.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168436.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168437.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168438.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168439.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168440.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168441.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/semczak.patryk_168442.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga