Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BAU 2.5 179 KM] 2.5 TDI 179Prośba o pomoc w rozkodowaniu b

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marek_gnd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 20 sty 2013, 17:37
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdańśki

[ BAU 2.5 179 KM] 2.5 TDI 179Prośba o pomoc w rozkodowaniu b

Post autor: marek_gnd » 23 mar 2014, 00:14

Witam kolegów.
A6C5 Bj.2004 2.5TDI BAU TIP+Q. Dziś rano podczas w miarę spokojnej jazdy zapaliła się kontrolka silnika, po czym po przejechaniu ok. 50km. Zgasła, po podłączeniu VAG silnik miał następujące błędy:
1375 - Zawór - przerwa lub zwarcie do masy - Błąd sporadyczny
1262 - Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia N75 - przerwa lub zwarcie do masy - Błąd sporadyczny
1686 - Nieznany kod błedu - Przerwa lub zwarcie do masy

Dlaczego proszę o pomoc. Nie znam BAU, nie chcę więcej popsuć :) auto mojego taty. Ojczulek auto ma jakoś od listopada, teraz skarżył się na spadek mocy, ale pomyślałem sobie że po prostu chłop przyzwyczaił się do mocy :D

Ale chcę to naprawić.
Macie jakieś pomysły? Wiecie może od czego zacząć?

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 23 mar 2014, 00:17

marek_gnd, wykasuj błędy, pojeździj trochę i jeszcze raz podepnij kompa. Podejrzewam że błędy się nie pojawią, jeśli jednak będą to pisz tutaj.
Warsztat, naprawy Audi A6.

Awatar użytkownika
marek_gnd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 20 sty 2013, 17:37
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdańśki

Post autor: marek_gnd » 23 mar 2014, 13:09

Zrobiłem jak pisałeś. Dalej to samo. Zastanawia mnie czemu auto zrobiło trochę ospałe ponoć - według opinii mojego taty. Zresztą wydaje mi się, że coś w tym jednak jest. Będę chciał sprawdzić podciśnienia i ten zaworek. Tylko nie wiem jeszcze jak się sprawdza N75. jakieś podpowiedzi może jak to zrobić? Wiecie może?

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 23 mar 2014, 13:41

Ciężko mi podać Ci link bo piszę z telefonu ;) ale poszukaj, na Forum jest opisane co i jak z N75. <okok>
Warsztat, naprawy Audi A6.

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 27 mar 2014, 15:06

marek_gnd pisze:Zrobiłem jak pisałeś. Dalej to samo. Zastanawia mnie czemu auto zrobiło trochę ospałe ponoć - według opinii mojego taty. Zresztą wydaje mi się, że coś w tym jednak jest. Będę chciał sprawdzić podciśnienia i ten zaworek. Tylko nie wiem jeszcze jak się sprawdza N75. jakieś podpowiedzi może jak to zrobić? Wiecie może?
Zrób log dynamiczny grupy 011 i wrzuć na forum - bedziemy widzieli jak turbo ładuje.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja