Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

ARE 2.7 250 problem z okresleniem mocy

Silniki benzynowe
szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 24 mar 2014, 19:16

Przepraszam ale jeszcze nie robiłem logów z banalnego powodu, zgubiłem tylne tłumiki <radocha>
I jestem na etapie wstawiania wydechu :)
pytanie w 118 kanale mamy EGT jak powinien wyglądać prawidłowy zapis? Pytam bo nie wiem czy błąd EGT powoduje że turbinki tak mało ładują.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 24 mar 2014, 19:30

EGT jest w kanale 112 i prawidłowy odczyt podczas spokojnej jazdy powinien wyglądać: 945*C-0%-945*C-0%
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 25 mar 2014, 22:35

zbig_wwl pisze:EGT jest w kanale 112 i prawidłowy odczyt podczas spokojnej jazdy powinien wyglądać: 945*C-0%-945*C-0%
A wiec dzisiaj sprawdzilem 112 i wyszlo dokładnie tak jak podał kolega zbig_wwl, przy spokojnej jeździe i tak samo wskazywał komp przy maxie na trzecim biegu. Żadnych zmian temperatury, to normalne?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 25 mar 2014, 22:55

EGT zaczynają mierzyć, jeśli temperatura spalin przekroczy 945stopni, poniżej tego nie pokazuje żadnych zmian.

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 26 mar 2014, 06:59

szydera pisze:A wiec dzisiaj sprawdzilem 112 i wyszlo dokładnie tak jak podał kolega zbig_wwl, przy spokojnej jeździe i tak samo wskazywał komp przy maxie na trzecim biegu. Żadnych zmian temperatury, to normalne?
Musiałbyś na tej trójce i RPM>5000 przeciągnąć auto ze 20s, wtedy egt powinno wzrosnąć.
Jak Ci nie szkoda hamulców, to możesz to sprawdzić z gazem w podłodze i trzymając hamulec. Wtedy można na drugim biegu i tak hamować, żeby obroty były w okolicach 5000.
Pamiętaj, że ECU i tak zamknie przepustnice jak zaczniesz hamować, więc trzeba odpuścić gaz i ponownie go przycisnąć.

Natomiast Twoje dotychczasowe pomiary wskazują, że z EGT na 99.9% jest OK :)
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja