Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

wysoka temperatura

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
krzysio86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 20 lut 2014, 13:31
Lokalizacja: wlodawa

wysoka temperatura

Post autor: krzysio86 » 20 lut 2014, 13:52

Witam wszystkich. Mam taki problem szukalem odpowiedzi ale zadna nie pasuje. Temperatura wody bardzo szybko mi sie podnosi to trwa gora 3 minuty i wynosu 120 nie wiem gdzie lezy problem. Jesli ktos mi pomoze bede bardzo wdzieczny

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 20 lut 2014, 13:54

Potrzebny vag aby sprawdzić czy aby czujniki sprawne.

krzysio86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 20 lut 2014, 13:31
Lokalizacja: wlodawa

Post autor: krzysio86 » 20 lut 2014, 14:02

bede musial to zrobic bo niedawno zmienilem caly rozrzad i termostad i nie wiem jakim cudem po odpaleniu auta juz jest taka temperatura jeden wiatrak sie kreci ten duzy drogi nie wsumie nigdy mi sie nie wlaczyl jeszcze ,chlodnica zimna jak sprawdzalem,przewog gorny cieply.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 20 lut 2014, 20:30

najprawdopodobniej czujnik jak pisze grzemo

sajens
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2014, 14:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sajens » 24 mar 2014, 18:30

Zadam pytanie w tym temacie bo objaw podobny ale inna charakterystyka.
Po zakupie auta uwalony był czujnik temperatury na desce pokazywał 60 stopni. Kupiłem nowy zamontowałem i temperatura skoczyła na 90 i stał jak wryty. Wymiana tydzień temu. W między czasie po wymianie uzupełniłem płyn i wszystko OK, któregoś dnia jadę i patrzę kontrolka na fisie o płynie. Zatrzymałem się i patrzę w zbiorniczku niski stan na szczęście miałem płyn z dolewki w bagażniku po wymianie czujnika dolałem i OK. Dzisiaj wracam do domu i znowu kontrolka od płynu zjeżdżam na stacje maska do góry i widzę że płyn jest OK poziom się zgadza. Odpalam silnik jeszcze raz i widzę wskaźnik temperatury na 100. Jeszcze raz otwieram maskę i powoli odkręcam korek żeby zobaczyć czy płyn zagotowany a tam nic nawet mocnego ciśnienia nie było płyn normalny rozgrzany ale nie gotujący się wszystko OK. A na zegarze 100 stopni. Powoli dojechałem do domu obserwując wskaźnik nie poszedł więcej do góry. W domu odpiąłem czujnik na odpalonym silniku po chwili wskaźnik spadł do 60 po ponowny wpięciu wtyczki czujnik rośnie do 90 i stoi po chwili powoli zaczyna rosnąć. Przejechałem się ostrzej autkiem żeby zobaczyć co się dzieje i to samo ale bardzo powoli rośnie do 100 stopni, zaznaczam że bardzo powoli. Niepokojący jest też fakt że temperatura oleju lekko też rośnie ale nie do 100 tylko do 80 - 90. Teraz pytanie za 100 punktów co byście obstawiali: a kończąca się pompa wody? b czujnik? c termostat
Do dnia dzisiejszego nie dostałem mojego kabelka więc nie mam możliwości zweryfikować zegarów z ECU.
Proszę o odpowiedzi.
SAJENS

kEru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 12 mar 2014, 12:52
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: kEru » 24 mar 2014, 18:45

Vag wszystko powie jaka jest temp. na ecu. Od tego bym zaczął.

sajens
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2014, 14:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sajens » 25 mar 2014, 16:17

Właśnie wróciłem z autka i zauważyłem coś dziwnego przy zabawie z zapłonem oceńcie sami mi to wygląda na walnięty czujnik temperatury. Co wy na to?
Jak załaduje się filmik to dopnę do tematu.

Jak załączam zapłon po rozgrzaniu silnika:

włączony zapłon - wskazówka z leżącej pozycji w 2 sekundy wędruje na 90 stopni
wyłączony zapłon - wskazówka opada do pozycji leżącej
włączony zapłon - wskazówka z leżącej pozycji w 2 sekundy wędruje na 100 stopni
wyłączony zapłon - wskazówka opada do pozycji leżącej
włączony zapłon - wskazówka bardzo leniwie się podnosi do pozycji 90 stopni (czas jakieś 10 sekund)
wyłączony zapłon - wskazówka opada do pozycji leżącej
włączony zapłon - wskazówka z leżącej w 2 sekundy wędruje na 110 stopni
Jeszcze jedno spostrzeżenie. Jak odpalę silnik to wskazówka leniwie wędruje na 90 po czym opada na leniwie na 60 potem znowu na 90 i tak 2 może 3 razy i stoi na 90. Potem rośnie ponad 90.
Po odpięciu czujnika od kostki na odpalonym silniku słychać jak silnik podnosi obroty tzn zachodzi zmiana w dawce paliwa (ssanie objaw zimnego silnika).

Co wy na to?

[ Dodano: 2014-03-25, 16:17 ]
Witam

Dzisiaj zakupiłem czujnik temperatury w Asso wrocław z kwadratowym złączem.

Mam do was pytanie:
Jak zabrałem się za wymianę wyciągnołem stary (nowy tygodniowy zamiennik) i włożyłem nowy oryginał 159 zł asso i okazało się że ten z asso jest o jakieś 1,5 mm węższy tzn ten element ktory powinien ciasno wchodzić w uchwyt plastikowy i byc dociśniety tą wsówką. Co z tym fanjtem zrobić ? Wpadłem na pomysł i założyłem 2 oringi jeden na dół a drugi na górę żeby wsówka go docisnęła ale coś czuję że muszę te oringi dobrać dokładniej bo mam jeszcze nie wielki luz. Ogólnie to nic nie kapie ale do końca nie jestem w stanie tego sprawdzić do póki nie zauważe plamy albo ubytku w płynie.
Co wy na to? Oczywiście czujnik śmiga wszytsko jest OK temperatura dobrze wskazuje itp.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja