[ARE 2.7 250 KM] Auto po dodaniu gazu faluje:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
zbynekpik, tu odnajdziesz procedurę dla Twojej przepustnicy http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=9
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Sprawdź, jak zachowują się sondy i korekcje (grupa 33 chyba), bo może paliwa brakuje i ECU tak ratuje sytuację.daw2 pisze:W grupie 61 3 pozycja po wcisnieciu urywa głowę i pokazuje 100% i po sekundzie spada na ok 33 i powoli wzrasta do 100% lub jeszcze ze 3 razy zafaluje . Co się dzieje?
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
hey, mam vag 2,5 i wydaje mi sie, że nie da rady dokonać adaptacji przepływomierza i przepustnicy. Zastanawiam sie czy mam kupić nowego vaga? Nie mogę na nim znaleźć grup...
Wczoraj odłączyłem przepływkę i objawy zmiejszyły się miał większego kopa i nie było silnego palowanie (przyspieszanie i zwalnianie).
Wczoraj odłączyłem przepływkę i objawy zmiejszyły się miał większego kopa i nie było silnego palowanie (przyspieszanie i zwalnianie).
Koledzy, szukam przyczyny, sprawdzałem zawór N75 i jest drożny i jak podłączam go na krótko to cyk i otwiera sie. W tygodniu sprawdzę cały układ dolotów powietrza, to jakaś masakra. Złoszcze się iż nie ma mechaników w moim rejonie, którzy mają obcykany ten silnik. Nawet myśałem, aby jechać do servisu i mieć wszystko w czapce, jednak szkoda mi kilku tyś zł na naprawę i tak sobie kminie:)))
Mam nadzieje, że znajde kogoś z silnikiem 2,7 BT w Toruniu lub okolicach. I zrobie podmiankę:) N75
logi dynamiczne 115 i 118
http://vaglog.rtnet.pl/kaczmarpik_165689.html
i cos takiego
http://vaglog.rtnet.pl/kaczmarpik_165690.html
http://vaglog.rtnet.pl/kaczmarpik_165691.html
bład jaki sie pojawia to 17963 P1555 - 35 - 10
Mam nadzieje, że znajde kogoś z silnikiem 2,7 BT w Toruniu lub okolicach. I zrobie podmiankę:) N75
logi dynamiczne 115 i 118
http://vaglog.rtnet.pl/kaczmarpik_165689.html
i cos takiego
http://vaglog.rtnet.pl/kaczmarpik_165690.html
http://vaglog.rtnet.pl/kaczmarpik_165691.html
bład jaki sie pojawia to 17963 P1555 - 35 - 10
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Nawet z tych logów widać, że doładowanie wariuje bardzo mocno. Po tym, jak to doładowywanie jest "odpracowywane", to obstawiam jednak N75.
Samo to, że N75 robi "cyk" o niczym nie świadczy - spójrz na http://audi.elfly.pl/N75/N75.htm - tam trochę opisałem moje walki z N75.
Samo to, że N75 robi "cyk" o niczym nie świadczy - spójrz na http://audi.elfly.pl/N75/N75.htm - tam trochę opisałem moje walki z N75.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
Koledzy zrobiłem test: odłączyłem zawór N75 i autko inaczej chodzi nie ma falowania, nie ma dużego kopa, ale nie ma falowania - pojawił się błąd 17956. Ale nie wyskoczył błąd 179653. Jak podłączyłem zawór n75 to po jakimś czasie zaczął falować i wyskoczył błąd 17953 przeładowania turbiny.
Co wy na to koledzy?
Co wy na to koledzy?

Ostatnio zmieniony 22 mar 2014, 13:51 przez zbynekpik, łącznie zmieniany 1 raz.
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Na 99% to N75, ale ponieważ nowe N75 to ok. 3 stówki, więc najlepiej podmienić na chwilę dla pewności.
Możesz też spróbować wyczyścić swój. Najlepiej to zrobić podłączając przeźroczyste wężyki pod króćce, tak żeby N75 było na dole, po czym napełnić wężyki jakimś alkoholem do czyszczenia. Jednocześnie trzeba by zasilać zaworek, żeby "cykał". Nie czyść zaworka żadnymi WD40 i podobnymi, bo tylko pogorszysz sprawę.
ps. wątpię, żeby N75 z 1.8T pasował - ma inne ustawienia.
Możesz też spróbować wyczyścić swój. Najlepiej to zrobić podłączając przeźroczyste wężyki pod króćce, tak żeby N75 było na dole, po czym napełnić wężyki jakimś alkoholem do czyszczenia. Jednocześnie trzeba by zasilać zaworek, żeby "cykał". Nie czyść zaworka żadnymi WD40 i podobnymi, bo tylko pogorszysz sprawę.
ps. wątpię, żeby N75 z 1.8T pasował - ma inne ustawienia.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl, już zrobiłem wd, ale tylko trochę, mam nadzieje, że nic mu nie będzie
, wiesz chyba kupie ten zawór jak nie znajdę na podmianę. Koszt 259 zł wiec nie ma dramatu. mogę go później sprzedać
[ Dodano: 2014-03-23, 22:37 ]
ej tam, nie ma nikogo w okolicy z tym silnikiem, więc nie będę czekał, więc zamówiłem już zawór N75 277 zł.
mam nadzieje ze to pomoże
[ Dodano: 2014-03-25, 16:59 ]
daw2, Łukasz13, zbig_wwl, Koledzy bardzo dziękuje zawór N75 wymiony na nowy i auto nie ma bładów i chodzi jak nowe:) Dziękuje za poświęcony czas:)))
Zawór 277 zł robocizna 0 zł:) i dobry nastrój:)


[ Dodano: 2014-03-23, 22:37 ]
ej tam, nie ma nikogo w okolicy z tym silnikiem, więc nie będę czekał, więc zamówiłem już zawór N75 277 zł.
mam nadzieje ze to pomoże

[ Dodano: 2014-03-25, 16:59 ]
daw2, Łukasz13, zbig_wwl, Koledzy bardzo dziękuje zawór N75 wymiony na nowy i auto nie ma bładów i chodzi jak nowe:) Dziękuje za poświęcony czas:)))
Zawór 277 zł robocizna 0 zł:) i dobry nastrój:)