Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ARE 2.7 250 KM] Auto po dodaniu gazu faluje:)

Silniki benzynowe
daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 27 lut 2014, 14:57

Wiem ,że od 1500 tylko ja na to nie mam drogi . A dolegliwosc najbardziej przeszkadza mi przy wyprzedzaniu.
Pomogłem? Kliknij

zbynekpik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 30 cze 2011, 07:38
Lokalizacja: ToruN

Post autor: zbynekpik » 02 mar 2014, 19:01

kurcze koledzy jak zrobić adaptacje przepustnicy, szukałem troche na forum i nie mogę znaleźć dokładnie krok po kroku jak to sie robi:)

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 02 mar 2014, 20:06

zbynekpik, tu odnajdziesz procedurę dla Twojej przepustnicy http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=9

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 03 mar 2014, 02:34

daw2 pisze:W grupie 61 3 pozycja po wcisnieciu urywa głowę i pokazuje 100% i po sekundzie spada na ok 33 i powoli wzrasta do 100% lub jeszcze ze 3 razy zafaluje . Co się dzieje?
Sprawdź, jak zachowują się sondy i korekcje (grupa 33 chyba), bo może paliwa brakuje i ECU tak ratuje sytuację.
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

zbynekpik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 30 cze 2011, 07:38
Lokalizacja: ToruN

Post autor: zbynekpik » 03 mar 2014, 09:19

hey, mam vag 2,5 i wydaje mi sie, że nie da rady dokonać adaptacji przepływomierza i przepustnicy. Zastanawiam sie czy mam kupić nowego vaga? Nie mogę na nim znaleźć grup...
Wczoraj odłączyłem przepływkę i objawy zmiejszyły się miał większego kopa i nie było silnego palowanie (przyspieszanie i zwalnianie).

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 03 mar 2014, 13:13

U mnie jednak był problem z przeładowanie. Mój błąd był taki ze logowalem 3 grupy na raz i vag za wolno odświeżał dane i nie zauważyłem przeładowania. Pekł weżyk przy turbinie pasażera. Nprawa tej usterki to koszmar ale juz ogarnięte i jest ok.
Pomogłem? Kliknij

zbynekpik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 30 cze 2011, 07:38
Lokalizacja: ToruN

Post autor: zbynekpik » 22 mar 2014, 08:04

Koledzy, szukam przyczyny, sprawdzałem zawór N75 i jest drożny i jak podłączam go na krótko to cyk i otwiera sie. W tygodniu sprawdzę cały układ dolotów powietrza, to jakaś masakra. Złoszcze się iż nie ma mechaników w moim rejonie, którzy mają obcykany ten silnik. Nawet myśałem, aby jechać do servisu i mieć wszystko w czapce, jednak szkoda mi kilku tyś zł na naprawę i tak sobie kminie:)))
Mam nadzieje, że znajde kogoś z silnikiem 2,7 BT w Toruniu lub okolicach. I zrobie podmiankę:) N75
logi dynamiczne 115 i 118


http://vaglog.rtnet.pl/kaczmarpik_165689.html

i cos takiego
http://vaglog.rtnet.pl/kaczmarpik_165690.html
http://vaglog.rtnet.pl/kaczmarpik_165691.html

bład jaki sie pojawia to 17963 P1555 - 35 - 10

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 22 mar 2014, 09:54

Nawet z tych logów widać, że doładowanie wariuje bardzo mocno. Po tym, jak to doładowywanie jest "odpracowywane", to obstawiam jednak N75.

Samo to, że N75 robi "cyk" o niczym nie świadczy - spójrz na http://audi.elfly.pl/N75/N75.htm - tam trochę opisałem moje walki z N75.
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

zbynekpik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 30 cze 2011, 07:38
Lokalizacja: ToruN

Post autor: zbynekpik » 22 mar 2014, 10:02

Jestem już na dobrym tropie, będę postępował wg wskazówek. Zanim kupie ten zawór to postaram sie kogoś znaleźć na podmiankę, czy z 1,8 t będzie ten zawór pasował? Jak go odłącze na chwilę i się przejadę da mi to jakieś inf?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 22 mar 2014, 11:02

Od 1.8t powinien podejsc zasada dzialania ta sama, jak odlaczysz wtyczke powinno ladowac ok 0,3 bar
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

zbynekpik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 30 cze 2011, 07:38
Lokalizacja: ToruN

Post autor: zbynekpik » 22 mar 2014, 13:04

Koledzy zrobiłem test: odłączyłem zawór N75 i autko inaczej chodzi nie ma falowania, nie ma dużego kopa, ale nie ma falowania - pojawił się błąd 17956. Ale nie wyskoczył błąd 179653. Jak podłączyłem zawór n75 to po jakimś czasie zaczął falować i wyskoczył błąd 17953 przeładowania turbiny.
Co wy na to koledzy? <wnerw>
Ostatnio zmieniony 22 mar 2014, 13:51 przez zbynekpik, łącznie zmieniany 1 raz.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 22 mar 2014, 13:12

Podmien n75.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 22 mar 2014, 18:16

Na 99% to N75, ale ponieważ nowe N75 to ok. 3 stówki, więc najlepiej podmienić na chwilę dla pewności.

Możesz też spróbować wyczyścić swój. Najlepiej to zrobić podłączając przeźroczyste wężyki pod króćce, tak żeby N75 było na dole, po czym napełnić wężyki jakimś alkoholem do czyszczenia. Jednocześnie trzeba by zasilać zaworek, żeby "cykał". Nie czyść zaworka żadnymi WD40 i podobnymi, bo tylko pogorszysz sprawę.

ps. wątpię, żeby N75 z 1.8T pasował - ma inne ustawienia.
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

zbynekpik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 30 cze 2011, 07:38
Lokalizacja: ToruN

Post autor: zbynekpik » 25 mar 2014, 16:59

zbig_wwl, już zrobiłem wd, ale tylko trochę, mam nadzieje, że nic mu nie będzie <lol>, wiesz chyba kupie ten zawór jak nie znajdę na podmianę. Koszt 259 zł wiec nie ma dramatu. mogę go później sprzedać <radocha>

[ Dodano: 2014-03-23, 22:37 ]
ej tam, nie ma nikogo w okolicy z tym silnikiem, więc nie będę czekał, więc zamówiłem już zawór N75 277 zł.
mam nadzieje ze to pomoże <stres>

[ Dodano: 2014-03-25, 16:59 ]
daw2, Łukasz13, zbig_wwl, Koledzy bardzo dziękuje zawór N75 wymiony na nowy i auto nie ma bładów i chodzi jak nowe:) Dziękuje za poświęcony czas:)))
Zawór 277 zł robocizna 0 zł:) i dobry nastrój:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga