Witam, dzisiaj rano było wszystko w porządku. po poludniu też. Kiedy skończyłem prace wsiadam do auta i dzieją się następujące rzeczy:
- odpala dopiero za 3 razem
- brak sprawdzania przez FIS
- FIS czarny
- podświetlenie zegarów też nie działa
- świeci żółty trójkąt w kółku plus ABS
- podczas jazdy do domu mrugają te dwie ikony
- wskazówki zegarów wariują albo spadają do zera
Gdy zajechałem pod dom i ponownie próbowałem odpalić to już cała dyskoteka na zegarach była (FIS pozostał czarny). Nagrałem film jak to mniej więcej wygląda:
filmik
Teraz juz ciężko z odpaleniem. Wole nie próbować więcej gdyby to było coś poważnego
Wszystkie płyny są w normie.
Podpiąłem też kabel i otrzymałem takie wyniki:
Thursday,20,March,2014,17:55:18:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 22 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67
75 76 77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 4B0 906 018 AR
Component: 1.8L R4/5VT G 0006
Coding: 04052
Shop #: WSC 02325
VCID: 71E3CB1D3BB23B1
3 Faults Found:
17964 - Charge Pressure Control
P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 -
18084 - EPC Warning Lamp (K132) Circuit
P1676 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
Readiness: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl
Part No: 4B0 927 156 AC
Component: AG5 01V 1.8l5VT RdW 2526
Coding: 00003
Shop #: WSC 00000
VCID: 68D5A6790868FA9
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-EDS.lbl
Part No: 8E0 614 111 B
Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00
Shop #: BB 24332
VCID: 1D3BC7AD97AAEF1
1 Fault Found:
01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
31-00 - Open or Short to Ground
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 4B0-820-043-MY1.lbl
Part No: 4B0 820 043 H
Component: A6-Klimavollautomat D64
Coding: 00041
Shop #: WSC 02325
VCID: 1F47FDA59DA6FD1
1 Fault Found:
01582 - Signal for Coolant Temperature
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI8.lbl
Part No: 4B0 959 655 G
Component: Airbag Front+Seite 1001
Coding: 01106
Shop #: WSC 02325
VCID: 346D020904204E9
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl
Part No: 4B0 962 258 H
Component: Central Lock/Alarm D33
Coding: 04846
Shop #: WSC 02325
VCID: 2E591061EA0C649
6 Faults Found:
01572 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Passenger Side
35-00 - -
01374 - Alarm triggered by Terminal 15
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01369 - Alarm triggered by Hood Switch
35-00 - -
00955 - Key 1
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
01559 - Drivers Door
58-10 - Can't Lock - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl
Part No: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00002
Shop #: WSC 02325
VCID: E0C53E596058029
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 8D0-035-1xx-56.lbl
Part No: 4B0 035 186 E
Component: Radio 0001
Coding: 00201
Shop #: WSC 02325
VCID: 2241F451AED4D09
1 Fault Found:
00852 - Loudspeaker(s); Front
36-10 - Open Circuit - Intermittent
End ---------------------------------------------------------------------
Proszę o jakiekolwiek wskazówki dotyczące tych objawów. Pilnie potrzebne auto
Z góry dzięki za wszelką pomoc
ps prosze o przesuniecie tematu do działu silników benzynowych (problem dotyczy 1.8T) w tych emocjach pomyliłem kategorie.
A6C5 / dyskoteka / nie odpala / pomocy !!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 08 cze 2013, 00:03
- Lokalizacja: London
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Nie chcę cie straszyć ale kilka lat wstecz miałem taką A6 1,8t i założyłem do niej hid xenon. Po niedługim czasie użytkowania zdarzyło sięmi że jak go odpaliłem to zawiesiły sie mi zegary. kontrolki zapaliły się a wskazówki przestały działać. Po odłączeniu akumulatora wszystko wróciło do normy. Po kilku dniach ponownie coś takiego się mi przytrafiło wtedy też odłączyłem aku ale nic to nie dało, mało tego w ogóle nie mogłem odpalić samochodu. Kilku szpeców próbowało mi pomóc ale nie poradzili sobie. Samochód zawiozłem do Krakowa do magików od oprogramowań komputerów samochodowych i okazało się że sypnął mi cały program. Ogólnie musieli wgrać go raz jeszcze. Wszystko kosztowało mnie 300 zł.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 08 cze 2013, 00:03
- Lokalizacja: London
duzo szukalem wczoraj na necie jakichkolwiek wskazowek. wieczorem rowniez pomyslalem o wyjeciu aku zeby auto i caly system sie zresetowal. gdy poszedlem go wyciagac sprobowalem odpalic i ku mojemu zdziwieniu wszystko ok. auto odpala za pierwszym razem, wszystkie kontrolki w normie, FIS sprawdzil i swieci ale co ciekawe wszystko sie zresetowalo. oczywiscie aku wyjalem i podpialem do ladowania. po rozmowie i kumplem ktory sam grzebie w podobnym aucie stwierdzil ze bylo jakies zwarcie. obstawia trzy rzeczy:
- alternator ( ukruszyla sie szczotka lub jest mokry od oleju)
- rozrusznik (mokry)
- jakies zwarcie w kablach
jezeli chodzi o wgranie systemu to nie jest to az taka duza kasa, gdyby cos. zaraz ide wlozyc aku z powrotem i zobacze jaka bedzie reakcja auta. mam nadzieje ze wytrzyma jeszcze miesiac bo wtedy przewiduje wizyte u mechanika w sprawie paru napraw.
dzieki za info, jak cos to bede informowal co i jak.
Ps no i niestety, po włożeniu aku dalej to samo:
- nie odpala
- czarny FIS , zegar, kilometry
- tym razem brak dyskoteki
- pali sie tylko to co przy odpalaniu
- alternator ( ukruszyla sie szczotka lub jest mokry od oleju)
- rozrusznik (mokry)
- jakies zwarcie w kablach
jezeli chodzi o wgranie systemu to nie jest to az taka duza kasa, gdyby cos. zaraz ide wlozyc aku z powrotem i zobacze jaka bedzie reakcja auta. mam nadzieje ze wytrzyma jeszcze miesiac bo wtedy przewiduje wizyte u mechanika w sprawie paru napraw.
dzieki za info, jak cos to bede informowal co i jak.
Ps no i niestety, po włożeniu aku dalej to samo:
- nie odpala
- czarny FIS , zegar, kilometry
- tym razem brak dyskoteki
- pali sie tylko to co przy odpalaniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 08 cze 2013, 00:03
- Lokalizacja: London
Wiec sprawa wyglada następująco. Dzwoniłem do swojego ubezpieczyciela i wysłał do mnie "drużyne ratujaca" Po przyjeździe pierwsze co to powiedział ze aku za słabe, to ja do niego ze rok jeździł na tym aku i nie było problemu. Podłączyli "jump start'a" razem z moim aku i efekt ten sam. Rozłożyli ręce i powiedzieli ze tylko mechanik na telefon bo auto nie dojedzie do warsztatu co do stanu auta to dalej to samo:
- brak dzialania FIS, kilometrów i zegarka
- swieci cały czas znak silnika (ten żółty) wraz z EPS
- auto chce ale nie może odpalić
Pozostaje mi poszukać jakiegoś elektryka/ mechanika samochodowego na telefon z moich okolic i zobaczyć co powie.
Ps gdzie znajduje sie tem sterownik i jak go mogę sprawdzić ?
[ Dodano: 2014-03-21, 17:58 ]
Problem rozwiazany
Przyjechal koles z miernikami i okazalo sie ze nie bylo kontaktu miedzy immobiliserem ( jak to sie pisze ) a sterownikiem silnika. wyjal liczniki, potegowal cos, wrzucil auto pod kompa i dziala ot co
Temat do zamkniecia.
Wielkie dzieki dla wszystkich ktorzy przyszli z jakakolwiek rada.
- brak dzialania FIS, kilometrów i zegarka
- swieci cały czas znak silnika (ten żółty) wraz z EPS
- auto chce ale nie może odpalić
Pozostaje mi poszukać jakiegoś elektryka/ mechanika samochodowego na telefon z moich okolic i zobaczyć co powie.
Ps gdzie znajduje sie tem sterownik i jak go mogę sprawdzić ?
[ Dodano: 2014-03-21, 17:58 ]
Problem rozwiazany
Przyjechal koles z miernikami i okazalo sie ze nie bylo kontaktu miedzy immobiliserem ( jak to sie pisze ) a sterownikiem silnika. wyjal liczniki, potegowal cos, wrzucil auto pod kompa i dziala ot co
Temat do zamkniecia.
Wielkie dzieki dla wszystkich ktorzy przyszli z jakakolwiek rada.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga