Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BLB 2.0 140 KM] Przeładowanie

Silniki wysokoprężne
Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[ BLB 2.0 140 KM] Przeładowanie

Post autor: Deniro » 18 mar 2014, 23:44

Witam , 2.0tdi Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)


turbina
zawor n75
nieszczelnosc?

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 816
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Rocznik: 2022
Moje auto: Q5
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 19 mar 2014, 12:10

To prawdopodobnie zapieczone turbo. Spróbuj przegonić powyżej 3 tyś obrotów, a jak przejdzie w tryb awaryjny to wyłącz silnik i od nowa. Tak się dzieje jak zbyt długo się jeździ na niskich obrotach, bo zapieka się regulacja łopatek turbo. Jeżeli nie da się przedmuchać to pozostaje czyszczenie turbo.
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 19 mar 2014, 15:08

Kolego tylko ze teb akurat model jest mocno dynamicznie eksploatowany bo to znajomy akurat

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 816
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Rocznik: 2022
Moje auto: Q5
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 19 mar 2014, 16:46

OK. Czy ten błąd wyszedł przy skanowaniu VCDS, czy łapie tryb awaryjny powyżej 3 tyś obrotów. Jeżeli to pierwsze to wszystko OK, bo kolega tak ostro dał w pedał, że nie zdążyły się łopatki schować i powstał błąd. Jeżeli jednak drugi przypadek czyli za każdym razem powyżej 3 tyś ciągłej jazdy tryb awaryjny to zapieczona turbinka.
Dynamiczne rozpędzanie na poszczególnych biegach nawet do 4 tyś może nie wykazać zapieczenia turbiny, ale na pewno jazda ciągła na np. 3,5 tyś od razu wywoła tryb awaryjny i błąd przeładowania. Znam ten ból bo w większości jeżdżę po mieście i mimo dynamicznego startu i kręcenia do 3,5 tyś na dolnych biegach sam przez ponad 6 lat używania tego silnika miałem właśnie kilka takich przypadków.
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 19 mar 2014, 18:14

Kolego autko raz weszlo w trym awaryjny wlasnie do 3tys obr wywalilem blad i puki co jest ok ,

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 816
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Rocznik: 2022
Moje auto: Q5
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 19 mar 2014, 18:47

Więc jest OK i nie ma co grzebać.
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja