
[A6 C6 TDI] 286KM, 567Nm 10sek do SETKI :(
Asek przy takich parametrach powinienes robić z 6.5 do paki. może masz jakaś dziure w gumie od IC... nie ma jakis szumów? jezdzilem 233konna wersja w automacie i przyjemnie wciska a mam s4 b5. Coś jest ... na 100% tak jak pisali zrób logi
pilnuj języka - metyoo
pilnuj języka - metyoo
Ostatnio zmieniony 19 mar 2014, 14:51 przez lotdin, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam, mam podobny problem.
Posiadam A6 C6 3.0 TDI TIP + Qauttro ( silnik BMK )
Byłem wczoraj na hamowni oraz chipie i takie wyszły wyniki:
SERIA:
221 KM
430 NM
PO CHIPIE:
281 KM
540 NM
różnice w przyśpieszeniu czuć lecz do setki jest 7,5 sekundy
( zrobiłem z 20 przejazdów 0-100km ) Czy jest to normalny wynik? bo wydaje mi się że powinno być ok 6,5 sekundy. Dodam że wczoraj zrobiłem kilka testów A6 C6 3. tdi quattro MANUAL bez chipa i ma taki sam wynik jak ja po chipie czyli 7,5 sekundy
Myślałem że spowalniają mnie opony 19" 255 więc założyłem zimowe felig 16" 225 lecz wynik nie zmienił się.
Czy 7,5 sekundy dla automatu po CHIPIE to nie za dużo? jechać na poprawkę chipa?![Obrazek]()
Posiadam A6 C6 3.0 TDI TIP + Qauttro ( silnik BMK )
Byłem wczoraj na hamowni oraz chipie i takie wyszły wyniki:
SERIA:
221 KM
430 NM
PO CHIPIE:
281 KM
540 NM
różnice w przyśpieszeniu czuć lecz do setki jest 7,5 sekundy

Myślałem że spowalniają mnie opony 19" 255 więc założyłem zimowe felig 16" 225 lecz wynik nie zmienił się.
Czy 7,5 sekundy dla automatu po CHIPIE to nie za dużo? jechać na poprawkę chipa?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 26 gru 2013, 12:06
- Lokalizacja: Torun
moje BMK ma 285 i 550NM i na 1/4 zjadam 4,2 V8 a Audi A8 D3, przed prądem nie było praktycznie szans co czasu na setke to pewnie konwerter ma poślizg i tracisz cenne NM widziałem przebieg koło 250tyś km i zapewne remontu nie widziała
konwertery w 6HP19 nie są jakieś szałowe i lubią płatać figle
A czy po zmianie softu przeprowadziłeś pełną adaptację sprzęgieł?


A czy po zmianie softu przeprowadziłeś pełną adaptację sprzęgieł?
Nie, nie robiłem adaptacji. To jest standardowa 5 - cio poziomowa adaptacja? czyli ruszanie i hamowanie w odpowiednich prędkościach ? Adaptacja jest wymagana zawsze po upgrade softu skrzyni? dużo daje?
ps. założyłem temat oceny chiptuningu i dodałem tam film przyśpieszenia ( wydaje mi się że trochę lepiej powinien iść po zmianie biegu lecz wiele do życzenia pozostawia start czyli 1 sekunda )
ps2. taką adaptację przeprowadzić ? download.php?id=11687
ps3. Tuner który robił mi chipa przesłał mi program na ok. 300km i 570NM różnica jest kolosalna. czas do setki 7,2 - gdyby skrzynia nie zamulałaby przez 1 sekundę to było by ok 6,5 sek
więc już jest ok.
Co do adaptacji to nie można jej przeprowadzić na mojej skrzyni, VAS nie widzi kanału adaptacji. Wgrałem już soft 00110 czyli najnowszy.
ps. założyłem temat oceny chiptuningu i dodałem tam film przyśpieszenia ( wydaje mi się że trochę lepiej powinien iść po zmianie biegu lecz wiele do życzenia pozostawia start czyli 1 sekunda )
ps2. taką adaptację przeprowadzić ? download.php?id=11687
ps3. Tuner który robił mi chipa przesłał mi program na ok. 300km i 570NM różnica jest kolosalna. czas do setki 7,2 - gdyby skrzynia nie zamulałaby przez 1 sekundę to było by ok 6,5 sek

Co do adaptacji to nie można jej przeprowadzić na mojej skrzyni, VAS nie widzi kanału adaptacji. Wgrałem już soft 00110 czyli najnowszy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 05 maja 2008, 20:00
- Lokalizacja: Wrocław/dolnośląskie
Naciskasz lewą nogą hamulec a prawą gaz, do momentu osiągnięcia 2200-2500obr. wtedy zwalniasz hamulec i gaz do oporu. Możesz jeszcze trochę wcześniej przerzucać biegi na wyższe tak około 3900-4100obr. no i oczywiście wyłączona kontrola trakcji. Tylko wtedy osiągniesz fabryczne przyspieszenie. Aha - nie próbuj tego zbyt często, bo ta operacja bardzo mocno obciąża skrzynie.