st.john pisze:ale nawet i to nie może być przyczyną - rozumiem po 3tygdniach by rozładował ale nie po 3ch dniach. Sprawdź u innego elektryka - nie mów mu gdzie problem niech sam zweryfikuje poprzednika.
Ale wlaczajacy sie samoczynnie "samochod" przez niestykajaca krancowke w drzwiach, z dwoma dodatkowymi wzmacniaczami bedzie pobieral odpowiednio wiecej pradu...
Zreszta C6 po otwarciu drzwi jak mnie pamiec nie myli, potrafi lyknac nawet 5-6A pradu, po wlaczeniu zaplonu 30A.
MarcinCyt pisze:poprosze brata o pare zdjec moze bedzie widac co i jak jest podpiete no i mowie odczekam pare dni jak alarm nie bedzie wyl to pewnie cos z podlaczeniem jak bedzie to na nowo zabawa. Poza tym pod komputerem wykrylo ponad 20 bledow w aucie i wszystkie zostaly pokasowane oprocz jednego jakas czujka poduszki silnika

i mam nadzieje ze to nic powaznego. jak bede mial jakies konkrety to zaraz wstawiam

Bledow sie nie kasuje - bo to nie naprawia usterek, tylko odczytuje, zapisuje, analizuje a nastepnie po usunieciu usterki kasuje.
Bledy moga byc statyczne - nie dajace sie usunac dopoki nie zlikwiduje sie usterki i np. sporadyczne, ktore wystepuja tylko czasami - "w jakichs okolicznosciach";
Wniosek z tego taki ze miales duzo bledow sporadycznych, byc moze jakis w ukladzie kontroli akumulatora (ktory mierzy bilans pradow itp itd) i byc moze jakies w sterownikach drzwi, ktore pomoglyby znalezc usterke... ale ciezko powiedziec gdy krysztalowa kula sie zepsula...