Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ INNY] [1.8T AWT] zgasł podczas jazdy i nie odpala

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 30 lis 2012, 15:43

będę jeszcze patrzył na wszystkie przewody... a zastanawiam się czy to nie byłaby sprawka EPC?? Może coś z tego układu się spie... i w ogóle paliwo nie idzie w układ??

ÂŚciągnę też dziś pokrywkę zaworów, zobaczę co z tym łańcuchem, choć wątpię, żeby to łańcuch miał się zerwać...:/

A co z tym immo?? Czy jest możliwość że immobiliser zablokował rozruch??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 30 lis 2012, 20:45

Jigitt pisze:A co z tym immo?? Czy jest możliwość że immobiliser zablokował rozruch??
Raczej mało prawdopodobne. Przeważnie jest info w błędach gdy jest problem z immo, a i odpalał by na krótko i gasł.

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 01 gru 2012, 14:10

Sprawdzam po kolei co się da i wciąż lipa... na vagu ciągle problem z przepustnicą:

17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started
P1579 - 35-00 - -

Readiness: 0110 1101

Adaptacja w ogóle się nie powodzi, na grupie 060 ciągle error, po włączeniu zapłonu słychać że przepustnica tryka, choć wydaje mi się że głosniej niż zawsze...

A może przekaźnik odpowiadający za pracę przepustnicy padł?? Gdzie tego przekaźnika szukać??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
19Maaarcin89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 172
Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: 19Maaarcin89 » 01 gru 2012, 14:26

Jak by ci immo blokowało zapłon to samochod by normalnie odpalil i od razu zgasł... przynajmniej tak jest u mnie

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 01 gru 2012, 15:02

Panowie, sprawa rozwiązana... gdyby ktoś miał kiedyś podobny przypadek, to dla informacji... padł przekaźnik który znajduje się obok komputera, na górze ma nr 30, jak ustaliłem jest to nr 165906381 - przekaźnik pompy paliwa...
Auto już chodzi :)
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
19Maaarcin89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 172
Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: 19Maaarcin89 » 01 gru 2012, 16:45

a trzeba bylo od razu sprawdzic czy paliwo dochodzi a tak nie potrzebnie sie stresowałes :)

Dagoth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 03 wrz 2012, 12:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Dagoth » 01 gru 2012, 17:40

jak sie kreci dlugo rozrusznikiem i nie czuc paliwa to tez powinno dac do myslenia ,ze cos nie tak z ukladem zasilania :P

wazne ,ze problem rozwiazany ;)
Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto ;)
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 01 gru 2012, 17:59

Powiem tak... Za kazdym przekreceniem kluczyka slychac bylo jak pompka paliwa sie zalacza, stad awarie pompki wykluczylem... Vag pokazywal problem z przepustnica stad skupilem sie na zasilaniu paliwa... Przekaznik wyszedl wadliwy, musze kupic drugi, na szczęście nie jest to wielki wydatek. Jedyne co, to kupilem nowy czujnik G28 za 250zl, ale chociaz wiem ze jest i bedzie sprawny. Dzieki wszystkim za zainteresowanie i pomoc. Pozdro
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

jasyl77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 02 lip 2011, 15:39
Lokalizacja: suwalki

Post autor: jasyl77 » 05 gru 2012, 13:31

moze paliwo sie skonczylo:)

jericho24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 sie 2011, 10:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jericho24 » 18 mar 2014, 21:31

Jigitt pisze:Panowie, sprawa rozwiązana... gdyby ktoś miał kiedyś podobny przypadek, to dla informacji... padł przekaźnik który znajduje się obok komputera, na górze ma nr 30, jak ustaliłem jest to nr 165906381 - przekaźnik pompy paliwa...
Auto już chodzi :)
Kolego, możesz wrzucić fotke z umiejscowieniem tego czujnika?
Byłem dzisiaj na wymianie oleju z filtrem i silnik po tej operacji nie odpalil.


A w szerszym skrócie bylo tak:) :

Pojechałem na wymianę oleju z filtrem. Olej spuszczany przez korek, filtr odkręcany i wyciągany górą.
Po wymianie pan poprosił mnie o odpalenie.
Silnik odpalił i zgasł po 1-2sek.
Odpalam, kreci parę sekund, zapala i gaśnie.
Odpalam po raz kolejny wymuszając odpalenie na gazie. Odpalił. Chodzi parę sek, przełączam na Pb, od razu gaśnie.
Kolejna próba. Na gazie pali. Przełączam na Pb, gaśnie. Ponowna próba. NIe pali. Parę razy powtórzyłem próbę odpalenia bez skutku.
Na szczęście miałem przy sobie kabel i lapka (od razu zrobiło się to podejrzane dla gostka). Niestety VAG w grupie silnika nie pokazał żadnych błędów W czasie kręcenia po paru sekundach VAG jak nawiąże komunikację pokazuje na kanale 002 obroty w zakresie 200-240.
Pompy paliwa nie słyszę. Poza tym w moim aucie słyszałem ją tylko przy odpalaniu na zimno, a jak pochodziła chwilę to przy kolejnym odpaleniu nie była w ogóle słyszalna. Popukałem w jej pokrywę ale to nic nie dało. Przy odpalaniu nie czuć w jej okolicy żadnych wibracji. Śruby od jej obudowy są skorodowane. Wycieków na zewnątrz brak.
Wszystkie bezpieczniki OK.
Po wielu próbach kręcenia
Przy próbie odpalenia coś tam czuć paliwem.
Świece wykręciłem i suche.
Przed odpalaniem przez ok 30sek slychac pisk z przepustnicy jakby sie kodowala, ale z obserwacji wiem, ze jak jest porządnie zakodowana za pomocą VAGa to później już nie piszczy, więc nie wiem skąd to się nagle wzięło. Aku nie było odłączane.
Ogólnie ZONK.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja