Wreszcie postanowiłem przedstawić oficjalnie i moją lale. Autko zakupione w styczniu.
Jest to A6 C5 2.4 ALF Avant. FWD niestety z manualem - stety
Posiada trójramienną kierownicę,
podobno sportowe przełożenia skrzyni biegów,
zawieszenie ori 1BE,
Zwykłe fotele - w kratkę
Szyberdach
Radio Concert
Zmieniarka CD
Nagłośnienie jakieś półBOSE (?) - z przodu głośniki bose, z tyłu subwoofer blaupunkt.
Xenony
Alusy 16" BBS 5 ramienne. Wyjątkowo mi się podobają
ABS + ASR
Pomijając historię zakupu, dość ładna sztuka. Nawet mechanik znajomy mnie nie zjechał
Buda prosta, 4 śladów nie zostawia, wahacze działają i nie pukają
Do tej pory wymienione:
Odma - była z węża ogrodowego - jest Topran kompletna - 120 zł
Eżektor - standardowo do wymiany
Uszczelka pod lewą pokrywą zaworów - zaciekało delikatnie do świec - ukrócone w zarodku
Akumulator - nowy, stary jeszcze helmutowy
Wszystkie filtry - nowe, kabinowym baliśmy się rzucać, by dziury w podłodze nie zrobił...
Olej - było zalane GM10W40 - na szczęście przejechane na nim tylko 12 tysi około. Zrobione płukanie liqui moly przez 8 minut, zlane i zapodany na razie mobil1 5w40. Po 10 tysiącach przesiadka na motula docelowo
WYDECH - no i tu grubsza sprawa, kupowałem wiedząc że jest do wymiany tłumik środkowy i końcowy niedługo... ale nie wiedziałem jakie to koszta :D W każdym razie, jest założone wszystko nowe od katów po zderzak tylni. Tłumik środkowy Eberspacher, końcowy niestety BOSAL. Inwestycja - 1300 zł
Wiem że autko miało wymieniony niedawno rozrząd, dwumasę i wyremontowany cały układ hamulcowy - czyli tarcze, klocki, regeneracja zacisków, całe nowe sztywne i miękkie przewody hamulcowe.
W kolejce czeka konserwacja całego podwozia, renowacja felg, GAZ, jakieś fotele kubełkowe (recaro w kratkę :D) . No i niestety aktualnie walczę z ABS. Standardowy problem - jeden czujnik ciągle wywala błąd. Gdy błędu nie łapie przez jakiś czas wszystko działa wzorowo.
Fotki:



[EDYTA 22.07.2015]
No hej
- Fotele kubły pół-skóra z alcantarą - czarno szare. Zwykłe, bez grzania. Stan bardzo dobry, z anglika, więc fotel który używam jako kierowca praktycznie nie wysiedziany. Kupione za 800 zł od forumowicza
- Felgi odnowione
- Wymienione łączniki elastyczne wydechu - wykonane samodzielnie, koszt wzmocnionych łączników do wspawania - jakieś 80 zł za dwa
- 12 tysięcy temu zrobiony kompletny rozrząd - 1350 zł (robocizna za półdarmo)
- Wymienione sprzęgło elektromagnetyczne do klimy
- Przy wymianie rozrządu okazało się że kowal dokręcał podstawę wiskozy... po złamaniu klucza w śrubie trzeba było ciąć. Wymienione Wisko na kompletne używane w bdb. stanie - 175 zł
Była próba naprawy sterownika ABS, na chwilę pomogło... niestety sterownik prawdopodobnie do wymiany
Jakieś fotki pewnie wlecą, jak oddam autko do ekipy sprzątająco-myjącej :D










