Audi A6 C5 2002r. AVANT 1.9TDI 180KM AWX
Audi A6 C5 2002r. AVANT 1.9TDI 180KM AWX
Witam Szanownych Forumowiczów,
Przedstawiam moje pierwsze Audi A6 AVANT 1.9 TDI
- produkcja 10.2002 r.
- silnik 1.9 AWX 131km seryjnie
Wyposażenie praktycznie seria:
- Climatronic dwustrefowy
- ABS / ESP
- skórzana tapicerka
- podgrzewane fotele
- pełny komputer ( FIS )
- tempomat
- czujniki parkowania
- komplet poduszek
- alufelgi ori 16"
- elektryczne szyby i lusterka
- Radio Audi Concert II + 8 głośników
i to chyba tyle
Wymiany eksploatacyjne po zakupie:
Olej Motul 5w30 + filtry Mann
Filtr kabinowy węglowy
Nowy akumulator
Świece żarowe NGK
Amortyzatory KYB tył
Opony zimowe Pirelli Snowcontrol
Zmiany:
- podniesienie mocy na 180km i 416Nm
- fotele z s-line, grzane w elektryce
- dekory zamienione na drewno ( orzech )
- zamiana relingów na chromowane
- kierownica obszyta nową skórą w oryginał ( jeden szew na dole ), czarny pół-mat
- obszyta gałka zmiany biegów
- nowa obudowa kluczyka ( mała rzecz a cieszy )
- zamontowane radio Audi Concert II
- żarówki zmienione na Osram H7 Nightbreaker Unlimited ( teraz coś widać )
Plany:
- doły zderzaków i progi w kolor
- na lato felgi 17" ( jeszcze nie wiem jaki wzór, myślałem o s-line, sugestie mile widziane )
- prawdopodobnie FMIC ( zobaczymy czy będzie potrzebny jak zrobi się cieplej )
Tak wyglądał po zakupie:
Tak wygląda teraz:
Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane.
Przedstawiam moje pierwsze Audi A6 AVANT 1.9 TDI
- produkcja 10.2002 r.
- silnik 1.9 AWX 131km seryjnie
Wyposażenie praktycznie seria:
- Climatronic dwustrefowy
- ABS / ESP
- skórzana tapicerka
- podgrzewane fotele
- pełny komputer ( FIS )
- tempomat
- czujniki parkowania
- komplet poduszek
- alufelgi ori 16"
- elektryczne szyby i lusterka
- Radio Audi Concert II + 8 głośników
i to chyba tyle
Wymiany eksploatacyjne po zakupie:
Olej Motul 5w30 + filtry Mann
Filtr kabinowy węglowy
Nowy akumulator
Świece żarowe NGK
Amortyzatory KYB tył
Opony zimowe Pirelli Snowcontrol
Zmiany:
- podniesienie mocy na 180km i 416Nm
- fotele z s-line, grzane w elektryce
- dekory zamienione na drewno ( orzech )
- zamiana relingów na chromowane
- kierownica obszyta nową skórą w oryginał ( jeden szew na dole ), czarny pół-mat
- obszyta gałka zmiany biegów
- nowa obudowa kluczyka ( mała rzecz a cieszy )
- zamontowane radio Audi Concert II
- żarówki zmienione na Osram H7 Nightbreaker Unlimited ( teraz coś widać )
Plany:
- doły zderzaków i progi w kolor
- na lato felgi 17" ( jeszcze nie wiem jaki wzór, myślałem o s-line, sugestie mile widziane )
- prawdopodobnie FMIC ( zobaczymy czy będzie potrzebny jak zrobi się cieplej )
Tak wyglądał po zakupie:
Tak wygląda teraz:
Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2014, 14:21 przez Lukasz_A6, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Piękne autko
Środek na + pięknie wygląda,lakier też zadbany
Felgi chcesz jakieś oryginalne? S-line dobra opcja, ale grono osób powie, że oklepane.
Widzę idziesz w oryginał więc poszukaj jakiejś fajnej, oryginalnej felgi, osobiście jeśli 17 to podoba mi się ten wzór:
http://archiwum.allegro.pl/oferta/felgi ... 62623.html
Nawet kolorem by podchodził
ewentualnie te:
http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-oryg ... 98620.html
albo coś z okresu produkcji auta:
http://allegro.pl/nowe-alufelgi-s-line- ... 28356.html
http://allegro.pl/1058-mb-felgi-17-5x11 ... 45960.html
Pomyśl na lekkim obniżeniem -20mm ewentualnie eibach -30 bo autko koza będzie na 17 a na niższym i troszkę utwardzonym lepiej będzie Ci się śmigało
Pozdrawiam
Środek na + pięknie wygląda,lakier też zadbany
Felgi chcesz jakieś oryginalne? S-line dobra opcja, ale grono osób powie, że oklepane.
Widzę idziesz w oryginał więc poszukaj jakiejś fajnej, oryginalnej felgi, osobiście jeśli 17 to podoba mi się ten wzór:
http://archiwum.allegro.pl/oferta/felgi ... 62623.html
Nawet kolorem by podchodził
ewentualnie te:
http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-oryg ... 98620.html
albo coś z okresu produkcji auta:
http://allegro.pl/nowe-alufelgi-s-line- ... 28356.html
http://allegro.pl/1058-mb-felgi-17-5x11 ... 45960.html
Pomyśl na lekkim obniżeniem -20mm ewentualnie eibach -30 bo autko koza będzie na 17 a na niższym i troszkę utwardzonym lepiej będzie Ci się śmigało
Pozdrawiam
Bardzo ładna lala
a co byś powiedział na takie Fele http://allegro.pl/562-mg-nowe-felgi-17- ... 27474.html
a co byś powiedział na takie Fele http://allegro.pl/562-mg-nowe-felgi-17- ... 27474.html
U siebie na zimę mam 1BE i koła 16 (idealnie)
na lato miałem 16 i zawias H&R -40mm , nie było tragedii ze sztywnością ale zły amortyzator do tego i efekt ,,ping-pong", na uskokach dobijał i wgl lipa
Teraz na lato wlatuje gwint i 18
Będzie za sztywno to 18 zostaje, gwint papa a kupię jakieś dobre amorki do H&R
na lato miałem 16 i zawias H&R -40mm , nie było tragedii ze sztywnością ale zły amortyzator do tego i efekt ,,ping-pong", na uskokach dobijał i wgl lipa
Teraz na lato wlatuje gwint i 18
Będzie za sztywno to 18 zostaje, gwint papa a kupię jakieś dobre amorki do H&R
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Hej kolego Lukasz_A6 zakładaj te koła do swojej fury bo chciałbym podpatrzeć jak będą się prezentować. Jestem na kupnie felg aluminiowych i nie wiem jakie wybrać. Rozmiarowo na pewno będą 17" lub 18" nie wieksze ani nie mniejsze. Zawiesze mam również ori + pneumatyka i tu nic nie będę kombinował bo jeździ się niesamowicie wygodnie- wręcz płynie się na trasie co bardzo siemi podoba.
Adriano007, Planuje założyć w pierwszym tygodniu kwietnia bo taki mam termin u lakiernika na malowanie dołów. Wtedy efekt będzie lepszy.
Karlos83, Różnica jest olbrzymia, naprawdę polecam. Dużo lepsza dynamika, większa prędkość maksymalna. Generalnie inna jazda.
Spalanie wydaje mi się, że pozostało bez zmian.
mwx, Przyśpieszenie od 0-100... wystarczające. A tak poważnie nie mierzyłem, więc ci nie powiem.
Wczoraj odebrałem auto z warsztatu po przeglądzie wiosennym.
Wymienione:
2 x wahacz przedni dolny LEMFORDER
2 x łącznik stabilizatora LEMFORDER
2 x Osłona przegubu SPIDAN
Przegub prawy SPIDAN
Klocki i tarcze hamulcowe ATE tył
Zestaw naprawczy do zacisku
i 2k poszło
Jeszcze czeka mnie wymiana łożyska prawego tylnego z piastą, zakładał może ktoś z was coś tańszego niż FAG, czy lepiej nie ryzykować ?
[ Dodano: 2014-04-09, 21:00 ]
Przez ostatnie dwa tygodnie trochę się zmieniło.
Z mechaniki poszło nowe łożysko z piastą FAG prawy tył.
Boczki pojechały do tapicera na wymianę środków na jaśniejsze pod kolor tapicerki.
Przy okazji jak były zdjęte to nasmarowane zostały prowadnice szyb, tylna lewa prowadnica została naprawiona, naprawione podświetlenie lewej klameczki i wymieniony przycisk od otwierania drzwi na ładniejszy. Na koniec czyszczenie boczków, konserwacja skóry w boczkach i polerowanie dekorów pastę do polerowania plastików. Jak dla mnie efekt super.
Przed:
Po:
W tym samym czasie auto stało u lakiernika, doły pomalowane w kolor.
W międyczasie lampy zostały zdjęte i wyczyszczone w środku oraz spolerowane z zewnątrz.
Lampa przed:
Jutro postaram się wrzucić fotki lamp po renowacji oraz auta po lakierniku i założeniu letniego obuwia.
Karlos83, Różnica jest olbrzymia, naprawdę polecam. Dużo lepsza dynamika, większa prędkość maksymalna. Generalnie inna jazda.
Spalanie wydaje mi się, że pozostało bez zmian.
mwx, Przyśpieszenie od 0-100... wystarczające. A tak poważnie nie mierzyłem, więc ci nie powiem.
Wczoraj odebrałem auto z warsztatu po przeglądzie wiosennym.
Wymienione:
2 x wahacz przedni dolny LEMFORDER
2 x łącznik stabilizatora LEMFORDER
2 x Osłona przegubu SPIDAN
Przegub prawy SPIDAN
Klocki i tarcze hamulcowe ATE tył
Zestaw naprawczy do zacisku
i 2k poszło
Jeszcze czeka mnie wymiana łożyska prawego tylnego z piastą, zakładał może ktoś z was coś tańszego niż FAG, czy lepiej nie ryzykować ?
[ Dodano: 2014-04-09, 21:00 ]
Przez ostatnie dwa tygodnie trochę się zmieniło.
Z mechaniki poszło nowe łożysko z piastą FAG prawy tył.
Boczki pojechały do tapicera na wymianę środków na jaśniejsze pod kolor tapicerki.
Przy okazji jak były zdjęte to nasmarowane zostały prowadnice szyb, tylna lewa prowadnica została naprawiona, naprawione podświetlenie lewej klameczki i wymieniony przycisk od otwierania drzwi na ładniejszy. Na koniec czyszczenie boczków, konserwacja skóry w boczkach i polerowanie dekorów pastę do polerowania plastików. Jak dla mnie efekt super.
Przed:
Po:
W tym samym czasie auto stało u lakiernika, doły pomalowane w kolor.
W międyczasie lampy zostały zdjęte i wyczyszczone w środku oraz spolerowane z zewnątrz.
Lampa przed:
Jutro postaram się wrzucić fotki lamp po renowacji oraz auta po lakierniku i założeniu letniego obuwia.
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga