
A co do reszty to ładna sztuka

Mógłbyś wrzucić jeszcze do tego 2DIN i było by cudnie

dokladnie:D przeciez to nie realne aby tyle osiagnac samym programem , chyba ze temp na hamowni byla bliska zeru :D aby z 1.9tdi wykrecic 180 koni to juz trzeba modzic z wtryskami i turbina.Aron21 pisze:Taki efekt mocy jest po samym programieCzy był jakieś przeprowadzane inne modyfikacje silnika bo powiem szczerze to pierwszy raz widzę aby ktoś uzyskał tyle KM/nM z AWX po samym programie .
A co do reszty to ładna sztuka
Mógłbyś wrzucić jeszcze do tego 2DIN i było by cudnie
no i wszystko jasne, winna temperatura podczas hamowania.Oczywiscie ze ma ona znaczenie , depnik kilka sprintow w upalny dzien(25-30 stopni) i zobacz jak auto puchnie i slabnie a przyjdzie wieczor 15-20stopni i odrazu czuc roznice a co dop przy temp 5 stopni:) ale nie robmy off topu bo ile by nie bylo mocy i tak z czasem jej brakujeLukasz_A6 pisze:Aron21, Sam program.
MrcZk, Faktycznie hamowany był w zimę, z tego co pamiętam na zewnątrz było zimno, ale na plusie, koło 5 stopni, hamowany był zresztą w garażu. Nie wiem na ile temperatura miała wpływ na wynik ale może coś w tym jest.
Co do wyniku jest to jak najbardziej realne, przynajmniej tak mi powiedział tuner oraz goście na hamowni. Niewiele niższy wynik to katalogowa oferta V-techu, więc nie wiem skąd pomysł, że to nie realne.
AWX jest bardzo podatny na modyfikacje, to co piszesz o wtryskach to dotyczy starszych silników 110km i 115km, w AWX podobno wtryski wytrzymują do 220km i dopiero potem się zmienia. Co do turbo to też sporo wytrzymuje, a po wymianie na BRD można spokojnie już celować w 210km - 220km, oczywiście z FMIC.