Panowie i jak poradziliście sobie z problemem??
[ Dodano: 2014-03-03, 22:59 ]
mam ten sam problem. Po wymianie świec nic się nie zmieniło, rano kręci i kręci...
[ Dodano: 2014-03-09, 21:37 ]
nie chce zakładać nowego tematu a nie mogę sobię z tyn poradzić
[2.5tdi 150ps] ciężko pali tylko na zimnym
Witam.
Ja też mam problem z moim Audi tzn. Rano po nocy muszę go dłużej trzymać tak 5-7 sekund kluczyk i odpala ale z tyłu smuga dymu ale po chwili dymek znika obroty spadają i równo ładnie chodzi dodam że na ciepłym tzn 90 C pali od ręki. Nawet jak go zgaszę po tym pierwszym odpaleniu to odpala w miarę normalnie bez dymu żadnego. Najgorzej jest po nocy i postoju tak od 6h do 10h. Bo ja rano jadę nim jakieś 5km i zostawiam na parkingu i wracam po tych 6h do 10h i wracam znowu 5km.
Dodam , że filtry wszystkie wymieniłem , olej też , świece. Filtry sam wymieniałem więc może coś nie odpowietrzyłem ale przed wyminą było tak samo. Auto mam krótko więc je dopiero poznaje a kupowałem je na ciepłym silniku( mój błąd). A pompa była naprawiana bo widzę , że ma plombę polską z gwarancją więc najwcześniej była robiona w 2009 roku bo auto pierwsza rejestracja w kraju pod koniec 2008 roku.
We wtorek go oddaje do mojego stałego mechanika aby coś ogarnął.
A jakie mogą być przyczyny? Jakieś sugestie może coś zasugeruje mechanikowi?
Albo może poleci ktoś mechanika z okolic woj. Śląskiego co się specjalizuje w V6
A pod kompa wyskakuj mi tylko jeden błąd: 1375 Zawór stała wartość na wyjściu do plusa-błąd sporadyczny
Problem rozwiązany - źle pompa ustawiona i rozrząd źle ustawiony ogólnie.
Ja też mam problem z moim Audi tzn. Rano po nocy muszę go dłużej trzymać tak 5-7 sekund kluczyk i odpala ale z tyłu smuga dymu ale po chwili dymek znika obroty spadają i równo ładnie chodzi dodam że na ciepłym tzn 90 C pali od ręki. Nawet jak go zgaszę po tym pierwszym odpaleniu to odpala w miarę normalnie bez dymu żadnego. Najgorzej jest po nocy i postoju tak od 6h do 10h. Bo ja rano jadę nim jakieś 5km i zostawiam na parkingu i wracam po tych 6h do 10h i wracam znowu 5km.
Dodam , że filtry wszystkie wymieniłem , olej też , świece. Filtry sam wymieniałem więc może coś nie odpowietrzyłem ale przed wyminą było tak samo. Auto mam krótko więc je dopiero poznaje a kupowałem je na ciepłym silniku( mój błąd). A pompa była naprawiana bo widzę , że ma plombę polską z gwarancją więc najwcześniej była robiona w 2009 roku bo auto pierwsza rejestracja w kraju pod koniec 2008 roku.
We wtorek go oddaje do mojego stałego mechanika aby coś ogarnął.
A jakie mogą być przyczyny? Jakieś sugestie może coś zasugeruje mechanikowi?
Albo może poleci ktoś mechanika z okolic woj. Śląskiego co się specjalizuje w V6
A pod kompa wyskakuj mi tylko jeden błąd: 1375 Zawór stała wartość na wyjściu do plusa-błąd sporadyczny
Problem rozwiązany - źle pompa ustawiona i rozrząd źle ustawiony ogólnie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga