proszę o rady co zrobić i jakie czynności wykonać :
tutaj widać to gdzie szlifowałem zostały minimalne ryski ale myśle ze gdybym to dał do chromowania to by to pokryło ? czzy nie bardzo 













niekoniecznieMazdomania pisze:Szpachel na felgi ubytki się napawa i później przetacza felgę, a nie szpachluje.

na dobrą sprawę i to poxiliną da radę uzupełnić małe ubytki - serio, raz przyjechały do mnie felgi wypełnione tym czymś i ponoć rok to wytrzymało, a duże ubytki, pęknięcia to już najlepiej pospawaćTadzioNorek pisze:niekoniecznie jest cos takiego jak szpachla aluminiowa,często stosowana do ukrywania wszelkich przecierek i rys od strony zewnętrznej,potem baza i klar duze ubytki są spawane,jak najbardziej
ja wiem, że felga to nie jest czyste aluminium, dlatego jako spoiwa używa się drutów/elektrod z materiału rodzimegoTadzioNorek pisze:tylko felga to nie tylko aluminium,równiez masa domieszek które czasami powodują ze po obróbce pozostają drobne dziurki i są one potem szpachlowane
oczywiście, że spawanie nie jest obojętne dla materiału i występuje strefa wpływu ciepła, ale czasami nie da się inaczej, aby dobrze połączyć ze sobą dwa elementy lub wypełnić jeden - np. wydechy, głowice, rurki od klimatyzacji i wiele innychTadzioNorek pisze:poza tym każde wieksze spawanie wprowadza w materiał ogromne ilosci ciepła i powoduje małe deformacje w materiałach miękkich


po około 20 minutach zaczeło sie robić coś takiego;D 
- potem zacząłem zdzierać to drewniana szpachelka 

tu jest małe porównanie między felga która zostalo troszke oszlifowana a taka króta nie była ruszana jeszcze
tutaj widać "wżery" których chcę sie pozbyć to jest jeszcze niedokończone jeszcze nad tymi rantami muszę troche spedzić czasu
a Tu tak mniej więcej zdj pogladowe 




