[AGA 2.4 165 KM] nierówna praca silnika na wolnych obrotach
[AGA 2.4 165 KM] nierówna praca silnika na wolnych obrotach
Witam serdecznie
Panowie w aucie mojego Taty Audi a6 C5 2.4 AGA 165KM pojawił się problem z nierówna praca silnika na wolnych obrotach i podczas jazdy. Wygląda to trochę jak by miała za bogatą mieszankę w spalinach da się wyczuć benzynę. wykręcałem świece były czarne okopcone, zrobiłem logi prosił bym kogoś z wiedzą by rzucił na nie okiem na razie statyczne bo już na wolnych obrotach jest problem. tu link do tych logów podpowiedzcie mi jakich jeszcze grup zrobić logi żeby się więcej dowiedzieć http://vaglog.rtnet.pl/marcingrzybowski145_161906.html
Panowie w aucie mojego Taty Audi a6 C5 2.4 AGA 165KM pojawił się problem z nierówna praca silnika na wolnych obrotach i podczas jazdy. Wygląda to trochę jak by miała za bogatą mieszankę w spalinach da się wyczuć benzynę. wykręcałem świece były czarne okopcone, zrobiłem logi prosił bym kogoś z wiedzą by rzucił na nie okiem na razie statyczne bo już na wolnych obrotach jest problem. tu link do tych logów podpowiedzcie mi jakich jeszcze grup zrobić logi żeby się więcej dowiedzieć http://vaglog.rtnet.pl/marcingrzybowski145_161906.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Audica robi maks 5 tyś. rocznie jeździ nią 60 latek
tak więc to by tłumaczyło te świece tak jak mówisz. Wyczyściłem ale to nic nie dało. Może coś z układem zapłonowym wygląda trochę jak by nie pracowała na jednym cylindrze podmienię jeszcze przewody WN mam gdzieś w piwnicy stare. te niby mają dopiero dwa lata wymieniałem komplet świece NGK i przewody BERU.

Witam
na VAG-u nie ma błędów?
Wymiana świec by jej nie zaszkodziła .Swiece powinny mieć odpowiedni kolor nawet jak co jakiś czas autko robi kilkadziesiąt kilometrów.
Ps patrząc na logi ja nie widzę żeby Ci za bardzo bujało obrotami.Taka oscylacja wskazań obrotów jest w moich logach takze. Z tym że ja mam odwrotnie 680 i co jakiś czas 720.
Tak jest na VAG-u
W realu nie widać nawet drobnego wachnięcia silnikiem
Na poogramie od LPG mam stałe obroty 700.
na VAG-u nie ma błędów?
Wymiana świec by jej nie zaszkodziła .Swiece powinny mieć odpowiedni kolor nawet jak co jakiś czas autko robi kilkadziesiąt kilometrów.
Ps patrząc na logi ja nie widzę żeby Ci za bardzo bujało obrotami.Taka oscylacja wskazań obrotów jest w moich logach takze. Z tym że ja mam odwrotnie 680 i co jakiś czas 720.
Tak jest na VAG-u
W realu nie widać nawet drobnego wachnięcia silnikiem
Na poogramie od LPG mam stałe obroty 700.
Pozdrawiam Stanisław
Ciężko to opisać ale czuć w samochodzie że jest coś nie tak czuć drgania w kabinie i nie są to poduszki ani nic podobnego, jak by co jakiś czas na którymś cylindrze wypadał mu zapłon. po wydechu też słychać po co raz sobie plunie. jeszcze tydzień temu ten silnik chodził jak szwajcarski zegarek równiutko teraz jest coś nie tak
. Niestety od samego początku na Vag-u brak błędu.

Powiem tak : Mam ten sam model silnika Aga i wszystko co mozliwe wymienilem
i zostala uzdrowiona moja audi a6. Jezeli podlaczyles pod kompa i zrobiles logi i nie ma zadnych bledow logi sa piekne , to na 99 % to nie jest zadna elektronika zepsuta .Wsiadz do samochodu niech pochodzi z 5 minut .wypisze ci pod punkty na co zwracaj uwage ok.
1.Czy nie rowno pracuje na biegu jalowym po tych 5 minutach
2.Sprawdz lewy slupek nad kierownica od szyby czy ma wyczowalne drgania .
3.Delikatnie wcisnij pedal gazu tak by stopniowo zwiekszal sie do 3000 tys i zobacz czy i w ktorej granicy zaczyna bardzo trzesc buda przy ilu tysiacach .
Po zrobieniu testu tego odezwij sie i napisz jaka reakcja byla

1.Czy nie rowno pracuje na biegu jalowym po tych 5 minutach
2.Sprawdz lewy slupek nad kierownica od szyby czy ma wyczowalne drgania .
3.Delikatnie wcisnij pedal gazu tak by stopniowo zwiekszal sie do 3000 tys i zobacz czy i w ktorej granicy zaczyna bardzo trzesc buda przy ilu tysiacach .
Po zrobieniu testu tego odezwij sie i napisz jaka reakcja byla
[quwowilku, ote="mrporpoise"]Ekhm sorry, tak się wtrącę...
Kupowałeś Ori odmę?[/quote]
tak kupowałem ori odmę bo też myślałem że może tym uzdrowię samochód, odma 320 zł i ezektor chyba 75 , ostatnio też świeczki ngk ale też bez różnicy, miałem też zmienić kable WN ale na darmo nie chce mi się kasy wyrzucać
WOWILKU samochód ma być rozgrzany czy zimny? Możesz napisać co sądzisz że było przyczyną u ciebie?
Kupowałeś Ori odmę?[/quote]
tak kupowałem ori odmę bo też myślałem że może tym uzdrowię samochód, odma 320 zł i ezektor chyba 75 , ostatnio też świeczki ngk ale też bez różnicy, miałem też zmienić kable WN ale na darmo nie chce mi się kasy wyrzucać
WOWILKU samochód ma być rozgrzany czy zimny? Możesz napisać co sądzisz że było przyczyną u ciebie?
Było Audi 80 B3 1.8S
Jest OOOO A6 C5 2.4 Quattro
Jest OOOO A6 C5 2.4 Quattro
Temperatura granice 50-90 stopi . A i jeszcze jedno zadnych czesci nie kupuje sie w serwisie
chyba ze nie mozna znalesc nigdzie ,ale mamy internet przeciez jest ebay.de allegro itd .Ja jak kupilem auto swoje u niemca. Jak pojechalem po nie to rurke od odmy mial popekana i NIEMIEC zamiast tego wsadzil wąż od podlewania trawnika :))hehehe ale dojechalem do polski i na ebay.de kupilem za 10 euro z kosztem wysylki 17 wynioslo
.A pozniej kupilem silnik taki sam AGA model od passata 4x4 motion na 500 zł i teraz jak padnie do mam na wymianke jak by co a ezektor tez na ebay kupilem .

