Ale powodem była ścigałka z s8 360 kucy automat. Za każdy razem dostawał i jakbym mógł to bym wlał i 50 litrów za to jak urosło moje EGO
[C5 S6] Pytanie do posiadaczy/spalanie itp
Kaiser26 pisze:Dzisiaj na zimówkach trasa 190-240 non stop max power na v power racing i zeżarł 28/100A więc można.
Ale powodem była ścigałka z s8 360 kucy automat. Za każdy razem dostawał i jakbym mógł to bym wlał i 50 litrów za to jak urosło moje EGO
[ Dodano: 2014-01-17, 23:43 ]
Też sie kiedyś scigałem z S8 jak miałem zwykła 4.2 -nie ryzykując słabszej na gazie(bo taką instalacje miałem)to kitowałem na benzynce i też nie szkoda mi było
-
nokia62
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 240
- Rejestracja: 09 gru 2008, 16:12
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lututów
wrażenia bezcenne za wszystko inne zapłacisz .......poeta222 pisze:Kaiser26 pisze:Dzisiaj na zimówkach trasa 190-240 non stop max power na v power racing i zeżarł 28/100A więc można.
Ale powodem była ścigałka z s8 360 kucy automat. Za każdy razem dostawał i jakbym mógł to bym wlał i 50 litrów za to jak urosło moje EGO![]()
![]()
![]()
[ Dodano: 2014-01-17, 23:43 ]
Też sie kiedyś scigałem z S8 jak miałem zwykła 4.2 -nie ryzykując słabszej na gazie(bo taką instalacje miałem)to kitowałem na benzynce i też nie szkoda mi było
to pogoniłeś dzika po asfalcie
i dla takich chwil warto przepłacać
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
Kaiser26, bardzo dobrze pociskaj ich dalej
!!
w tipie to dokładnie katalogową moc trzeba było by posiadać żeby popróbować z S8 chyba że się mylę to proszę mnie poprawić 
spalanie w Rz-wie
dość delikatnie + korki/korki 20-23 (jak wiadomo duże pojemności nie przepadają za ciągłym rozpędzaniem się)
trasa 180-200 - ok 18-20
na emeryta po trasie 100 km jeszcze nie miałem okazji spróbować
pomiary na lpg
stag 300
spalanie w Rz-wie
dość delikatnie + korki/korki 20-23 (jak wiadomo duże pojemności nie przepadają za ciągłym rozpędzaniem się)
trasa 180-200 - ok 18-20
na emeryta po trasie 100 km jeszcze nie miałem okazji spróbować
pomiary na lpg
Jak mogę to pomogę.
Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
Witam wszystkich użytkowników forum, to mój pierwszy post, pewnie nie ostatni, pewnie będzie ich sporo więcej 
Przymierzam się do zakupu S6 C5. Obecnie jeżdżę A4 B7 2,0tdi 170KM. Wcześniej było BMW 740iA E32 - najlepsze auto jakie do tej pory miałem. Obecnym dieslem przejechałem 20kkm i już mam dosyc. Poprzednim V8 przejechałem ponad 200kkm (na LPG wszystko) i nigdy mnie nie zawiodło na drodze - to dla mnie BARDZO ważne.
Czemu Audi? Bo chcę coś z dużą mocą i dobrą trakcją - tej drugiej rzeczy mi w BMW brakowało.
Nie jestem młodym-wściekłym-szybkim. Mam rodzinę, dzieci. Ale chcę miec samochód z zapasem mocy gotowym do użycia w razie potrzeby, lub czasem od tak wyjechac na ciekawą szosę i się szybciej przejechac - upajac się muzyką V8 i przyspieszeniem. Ale to raczej sporadycznie. Auto głównie ma mnie przewieźc z punktu A do punktu B dając przy tym przyjemnośc w każdych warunkach.
Sprawa dośc pilna, obecny samochód muszę sprzedac do 12 marca. Przeznaczyc na kolejny samochod mogę 30tyś PLN. Chcialbym kupic sprawną, najlepiej zagazowaną sztukę. Nie szukam nowego-kilkunastoletniego auta, ale chciałbym by było możliwie jak najlepiej utrzymane.
Co mi napiszecie o niezawodności, bolączkach, kosztach eksploatacji (poza paliwem, tutaj wiem czego się spodziewac), wadach typowych etc.? Wiem, że S6 to droższe hamulce, zawieszenie, ale wiem że nie robi się tego co 3 miesiące, więc tego się nie boję. Chyba że ceny są rzeczywiście kosmiczne...
Jak ze skrzynią? Chcę koniecznie automat - w połączeniu z dużą mocą dla mnie bomba. W rocznikach do powiedzmy 2001 są tylko tiptronic czy również multitronic? Te pierwsze podobno lepsze. Wiem, że każda się może zepsuc. Ale osobiście uważam, że odpowiednio traktowany automat bywa naprawdę wytrzymały.
Występują jakieś dziwne zawieszenia regulowane/samopoziomujące/nivo? Wolałbym unikac tego typu wynalazków - niepotrzebne koszty/zbędny gadżet.
Wychodze z założenia, że to samochód ma byc dla mnie, nie ja dla samochodu. Nie chciałbym zostawiac wszystkich oszczędności u mechaników - są jeszcze inne przyjemności w życiu. Ale eksploatuję samochody bardzo rozsądnie, nie dam raczej powodu to przedwczesnego zgonu.
Spróbujcie mnie zniechęcic, jeśli się nie uda to znak, żebym się nie obawiał
Jeśli to ważne, rocznie robię około 20-25kkm, na codzień małe miasto 40tyś mieszkańców. Kilka-kilkanaście roku jakiś dalszy wyjazd.
P.S.
Jeśli ktoś z okolic Wrocławia posiada takową Audicę i pozwoliłby usiąśc, przymierzyc się, zamieniłby kilka zdań face to face to chętnie bym podjechał.
Przymierzam się do zakupu S6 C5. Obecnie jeżdżę A4 B7 2,0tdi 170KM. Wcześniej było BMW 740iA E32 - najlepsze auto jakie do tej pory miałem. Obecnym dieslem przejechałem 20kkm i już mam dosyc. Poprzednim V8 przejechałem ponad 200kkm (na LPG wszystko) i nigdy mnie nie zawiodło na drodze - to dla mnie BARDZO ważne.
Czemu Audi? Bo chcę coś z dużą mocą i dobrą trakcją - tej drugiej rzeczy mi w BMW brakowało.
Nie jestem młodym-wściekłym-szybkim. Mam rodzinę, dzieci. Ale chcę miec samochód z zapasem mocy gotowym do użycia w razie potrzeby, lub czasem od tak wyjechac na ciekawą szosę i się szybciej przejechac - upajac się muzyką V8 i przyspieszeniem. Ale to raczej sporadycznie. Auto głównie ma mnie przewieźc z punktu A do punktu B dając przy tym przyjemnośc w każdych warunkach.
Sprawa dośc pilna, obecny samochód muszę sprzedac do 12 marca. Przeznaczyc na kolejny samochod mogę 30tyś PLN. Chcialbym kupic sprawną, najlepiej zagazowaną sztukę. Nie szukam nowego-kilkunastoletniego auta, ale chciałbym by było możliwie jak najlepiej utrzymane.
Co mi napiszecie o niezawodności, bolączkach, kosztach eksploatacji (poza paliwem, tutaj wiem czego się spodziewac), wadach typowych etc.? Wiem, że S6 to droższe hamulce, zawieszenie, ale wiem że nie robi się tego co 3 miesiące, więc tego się nie boję. Chyba że ceny są rzeczywiście kosmiczne...
Jak ze skrzynią? Chcę koniecznie automat - w połączeniu z dużą mocą dla mnie bomba. W rocznikach do powiedzmy 2001 są tylko tiptronic czy również multitronic? Te pierwsze podobno lepsze. Wiem, że każda się może zepsuc. Ale osobiście uważam, że odpowiednio traktowany automat bywa naprawdę wytrzymały.
Występują jakieś dziwne zawieszenia regulowane/samopoziomujące/nivo? Wolałbym unikac tego typu wynalazków - niepotrzebne koszty/zbędny gadżet.
Wychodze z założenia, że to samochód ma byc dla mnie, nie ja dla samochodu. Nie chciałbym zostawiac wszystkich oszczędności u mechaników - są jeszcze inne przyjemności w życiu. Ale eksploatuję samochody bardzo rozsądnie, nie dam raczej powodu to przedwczesnego zgonu.
Spróbujcie mnie zniechęcic, jeśli się nie uda to znak, żebym się nie obawiał
Jeśli to ważne, rocznie robię około 20-25kkm, na codzień małe miasto 40tyś mieszkańców. Kilka-kilkanaście roku jakiś dalszy wyjazd.
P.S.
Jeśli ktoś z okolic Wrocławia posiada takową Audicę i pozwoliłby usiąśc, przymierzyc się, zamieniłby kilka zdań face to face to chętnie bym podjechał.
-
długas
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
bacaoca, przyjedź na spot do Legnicy,jest w każdą drugą niedzielę miesiąca o 14.00.Ja jestem co miesiąc swoją 4.2 i czasem kolega Kaiser26, swoją s6 to byś się przymierzył
.Tu masz linka viewtopic.php?t=45796&start=0
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
Druga niedziela marca to dla mnie za późno... Musze działać dość szybko, do tego czasu musze podjąć decyzje o ewentualnym zakupie S6 no i zacząć się rozglądać
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez bacaoca, łącznie zmieniany 1 raz.
Odgrzeję trochę kotleta...
Czytam Wasze posty o spalaniu gdyż niebawem chcę zmienić auto i poważnie biorę pod uwagę S6 C5 biorąc pod uwagę obecne ceny, fakt ile to auto sprawia frajdy no i dobrą współpracę z LPG co dla mnie jest ważne.
Chciałbym się od Was dowiedzieć czegoś na temat bolączek tego modelu? Co się lubi popsuć, co bywa bardzo kosztowne? Dużo słyszałem, że automat w tym modelu sporo może kosztować jeśli coś się zepsuje - prawda to czy mit?
Czytam Wasze posty o spalaniu gdyż niebawem chcę zmienić auto i poważnie biorę pod uwagę S6 C5 biorąc pod uwagę obecne ceny, fakt ile to auto sprawia frajdy no i dobrą współpracę z LPG co dla mnie jest ważne.
Chciałbym się od Was dowiedzieć czegoś na temat bolączek tego modelu? Co się lubi popsuć, co bywa bardzo kosztowne? Dużo słyszałem, że automat w tym modelu sporo może kosztować jeśli coś się zepsuje - prawda to czy mit?
-
gipsu
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 36
- Rejestracja: 26 lut 2014, 16:06
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Co do spalania, to tak jak któryś przedmówca pisał zależy od "miasta". Po Warszawie w ciągu dnia nie ma opcji aby zejść poniżej 20l LPG-i nie mowie tu o szaleństwach ponieważ non stop są światła i stanie w korku. Ostatnio po trasie plus trochę jazdy po Kielcach wyszło mi 16.5 LPG. Nie chce mi się wierzyć że można zejść poniżej 10l, chyba że ktoś wyjeżdża z miejscowości A i toczy się do miejscowości B bez zatrzymywania 70km/h(tylko w tym wypadku nie nazwałbym tego trasą).
Co do automatów to każdy tiptronic nie będzie tani w naprawie, czy to Audi, Volkswagen czy BMW. Po prostu podzespoły są na tyle skomplikowane i drogie że ich cena przysparza o ból głowy
Co do automatów to każdy tiptronic nie będzie tani w naprawie, czy to Audi, Volkswagen czy BMW. Po prostu podzespoły są na tyle skomplikowane i drogie że ich cena przysparza o ból głowy









