[AGA 2.4 165 KM] ZAWÓR CZUJNIK KOLEKTORA Pytanko
[AGA 2.4 165 KM] ZAWÓR CZUJNIK KOLEKTORA Pytanko
Witam mam pytanie bylem dzis u mechanika i stwierdzil ze mam zepsuty ZAWÓR CZUJNIK KOLEKTORA
>Z diagnozowal to ze jak jest wlaczony samochod i nacisnal na niego tzn.zamknał powietrze jak on to mowil i powinien zgasnac samochod u mnie sie to nie dzieje , nadal chodzi .Mowil ze jakies lopatki sa w kolektorze czy to prawda czy tak ma byc i od czego on wogle jest ten zawor i co sie dzieje jak bedzie uszkodzony jakie sa objawy ? Prosze o pomoc dziekuje bo nie wiem czy go trzeba robic czy nie
wowilku, pierwsze słyszę aby w taki sposób stwierdzić uszkodzenie czujnika jak i tezę że silnik powinien zgasnąć.Sam kiedyś wymieniałem wszystkie podciśnienia i podczas pracy silnika przestawiałem zawór i silnik pracował dalej.
Tutaj masz temacik na temat zmiany długości kolektora dolotowego
viewtopic.php?t=40756
Tutaj masz temacik na temat zmiany długości kolektora dolotowego
viewtopic.php?t=40756
Nie oto mi chodzi ale duzo mi to pomoglo , bo mam problem z dlawieniem sie w okolicy 2 tys obrotow przy przyspieszaniu wymienione cewka swiece kable wszystko co bylo mozliwe podlaczony pod kompa zero bledow .Wszystkie parametry zgodne z parametrami audi w normie wszystko . Sielnik nawet na biegu jalowym troch trzesie buda ,ale jak ruszam nic nie tarpie gdy dochodzi do granicy 2tys - 2 tys 200 zaczyna poszarpywac jak by zle byly podlaczone kable do cewki od swiec lecz po granicy 3 tys obrotow mija i tak caly czas .Gdy gasze samochod nie ma dzwonienia dwumas odpada .
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Tu masz trochę o układzie podciśnienia + SAI: viewtopic.php?t=55194
przecież to na zdjęciu to jest tzw "grucha", która zmienia długość dolotu. wsiadaj do fury, na ciepłym silniku dodaj gazu powyżej 4,5 tys i zobacz jak pracuje. nic nie ma zgasnąć, cały czas ma pracować. jeżeli coś będzie uszkodzone to ramię gruchy nie będzie pracowało. aaa bym zapomniał - polecam zmienić mechanika 

Mateo wszystkie wezyki wymienilem . Np. Wchodze do samochodu odpalam go i tak po 3-5 minutach na biegu jalowy ide stopniowo naciskajac pedal gazu do 2 tys i wyzej wpada w wibracje tak 2100 - 2500 tys takie uczucie jak bym mial krzywy wal
czuc tak pod siedzeniem takie uczucie jak bys mielil kawe
trzymajac mlynek moze mam zle ustawiony rozrzad ?


Powiedz jakie grupy mam porobic bo nie wiem ktore sa od czego podaj numery na biegu jalowym to jutro podrzuce i powiesz co jest nie tak
[ Dodano: 2014-02-21, 11:33 ]
oto logi bez przygazowki :
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161292.html
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161293.html
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161294.html
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161295.html
oto logi z przygazowką do 2300 obr zauwazenie drgania w okolicy 2200 obr :
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161296.html
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161297.html
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161298.html
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161299.html
[ Dodano: 2014-02-21, 11:33 ]
oto logi bez przygazowki :
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161292.html
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161293.html
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161294.html
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161295.html
oto logi z przygazowką do 2300 obr zauwazenie drgania w okolicy 2200 obr :
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161296.html
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161297.html
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161298.html
http://vaglog.rtnet.pl/dj_arti_1_161299.html
Mi sie wydaje ze poduchy pod silnikiem mam padniete i dla tego gdy sie daje gazu w tym momencie obrotowym wpada w wibracje
[ Dodano: 2014-02-25, 11:11 ]
Dziekuje wszystkim za pomoc , ale tak jak przypuszczalem efektem nie rownej pracy(dlawienie sie w okolicy 2 tys) i wibracji byly padniete poduchy pod silnikiem
!! po mimo ze mechanicy w Skoda powiedzieli ze napewno sa dobre oto dowod ze sie pomylili:
![Obrazek]()
Tym co maja wibracie w okolicy 2-3 tys na biegu jalowym i w trakcie jazdy ,jesli nie pokazuje zadnego bledu proponuje od tego zaczac niz wymienic pol samochodu (tak jak ja )
[ Dodano: 2014-02-25, 11:11 ]
Dziekuje wszystkim za pomoc , ale tak jak przypuszczalem efektem nie rownej pracy(dlawienie sie w okolicy 2 tys) i wibracji byly padniete poduchy pod silnikiem

Tym co maja wibracie w okolicy 2-3 tys na biegu jalowym i w trakcie jazdy ,jesli nie pokazuje zadnego bledu proponuje od tego zaczac niz wymienic pol samochodu (tak jak ja )