Jakie amortyzatory?
Jakie amortyzatory?
Witam.
Jestem zmuszony do wymiany wszystkich amortyzatorów po tym jak na niemieckim TUV stwierdzono że lewy przedni i lewy tylni amortyzator się poci Jako ciekawostka, auto ma przejechane 360 tyś i tyle właśnie przejechało na tych amortyzatorach z tym że tylko po niemieckich drogach... Czy ktoś z forum mógłby polecić mi jakieś amortyzatory najbardziej zbliżone do fabrycznych? Nie chcę aby auto było ani twardsze ani bardziej miękkie. Odpowiada mi to co jest obecnie. Zainteresowałem sie marką Bilstein i podobno B4 to komfort, B6 są sztywniejsze. Ale czy komfort są bardziej miękkie od oryginału czy to raczej właśnie ten oryginał? Dodam tylko że mam zwykłe zawieszenie bez S-line
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam
Jestem zmuszony do wymiany wszystkich amortyzatorów po tym jak na niemieckim TUV stwierdzono że lewy przedni i lewy tylni amortyzator się poci Jako ciekawostka, auto ma przejechane 360 tyś i tyle właśnie przejechało na tych amortyzatorach z tym że tylko po niemieckich drogach... Czy ktoś z forum mógłby polecić mi jakieś amortyzatory najbardziej zbliżone do fabrycznych? Nie chcę aby auto było ani twardsze ani bardziej miękkie. Odpowiada mi to co jest obecnie. Zainteresowałem sie marką Bilstein i podobno B4 to komfort, B6 są sztywniejsze. Ale czy komfort są bardziej miękkie od oryginału czy to raczej właśnie ten oryginał? Dodam tylko że mam zwykłe zawieszenie bez S-line
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 kwie 2012, 21:01
- Lokalizacja: Niemcy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 kwie 2012, 21:01
- Lokalizacja: Niemcy
Amortyzatory S-line
Nadają się na pewno Sachs 312 638 przód i 312 641 tył
[ Dodano: 2014-02-26, 23:32 ]
Sachs 312 639 przód i 312 641 tył
[ Dodano: 2014-02-26, 23:37 ]
Sachs 312 639 przód i 312 641 tył to S-Line orginał tak powiedzieli mi w serwisie Audi w Niemczech.
[ Dodano: 2014-02-26, 23:32 ]
Sachs 312 639 przód i 312 641 tył
[ Dodano: 2014-02-26, 23:37 ]
Sachs 312 639 przód i 312 641 tył to S-Line orginał tak powiedzieli mi w serwisie Audi w Niemczech.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 kwie 2012, 21:01
- Lokalizacja: Niemcy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 kwie 2012, 21:01
- Lokalizacja: Niemcy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 kwie 2012, 21:01
- Lokalizacja: Niemcy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolego ja mam podobny problem.
Łączniki nowe, nowe wahacze, amortyzatory, poduszki amorków i po wymianie tez wszystkiego pojawiły się popukiwania jakby była padnięty łącznik (słychać to bardzo na pojedynczych wybojach, jak przejeżdżam przez większe dziury to zawieszenie pracuje wzorowo) i wg. mnie to wadliwy amortyzator albo luz na mocowaniu poduszka-amortyzator.
W poniedziałek zerknęli na szybko bo nie miałem czasu i luzów nie widać więc podejrzewają maglownice, ale ja się upieram przy wadliwej części.
Poprzednie wahacze miały popękane gumy b.delikatnie, ale nie były zerwane. Zastanawiam się czy po wymianie wszystkiego poza drążkami i końcówkami zrobiło się na tyle sztywno że wszystkie luzy przeniosły się z wahaczy na maglownice?
W piątek auto zostaje na cały dzień, mają wrzucić stary bądź jakiś inny amortyzator, sprawdzić skręcenie amortyzatora z poduszką i rozpiąć ostatecznie końcówki by przebadać je i drążki kierownicze.
Ostatecznie jak wszystko się wykluczy to pozostanie maglownica w co nie chce mi się wierzyć, przed wymianą nie pukało na 100% a jeżdżę dużo, auto sztywne na drodze i reaguje na każdy minimalny ruch kierownicą.
Wahacze lemforder, amortyzatory sachs.
U mnie też to jest z prawej strony, z prawego koła.
Łączniki nowe, nowe wahacze, amortyzatory, poduszki amorków i po wymianie tez wszystkiego pojawiły się popukiwania jakby była padnięty łącznik (słychać to bardzo na pojedynczych wybojach, jak przejeżdżam przez większe dziury to zawieszenie pracuje wzorowo) i wg. mnie to wadliwy amortyzator albo luz na mocowaniu poduszka-amortyzator.
W poniedziałek zerknęli na szybko bo nie miałem czasu i luzów nie widać więc podejrzewają maglownice, ale ja się upieram przy wadliwej części.
Poprzednie wahacze miały popękane gumy b.delikatnie, ale nie były zerwane. Zastanawiam się czy po wymianie wszystkiego poza drążkami i końcówkami zrobiło się na tyle sztywno że wszystkie luzy przeniosły się z wahaczy na maglownice?
W piątek auto zostaje na cały dzień, mają wrzucić stary bądź jakiś inny amortyzator, sprawdzić skręcenie amortyzatora z poduszką i rozpiąć ostatecznie końcówki by przebadać je i drążki kierownicze.
Ostatecznie jak wszystko się wykluczy to pozostanie maglownica w co nie chce mi się wierzyć, przed wymianą nie pukało na 100% a jeżdżę dużo, auto sztywne na drodze i reaguje na każdy minimalny ruch kierownicą.
Wahacze lemforder, amortyzatory sachs.
U mnie też to jest z prawej strony, z prawego koła.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2014, 21:29 przez kamil666, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga