Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Jakie amortyzatory?

Zawieszenie
Tomra
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 30 sty 2014, 16:04
Lokalizacja: Szczecin

Jakie amortyzatory?

Post autor: Tomra » 30 sty 2014, 16:41

Witam.
Jestem zmuszony do wymiany wszystkich amortyzatorów po tym jak na niemieckim TUV stwierdzono że lewy przedni i lewy tylni amortyzator się poci <uoee> Jako ciekawostka, auto ma przejechane 360 tyś i tyle właśnie przejechało na tych amortyzatorach z tym że tylko po niemieckich drogach... Czy ktoś z forum mógłby polecić mi jakieś amortyzatory najbardziej zbliżone do fabrycznych? Nie chcę aby auto było ani twardsze ani bardziej miękkie. Odpowiada mi to co jest obecnie. Zainteresowałem sie marką Bilstein i podobno B4 to komfort, B6 są sztywniejsze. Ale czy komfort są bardziej miękkie od oryginału czy to raczej właśnie ten oryginał? Dodam tylko że mam zwykłe zawieszenie bez S-line
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam

Kwiecinski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 16 kwie 2012, 21:01
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: Kwiecinski » 18 lut 2014, 20:13

Sachs 312 638 przód i 312 641 tył <okok>

djid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 03 lip 2012, 10:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: djid » 26 lut 2014, 12:25

Witam,
jeśli amortyzatory firmy SACHS to :

312 638 przód
312 640 tył

312 639 to przód dla zawieszenia sportowego
312 641 to tył dla zawieszenia sportowego

MacDar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 07 lip 2013, 19:21
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: MacDar » 26 lut 2014, 23:12

Panowie podepnę się pod temat.
Czy te SACHSy dla sportowego zawieszenia to nadają się dla S line awant ? jeśli nie to jakie polecacie zamienniki i czy ktoś podpowie gdzie kupić w okolicach Wa-wy? za rozsądne $

Kwiecinski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 16 kwie 2012, 21:01
Lokalizacja: Niemcy

Amortyzatory S-line

Post autor: Kwiecinski » 26 lut 2014, 23:37

Nadają się na pewno Sachs 312 638 przód i 312 641 tył <okok>

[ Dodano: 2014-02-26, 23:32 ]
Sachs 312 639 przód i 312 641 tył <okok>

[ Dodano: 2014-02-26, 23:37 ]
Sachs 312 639 przód i 312 641 tył to S-Line orginał tak powiedzieli mi w serwisie Audi w Niemczech.

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 27 lut 2014, 09:45

i to sa 100% te same ktore sa oryginalnie zamontowane w zawieszeniu sline?

Kwiecinski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 16 kwie 2012, 21:01
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: Kwiecinski » 27 lut 2014, 18:21

Tak te same tylko Audi ma swój numer
4F0 413 031 AJ, 4F0 413 031 AN to przód.

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 01 mar 2014, 10:54

Kolego Kwiecinski przy jakim przebiegu ci padly amory?Wymienilem wachacze z prawej strony komplet I dalej stuka.Wydaje mi sie ze to amory.pozdro

Kwiecinski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 16 kwie 2012, 21:01
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: Kwiecinski » 01 mar 2014, 11:50

U mnie w serwisie wymienili mi też wahacze dolne przednie bo stukało,diagnoza była niby pewna,zamontowali 2 Lamfordery i dalej stukało.Więc padło na Amortyzatory.Po wymianie amorków i gum pod nie cisza.I tak zostałem z dwoma orginalnymi wahaczami.Przebieg 200tys.

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 02 mar 2014, 22:35

Stuki nie ustapily po wymianie wszystkich wachaczy z prawej strony I lacznikow stabilizatora.jutro zamawiam te sachsy 312 639 cena w uk to &#163;110 za komplet ok 520zl

kawecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 lis 2012, 17:08
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kawecki » 07 mar 2014, 22:52

Ja mam od dziś te amory ale zwykłe nie do sporta+ Eibach Prokit -30 i jest ok:) miękko - wcześniej miałem s-line wiec na sztywności wydaję mi się, że nie straciłem a jest dużo lepszy komfort

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 01 kwie 2014, 12:45

Amorki przod wymienione razem z gumami.Stuki nadal sa <uoee> Nie wiem moze obudowa silnika sie tlucze na dziurach bo sruba wypadla z zaczepu.

[ Dodano: 2014-04-01, 12:45 ]
Orginaly S line sa firmy Monroe nie Sachs widzialem jak zmienialem moje amorki

Kwiecinski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 16 kwie 2012, 21:01
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: Kwiecinski » 01 kwie 2014, 18:16

U mnie były sachs .Moja jest 2008.niewiem.jakie to stuki ? metaliczne.to zawieszenie jest ciężko zdiagnozować.sprawdz łączniki stabilizatora jeszcze i wahacz dolny tylny.wahacz trzeba wypiąć ze swożnia.szkoda u mnie były amorki.

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 02 kwie 2014, 20:59

wszystkie wachacze wymienione z tej strony nowe laczniki takze.Stuki sa na porzecznych dziurach nie wiem co stuka <uoee> Zostaly jeszcze drazki k :|

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 02 kwie 2014, 21:15

Kolego ja mam podobny problem.
Łączniki nowe, nowe wahacze, amortyzatory, poduszki amorków i po wymianie tez wszystkiego pojawiły się popukiwania jakby była padnięty łącznik (słychać to bardzo na pojedynczych wybojach, jak przejeżdżam przez większe dziury to zawieszenie pracuje wzorowo) i wg. mnie to wadliwy amortyzator albo luz na mocowaniu poduszka-amortyzator.
W poniedziałek zerknęli na szybko bo nie miałem czasu i luzów nie widać więc podejrzewają maglownice, ale ja się upieram przy wadliwej części.
Poprzednie wahacze miały popękane gumy b.delikatnie, ale nie były zerwane. Zastanawiam się czy po wymianie wszystkiego poza drążkami i końcówkami zrobiło się na tyle sztywno że wszystkie luzy przeniosły się z wahaczy na maglownice?

W piątek auto zostaje na cały dzień, mają wrzucić stary bądź jakiś inny amortyzator, sprawdzić skręcenie amortyzatora z poduszką i rozpiąć ostatecznie końcówki by przebadać je i drążki kierownicze.
Ostatecznie jak wszystko się wykluczy to pozostanie maglownica w co nie chce mi się wierzyć, przed wymianą nie pukało na 100% a jeżdżę dużo, auto sztywne na drodze i reaguje na każdy minimalny ruch kierownicą.

Wahacze lemforder, amortyzatory sachs.
U mnie też to jest z prawej strony, z prawego koła.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2014, 21:29 przez kamil666, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga