Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6C6 2,7 TDI sedan manual FWD white lady

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
krejzy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 27 lip 2013, 21:56
Lokalizacja: Płock

Post autor: krejzy » 12 lut 2014, 17:56

Dziękować

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 12 lut 2014, 21:07

Zastanawiam się jak by wyglądała rywalizacja naszych aut z kreski. 2.7 240KM kontra 2.0 240KM <rotfl> no mój będzie troszkę cięższy bo już wsadziłem quattro . ale było by fajnie kiedyś to sprawdzić <radocha> ;p

Awatar użytkownika
krejzy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 27 lip 2013, 21:56
Lokalizacja: Płock

Post autor: krejzy » 12 lut 2014, 21:57

Na początku byś odszedł z racji Q potem by się odwróciło.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 13 lut 2014, 19:09

no nie wiem hehe ja mam 244KM skrzynia od 3.0 tdi wiec bardzo długa . Może kiedyś się uda to sprawdzić . Tylko że ja latem latam na 20 calowych felgach a ty na jakich ??? Bardzo ładne masz to autko dbaj o nie <okok>

Awatar użytkownika
krejzy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 27 lip 2013, 21:56
Lokalizacja: Płock

Post autor: krejzy » 13 lut 2014, 20:35

Ja ganiam na 19 ". Po dodaniu Q zwiększyła ci się masa. Ze wzrostem prędkości Q zaczyna przytrzymywać autko. Zresztą życie pokaże <radocha>

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 13 lut 2014, 20:40

powiem ci że waga aut może być teraz podobna ja mam lekki silnik 2.0 twój 2.7 waży dużo więcej . Chyba trzeba się na wagę przejechać <rotfl>

Przemski

Post autor: Przemski » 04 mar 2014, 10:07

zajebiste audi

Awatar użytkownika
MICHALKAROLINA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 112
Rejestracja: 26 lut 2012, 01:40
Lokalizacja: FELTHAM/WROCLAW

Post autor: MICHALKAROLINA » 04 mar 2014, 15:34

No to i ja pogratulować zakupu piękna królowa śniegu też chciałem ten silniczek ale stanęło na 2.0 nie żałuję chodź koników mi jednak brakuje ;p
Ps .Jeśli masz standardowy gwint to jak się te 19' sprawują <mysli> a bym zapomniał mój też jest po vitamince w AMD
W TRAKCIE MODOW Z PRZYZWOLENIEM ZONY

Awatar użytkownika
krejzy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 27 lip 2013, 21:56
Lokalizacja: Płock

Post autor: krejzy » 05 mar 2014, 07:36

Ja szukałem 2,0 ale, że nie było nic sensownego a ten się trafił to wybór padł na 2,7. Obawiam się, że 2,0 by mi mocowo nie wystarczyło. Na tym zestawie jeździ mi się bardzo przyjemnie. Nie ma twardości S-line ale nie ma również bujania standardowej zawiechy. Jednym słowem: "optymalnie".

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 24 mar 2014, 19:06

krejzy nie myślałeś żeby go pakiet shadow line zrobić, biała z tym pakietem wygląda nieziemsko!!!!! :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
krejzy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 27 lip 2013, 21:56
Lokalizacja: Płock

Post autor: krejzy » 27 mar 2014, 10:27

Ciekawa opcja, smaczek jak widzę tkwi w detalach. A tylny zderzak też jest inny ?

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 27 mar 2014, 12:19

krejzy pisze:Ciekawa opcja, smaczek jak widzę tkwi w detalach. A tylny zderzak też jest inny ?
Tak jest inny, tzn ma inny dyfuzor też fajnie wygląda, ale mi niechodziło żebyś zmieniał zderzaki, tylko zmienił grilla na czarnego i obkleił listwy chromowane te ozdobne wokół auta np na czarny połysk, efekt ten sam a koszty mniejsze

timu-bull
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 02 mar 2014, 02:28
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: timu-bull » 23 kwie 2014, 21:36

Widzę często kolegę jak śmiga po Płocku. W realu wygląda jeszcze ładniej.

<brawo> <brawo> <brawo>
PS.Jak spisuje się remap od chłopaków z Imielnicy i ile cię to kosztowało (pytam bo mam ten sam silnik). Tomek

Awatar użytkownika
krejzy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 27 lip 2013, 21:56
Lokalizacja: Płock

Post autor: krejzy » 23 kwie 2014, 21:50

Dziękuję bardzo. Info poszło na PW odnośnie remapu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga