Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Moje BMK Kopci na Niebiesko !

Silniki wysokoprężne
Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[ BMK 3.0 224 KM] Moje BMK Kopci na Niebiesko !

Post autor: Deniro » 11 lut 2014, 23:13

Witam krótko i na temat . Z rana po odpaleniu z rur wydobywa sie niebieski smierdzacy dym ale najdziwniejsze jest to ze tylko przez 2 sec , pozniej juz jest wszystko ok , wrazenie takie jakby cos bylo zapchane i po odpaleniu wyrzuca resztki dymu rurami , wtryski sprawdzilem wszystkie korekcje dodatnie wiec raczej nie leja - moga byc zapieczone ale czy zapieczone wtryski moga dawac takie objawy? przypominam ze autko nie kopci intensywnie na niebiesko tylko po odpaleniu puszcza chmurke niebieskiego dymu...i koniec.

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 12 lut 2014, 11:08

Kolego spruboj dodac do baku srodku czyszczacego np STP liquy molly i potem zobaczysz czy jest roznica.Kolega ma pasata dokladnie ten sam objaw.

dracus666

Post autor: dracus666 » 12 lut 2014, 18:25

Nie dolewaj żadnych specyfików, to najgorsze co możesz zrobić. Takie rzeczy to można robić w starych złomach a nie w takim aucie.
Sprawdź poziom oleju. Obserwuj czy nie ubywa.
Najprawdopodobniej może pierścienie Ci puszczają... albo uszczelniacze zaworowe. Póki jednak olej jest na poziomie nie martwiłbym się.
Przyjrzyj się też turbinie, czy nie świszczy, czy auto nie ma spadku mocy.. Ona też może być przyczyną.
Co do wtrysków to chyba na minusie nie leją... bo wtedy wtrysk daje mniejszą dawkę ropy ale to nie jestem pewien - dowiedz się.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 12 lut 2014, 22:07

Ujemne korekty to lejace wtryski , wtrysk za duzo rozlewa paliwa i komputer zmniejsza dawke. znajomy mechanik mowi ze niebieski dym to nie spalone paliwo czyli cos z wtryskami jutro bedziemy przeprowadzac procedure czyszczenia nie wlewaniem do baku tylko bezposrednim odpaleniem auta na specyfiku liqu moly

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 13 lut 2014, 14:52

Juz bez przesady kolego ze plyn do czyszczenia wtryskow to tylko do starych gratow mozna lac.Ja leje co pare miesiecy Millers injector cleaner i nic sie nie dzieje.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 15 lut 2014, 09:54

Ma ktos jeszcze jakis pomysl skad ten niebieski dym z rana przez kilka sekund?

dracus666

Post autor: dracus666 » 15 lut 2014, 17:52

wpisz sobie w google:
Diagnozowanie pompowtryskiwaczy przy pomocy VAG/VCDS

i tam na 1 stronce poczytaj sobie odnośnie korekcji dodatnich i ujemnych.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja