[ BMK 3.0 224 KM] Moje BMK Kopci na Niebiesko !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
[ BMK 3.0 224 KM] Moje BMK Kopci na Niebiesko !
Witam krótko i na temat . Z rana po odpaleniu z rur wydobywa sie niebieski smierdzacy dym ale najdziwniejsze jest to ze tylko przez 2 sec , pozniej juz jest wszystko ok , wrazenie takie jakby cos bylo zapchane i po odpaleniu wyrzuca resztki dymu rurami , wtryski sprawdzilem wszystkie korekcje dodatnie wiec raczej nie leja - moga byc zapieczone ale czy zapieczone wtryski moga dawac takie objawy? przypominam ze autko nie kopci intensywnie na niebiesko tylko po odpaleniu puszcza chmurke niebieskiego dymu...i koniec.
Nie dolewaj żadnych specyfików, to najgorsze co możesz zrobić. Takie rzeczy to można robić w starych złomach a nie w takim aucie.
Sprawdź poziom oleju. Obserwuj czy nie ubywa.
Najprawdopodobniej może pierścienie Ci puszczają... albo uszczelniacze zaworowe. Póki jednak olej jest na poziomie nie martwiłbym się.
Przyjrzyj się też turbinie, czy nie świszczy, czy auto nie ma spadku mocy.. Ona też może być przyczyną.
Co do wtrysków to chyba na minusie nie leją... bo wtedy wtrysk daje mniejszą dawkę ropy ale to nie jestem pewien - dowiedz się.
Sprawdź poziom oleju. Obserwuj czy nie ubywa.
Najprawdopodobniej może pierścienie Ci puszczają... albo uszczelniacze zaworowe. Póki jednak olej jest na poziomie nie martwiłbym się.
Przyjrzyj się też turbinie, czy nie świszczy, czy auto nie ma spadku mocy.. Ona też może być przyczyną.
Co do wtrysków to chyba na minusie nie leją... bo wtedy wtrysk daje mniejszą dawkę ropy ale to nie jestem pewien - dowiedz się.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Ujemne korekty to lejace wtryski , wtrysk za duzo rozlewa paliwa i komputer zmniejsza dawke. znajomy mechanik mowi ze niebieski dym to nie spalone paliwo czyli cos z wtryskami jutro bedziemy przeprowadzac procedure czyszczenia nie wlewaniem do baku tylko bezposrednim odpaleniem auta na specyfiku liqu moly