[allroad c5] 2.5@1.9 TDI by Kuman
- pastaldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 358
- Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
130TDI, Zgadza się wszystko. Tylko kolega zapytał o V6 bo wczesniej o tym wspomnialem a do tego dałem mu do porównania to co sam miał w profilu.
Ale ze 130KM PD ponad 200KM to juz spora rzeÂźba niestety. Bo wtedy trzeba zakładac to co napisałeś a te zabawki juz do tanich nie należą.
Ty masz coś takiego zestrojone? Jak tak to ile cie wszystko wyniosło?
Ale ze 130KM PD ponad 200KM to juz spora rzeÂźba niestety. Bo wtedy trzeba zakładac to co napisałeś a te zabawki juz do tanich nie należą.
Ty masz coś takiego zestrojone? Jak tak to ile cie wszystko wyniosło?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Ja osobiście u siebie mam sam program na 167 KM. Jak dla mnie wystarczająco.
A co do 200 km w 1.9 TDI to przeglądałem fora Passata, Seata gdzie były projekty na przeróbki 1.9 TDI PD. A to w ramach ciekawostki. Z taką mocą dwumas i sprzęgło długo pewnie nie pociągną. Nie mówiąc o jakiś przegubach, półosiach itp. Chyba że przy rozsądnej jeÂździe. Hamulce rzecz jasna do wymiany na większe, bo przecież nikt kto podnosi moc w aucie nie jeÂździ jak za przeproszeniem emeryt.
Jednak chyba lepiej było by zakupić A6 z większym silnikiem niż bawić się w wymianę gratów w 1.9 TDI. Aczkolwiek są ludzie którzy pasjonują się w tuningu i lubią ciągle coś ulepszać i taka wymiana gratów nie stanowi dla nich problemu.
Mi sam program wystarcza, do swobodnego przemieszczania się ok, również pod względem ekonomi jest naprawdę dobrze. Jak trzeba przycisnąć też jest czym. Moment 345 NM poprowadzony w miarę płasko sprawia że silnik ciągnie od od tych 1800 do 4000 obrotów, a nie jak przed programem do 3 tys ciąg był potem już odejścia zbytnio nie było.
A co do 200 km w 1.9 TDI to przeglądałem fora Passata, Seata gdzie były projekty na przeróbki 1.9 TDI PD. A to w ramach ciekawostki. Z taką mocą dwumas i sprzęgło długo pewnie nie pociągną. Nie mówiąc o jakiś przegubach, półosiach itp. Chyba że przy rozsądnej jeÂździe. Hamulce rzecz jasna do wymiany na większe, bo przecież nikt kto podnosi moc w aucie nie jeÂździ jak za przeproszeniem emeryt.
Jednak chyba lepiej było by zakupić A6 z większym silnikiem niż bawić się w wymianę gratów w 1.9 TDI. Aczkolwiek są ludzie którzy pasjonują się w tuningu i lubią ciągle coś ulepszać i taka wymiana gratów nie stanowi dla nich problemu.
Mi sam program wystarcza, do swobodnego przemieszczania się ok, również pod względem ekonomi jest naprawdę dobrze. Jak trzeba przycisnąć też jest czym. Moment 345 NM poprowadzony w miarę płasko sprawia że silnik ciągnie od od tych 1800 do 4000 obrotów, a nie jak przed programem do 3 tys ciąg był potem już odejścia zbytnio nie było.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 18 maja 2011, 09:57
- Lokalizacja: wielkopolskie/Poznań
Jak zwykle kolega robi dobrą robotę z autkami które wpadną mu w ręce, będe bacznie śledził ten temat
P.s pozdrawiam kolega od niebieskiego Toledo VR6 ,chyba mnie pamiętasz ?
[ Dodano: 2014-02-08, 16:20 ]
Edytowałem post zgodnie z regulaminem Forum. (szalony)
P.s pozdrawiam kolega od niebieskiego Toledo VR6 ,chyba mnie pamiętasz ?
[ Dodano: 2014-02-08, 16:20 ]
Edytowałem post zgodnie z regulaminem Forum. (szalony)
Ostatnio zmieniony 08 lut 2014, 16:42 przez ZET, łącznie zmieniany 1 raz.
Było szybkie VR6 jest wygodne V6 .
Regulamin, Punkt 99
Regulamin, Punkt 99
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga