Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[allroad c5] 2.5@1.9 TDI by Kuman

Prezentacja w/w aut.
130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 130TDI » 26 kwie 2013, 21:44

pastaldo zapomniałeś o 1.9 TDI PD 131 KM który ma 310 NM w serii, po założeniu większego turbo, wydajniejszych pompowtrysków i większego intercoolera to ponad 200 KM i 400 NM da się zrobić :)

skiba2323
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 05 paź 2012, 22:35
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: skiba2323 » 26 kwie 2013, 23:51

a z 2.5 TDI AKE 180km ile da się osiągnąć ? <mysli>
180KM-215KM
CCCO

adrian055

Post autor: adrian055 » 27 kwie 2013, 12:36

Na złocie widziałem jakiś czas temu AKE 305km 670nm

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 28 kwie 2013, 00:21

130TDI, Zgadza się wszystko. Tylko kolega zapytał o V6 bo wczesniej o tym wspomnialem a do tego dałem mu do porównania to co sam miał w profilu.

Ale ze 130KM PD ponad 200KM to juz spora rzeÂźba niestety. Bo wtedy trzeba zakładac to co napisałeś a te zabawki juz do tanich nie należą.

Ty masz coś takiego zestrojone? Jak tak to ile cie wszystko wyniosło?

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 130TDI » 28 kwie 2013, 10:40

Ja osobiście u siebie mam sam program na 167 KM. Jak dla mnie wystarczająco.
A co do 200 km w 1.9 TDI to przeglądałem fora Passata, Seata gdzie były projekty na przeróbki 1.9 TDI PD. A to w ramach ciekawostki. Z taką mocą dwumas i sprzęgło długo pewnie nie pociągną. Nie mówiąc o jakiś przegubach, półosiach itp. Chyba że przy rozsądnej jeÂździe. Hamulce rzecz jasna do wymiany na większe, bo przecież nikt kto podnosi moc w aucie nie jeÂździ jak za przeproszeniem emeryt.
Jednak chyba lepiej było by zakupić A6 z większym silnikiem niż bawić się w wymianę gratów w 1.9 TDI. Aczkolwiek są ludzie którzy pasjonują się w tuningu i lubią ciągle coś ulepszać i taka wymiana gratów nie stanowi dla nich problemu.
Mi sam program wystarcza, do swobodnego przemieszczania się ok, również pod względem ekonomi jest naprawdę dobrze. Jak trzeba przycisnąć też jest czym. Moment 345 NM poprowadzony w miarę płasko sprawia że silnik ciągnie od od tych 1800 do 4000 obrotów, a nie jak przed programem do 3 tys ciąg był potem już odejścia zbytnio nie było.

Kuman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 11 lis 2012, 11:13
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Kuman » 28 kwie 2013, 19:07

Czytał ktoś temat od początku ? Bo sądząc po powyższych postach chyba nie...

Auto po swapie zrobiło już kilka tys km, sprawuje się idealnie.

Mniej więcej tak to teraz wygląda:

Obrazek

MarioMAX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 18 mar 2012, 15:52
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: MarioMAX » 28 kwie 2013, 19:14

Jak allroad po amputacji kończyn, dużo bardziej wolę takie autka jak stoją bardzo wysoko, chyba że plastik poleciał by w kolor, wydaje mi się że było by ciekawie z takimi nadkolami

sajmonG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 02 cze 2012, 20:29
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: sajmonG » 28 kwie 2013, 19:21

A mnie się podoba ;)

Kuman a co się stało z felunkiem od tiguana? Bbs też dobry jest ale na tamtej 6 wyglądało przekozacko :)

MarioMAX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 18 mar 2012, 15:52
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: MarioMAX » 28 kwie 2013, 19:28

No chyba że to wina felgi, bo wcześniej było całkiem ok. Ale żeby nie być gołosłownym
Obrazek

maverick_mk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 18 maja 2011, 09:57
Lokalizacja: wielkopolskie/Poznań

Post autor: maverick_mk » 14 sie 2013, 14:48

i jak autko sie sprawuje bez żadnych problemów jeszcze cos przerabiałes jak teraz wygląda

pzdr

user

Post autor: user » 29 paź 2013, 20:14

a mowia ze sie nie da.. :] -bardzo mi sie podoba, jak zawsze z gustem -pozdrowienie od Legnicy <piwo>

ZET
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 27 kwie 2013, 23:16
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: ZET » 08 lut 2014, 16:20

Jak zwykle kolega robi dobrą robotę z autkami które wpadną mu w ręce, będe bacznie śledził ten temat

P.s pozdrawiam kolega od niebieskiego Toledo VR6 ,chyba mnie pamiętasz ?

[ Dodano: 2014-02-08, 16:20 ]

Edytowałem post zgodnie z regulaminem Forum. (szalony)
Ostatnio zmieniony 08 lut 2014, 16:42 przez ZET, łącznie zmieniany 1 raz.
Było szybkie VR6 jest wygodne V6 .
Regulamin, Punkt 99

lukasza6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 145
Rejestracja: 25 maja 2009, 21:35
Lokalizacja: tarnow

Post autor: lukasza6 » 09 lut 2014, 20:49

bardzo ladna sztuka :)

user

Post autor: user » 09 maja 2014, 22:06

allroad zyje?

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 10 maja 2014, 06:51

Mongolski pisze:allroad zyje?
nie.
z tego co wiem to auto zostało sprzedane a niedługo potem rozbite

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga