no to dzięki Ci wielkie troszke zejdzie ten mroz to wezme sie za to.zregenerowałbym altka ale nawet nie mam gdzie kurde jak tak patrzałem zostaje regulator sam narazie jak wymontuje,chyba ze znajde kogoś do tego czasu kto sie zajmuje regenerowanie i robi to dobrze do tego jeszcze.
[ Dodano: 2014-01-31, 10:07 ]
Teacher..tak widze ze Ty blisko Katowic mieszkasz,w następnym tygodniu możliwe że bede tam blisko bo sie wybieram rok temu byłem tam mercem ojca i padł mi na trasie altek to wiem ze gdzieś w bytomiu ładnie mi zregenerowali heh
Alternator i jego ładowanie
I to jest podstawa. Masa ludzi robi na "odwal się" a później znowu jakieś cyrki. Jak już Kolego będziesz altek robił to rób po całości Podobno w Sosnowcu gdzieś dobrze regenerują. Adresu nie znam, ale mechanik oddawał tam altek z mojego poprzedniego samochodu i zrobili naprawdę nieźletkamicki5 pisze:znajde kogoś do tego czasu kto sie zajmuje regenerowanie i robi to dobrze
Mam około 20 km do Katowictkamicki5 pisze:tak widze ze Ty blisko Katowic mieszkasz
Hej!
mam nieco inny problem ale to moze byc wina alternatora wiec napisza tu
mianowicie sprawa wyglada tak, ze stojac na swiatlach czy bez, z radiem czy bez itd -na jałowym biegu, mam spadki w ładowaniu, a dokladniej - auto chodzi sobie normalnie, nagle PYK -jakis przekaznik za wlacznikiem swiatel[mniejwiecej] sie zalacza i wskazowka ladowania spada na ulamek sekuny tak, ze az przygasaja swiatla w kabinie, widac tez spadek na swiate stop halogenach itp.. za chwile znowy PYK i jakby sie rozlaczalo i nie widac przy tym spadku, do nastepnego razu [zalaczenia] a dzieje sie to caly czas co kilkadziesiat sekund.
ktos sie z tym spotkal? -czy to moze byc kwestia tego regulatora napiecia? -tylko czemu zalacza sie ten przekaznik[czy cos] w desce, mniejwiecej za wlacznikiem swiatel..
-dla podgladu nakrece dzis wieczorem filmik i wrzuce, jak to wyglada.
mam nieco inny problem ale to moze byc wina alternatora wiec napisza tu
mianowicie sprawa wyglada tak, ze stojac na swiatlach czy bez, z radiem czy bez itd -na jałowym biegu, mam spadki w ładowaniu, a dokladniej - auto chodzi sobie normalnie, nagle PYK -jakis przekaznik za wlacznikiem swiatel[mniejwiecej] sie zalacza i wskazowka ladowania spada na ulamek sekuny tak, ze az przygasaja swiatla w kabinie, widac tez spadek na swiate stop halogenach itp.. za chwile znowy PYK i jakby sie rozlaczalo i nie widac przy tym spadku, do nastepnego razu [zalaczenia] a dzieje sie to caly czas co kilkadziesiat sekund.
ktos sie z tym spotkal? -czy to moze byc kwestia tego regulatora napiecia? -tylko czemu zalacza sie ten przekaznik[czy cos] w desce, mniejwiecej za wlacznikiem swiatel..
-dla podgladu nakrece dzis wieczorem filmik i wrzuce, jak to wyglada.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 248
- Rejestracja: 28 sie 2011, 20:35
- Imię: Włodzimierz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żory
Sprawdź przekaźnik świec żarowych.Mongolski pisze:jakis przekaznik za wlacznikiem swiatel[mniejwiecej] sie zalacza i wskazowka ladowania spada na ulamek sekuny tak, ze az przygasaja swiatla w kabinie, widac tez spadek na swiate stop halogenach itp.. za chwile znowy PYK i jakby sie rozlaczalo i nie widac przy tym spadku, do nastepnego razu
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia... 298kM 600Nm quattro
o widzisz, myslalem o nim, ale nie zapala sie zadna kontrolka.. gdzie tego szukac?
jest juz filmik -
starałem sie byc cicho i nie sapac, mysle ze jak sie da glosniej to wyraznie slychac kiedy wlacza sie owy przekazniki jak reaguje na to wskaznik, obroty nie skacza, a przygasajacych lampek nie nagrałem bo jasno
jest juz filmik -
starałem sie byc cicho i nie sapac, mysle ze jak sie da glosniej to wyraznie slychac kiedy wlacza sie owy przekazniki jak reaguje na to wskaznik, obroty nie skacza, a przygasajacych lampek nie nagrałem bo jasno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 248
- Rejestracja: 28 sie 2011, 20:35
- Imię: Włodzimierz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żory
Ten film jest aktualnie przetwarzany.
Jeżeli przekaźnik to wcale nie musi oświecać się kontrolka. kontrolki przeważnie świecą z elektroniki sterującej przekaźnikiem.
Dlatego gdy kontrolka zgaśnie przeważnie jeszcze świece grzeją przez ok. 8 sekund.
Zobacz ten temat
Jeżeli przekaźnik to wcale nie musi oświecać się kontrolka. kontrolki przeważnie świecą z elektroniki sterującej przekaźnikiem.
Dlatego gdy kontrolka zgaśnie przeważnie jeszcze świece grzeją przez ok. 8 sekund.
Zobacz ten temat
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia... 298kM 600Nm quattro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga