Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AJL 1.8 180 KM] czy zatarty na amen??

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

[AJL 1.8 180 KM] czy zatarty na amen??

Post autor: wandzik83 » 28 sty 2014, 20:45

witam. nie pytajcie jak ale to sie stało. auto bez oleju przejechalo jakies 2 km, zabrakło mocy i zgasło. okazało sie ze nie było oleju. po zmierzeniu cisnienia na cylindrach wskazuje na 1-9, 2-0, 3-11, 4-11. czyli na 2 nie ma cisnienia.jednak auto pali i takie pytanie czy jest jeszcze jakas opcja ze silnik jest do odratowania (oczywiscie nie przekraczajac wartosci auta) czy czeka mnie wymiana silnika?? bo silnik najtaniej 1500zł ale tez nigdy nie wiadomo co sie kupi,bo w gre wchodzi tylko kupno poprzez wysylke bo na miejscu nic nie ma.a gwarancja rozruchu to ciul bo nikt nie bedzie mi silnikow 10 montował az ktorys sie trafi dobry.

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 28 sty 2014, 23:08

Mozna oczywiscie remontowac ale w zaleznosci od tego co bylo przyczyna raczej sie nie oplaca. Dodatkowo jak auto jechalo 2 km bez oleju to szykuj tez nowa turbine.

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 29 sty 2014, 09:30

niestety kolego silnik na graty się nawet nie nadaje jeżeli na sucho pracował w swojej nominalnej temperaturze bez oleju....szukaj drugiego

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 29 sty 2014, 23:13

Przynajmniej swap problematyczny mocno być nie powinien :/ A z zatartego silnika można jakiś stolik nocny zmajstrować ... Powodzenia w poszukiwaniach.

wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wandzik83 » 30 sty 2014, 13:33

oddalem do majstra auto i odziwo po zalaniu olejem auto odzyskalo cisnienie na cylindrach i turbina ucichła.nie wiem jak z jej wydajnoscia ale jest pozytywnie.wiec lepiej zawsze poszukac magika ktory pomimo wszystko podziala na wlasna reke zamiast wychodzic z załozenie ze silnik do wymiany i tyle.

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 30 sty 2014, 14:11

A co jeszcze wlal do tego oleju?

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 30 sty 2014, 15:12

schiller pisze:A co jeszcze wlal do tego oleju?
dobre pytanie <okok>

wandzik83 nagraj fimik jak pracuje silnik <mysli>

wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wandzik83 » 30 sty 2014, 20:18

a instnieje taka opcja ze bez oleju sie tylko cos zblokowalo a po dolaniu oleju dostal smarowanie i wszystko jest ok? dowiem sie najprawdopodobniej wszystkiego jutro bo on jeszcze panewki sprawdza i tak ogolnie.i probe olejowa ma zrobic.jedynie czego nie bedzie w stanie zdjagnozowac to czy turbina zachowala swoje parametry bo nie ma czym sprawdzic bo nie ma nawet vaga.

[ Dodano: 2014-01-30, 20:21 ]
Daniel a Ty masz jeszcze ten swoj kabel do a6??bo jesli tak i masz wiedze jak tą turbine rozszyfrowac to bysmy sie kiedys zgadali i bym podjechał do soli

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 31 sty 2014, 07:50

moto doktor albo ceramizer w oleju jak nic :) a po kolejnej wymianie oleju.....

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 31 sty 2014, 09:07

Z samym silnikiem niekoniecznie musiało się coś stać :) - pamiętam czasy kiedy latałem E30 318iS i też motor stanął dęba - rozwaliłem miskę olejową - zanim się zorientowałem było po zawodach :( - po zalaniu oleju jeździł dalej :) - wywaliło tylko w krótkim czasie uszczelkę pod głowicą - a motor stanął, bo spuchł - pewnie się przegrzał, bo olej, nie tylko smaruje, jego ważną a często pomijaną rolą jest również chłodzenie silnika :)

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 31 sty 2014, 11:00

A no, kolega kupił taką hondę kiedyś. Piękna, czarna, super alusy... i doktor w silniku :) Po wymianie oleju 2500 zł na remont silnika ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja