[AJL 1.8 180 KM] czy zatarty na amen??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 192
- Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
- Imię: Robert
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
[AJL 1.8 180 KM] czy zatarty na amen??
witam. nie pytajcie jak ale to sie stało. auto bez oleju przejechalo jakies 2 km, zabrakło mocy i zgasło. okazało sie ze nie było oleju. po zmierzeniu cisnienia na cylindrach wskazuje na 1-9, 2-0, 3-11, 4-11. czyli na 2 nie ma cisnienia.jednak auto pali i takie pytanie czy jest jeszcze jakas opcja ze silnik jest do odratowania (oczywiscie nie przekraczajac wartosci auta) czy czeka mnie wymiana silnika?? bo silnik najtaniej 1500zł ale tez nigdy nie wiadomo co sie kupi,bo w gre wchodzi tylko kupno poprzez wysylke bo na miejscu nic nie ma.a gwarancja rozruchu to ciul bo nikt nie bedzie mi silnikow 10 montował az ktorys sie trafi dobry.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 192
- Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
- Imię: Robert
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
a instnieje taka opcja ze bez oleju sie tylko cos zblokowalo a po dolaniu oleju dostal smarowanie i wszystko jest ok? dowiem sie najprawdopodobniej wszystkiego jutro bo on jeszcze panewki sprawdza i tak ogolnie.i probe olejowa ma zrobic.jedynie czego nie bedzie w stanie zdjagnozowac to czy turbina zachowala swoje parametry bo nie ma czym sprawdzic bo nie ma nawet vaga.
[ Dodano: 2014-01-30, 20:21 ]
Daniel a Ty masz jeszcze ten swoj kabel do a6??bo jesli tak i masz wiedze jak tą turbine rozszyfrowac to bysmy sie kiedys zgadali i bym podjechał do soli
[ Dodano: 2014-01-30, 20:21 ]
Daniel a Ty masz jeszcze ten swoj kabel do a6??bo jesli tak i masz wiedze jak tą turbine rozszyfrowac to bysmy sie kiedys zgadali i bym podjechał do soli
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Z samym silnikiem niekoniecznie musiało się coś stać
- pamiętam czasy kiedy latałem E30 318iS i też motor stanął dęba - rozwaliłem miskę olejową - zanim się zorientowałem było po zawodach
- po zalaniu oleju jeździł dalej
- wywaliło tylko w krótkim czasie uszczelkę pod głowicą - a motor stanął, bo spuchł - pewnie się przegrzał, bo olej, nie tylko smaruje, jego ważną a często pomijaną rolą jest również chłodzenie silnika 



