Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

2.0 TDI CR

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 28 sty 2014, 15:05

stona1 pisze:Hm... a ja mam auto z datą produkcji 22.09.2009 (poliftowe), jak sądzicie jaka tam będzie pompa i jaki trzpień?
Nie pamietam dokładnie nr części ale zadzwoń do jakiegoś ASO podaj nr VIN swój i poproś aby sprawdzili ci w ETCE jaką pompa siedzi w twoim samochodzie, niech ci podadzą dokładny nr części i teraz jeśli masz pompę z modułem wałków kończąca się literka L - to masz stary typ pompy z imbusem 7cm a jak masz z końcówką AL to już jest Nowa z imbusem 10 cm poprawiona, montowana obecnie w nowym modelu A6 C7

Awatar użytkownika
mambaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 168
Rejestracja: 18 lut 2012, 10:28
Lokalizacja: pomorskie, zachodniopomorskie

Post autor: mambaw » 28 sty 2014, 19:34

stona1 pisze:Hm... a ja mam auto z datą produkcji 22.09.2009 (poliftowe), jak sądzicie jaka tam będzie pompa i jaki trzpień?
cyknij do ASO z pytaniem "ile kosztuje zabierak pompy olejowej?" wtedy najbardziej wiarygodną odpowiedz dostaniesz :) stawiam na nowy typ, ale upewnij się

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 28 sty 2014, 19:38

mambaw pisze:
stona1 pisze:Hm... a ja mam auto z datą produkcji 22.09.2009 (poliftowe), jak sądzicie jaka tam będzie pompa i jaki trzpień?
cyknij do ASO z pytaniem "ile kosztuje zabierak pompy olejowej?" wtedy najbardziej wiarygodną odpowiedz dostaniesz :) stawiam na nowy typ, ale upewnij się
masz racje jak tak zrobi to dostanie info bez łachy, ale niech spyta o nr części i o długość zbieraka

Awatar użytkownika
mambaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 168
Rejestracja: 18 lut 2012, 10:28
Lokalizacja: pomorskie, zachodniopomorskie

Post autor: mambaw » 28 sty 2014, 19:45

jacob pisze:
mambaw pisze:
stona1 pisze:Hm... a ja mam auto z datą produkcji 22.09.2009 (poliftowe), jak sądzicie jaka tam będzie pompa i jaki trzpień?
cyknij do ASO z pytaniem "ile kosztuje zabierak pompy olejowej?" wtedy najbardziej wiarygodną odpowiedz dostaniesz :) stawiam na nowy typ, ale upewnij się
masz racje jak tak zrobi to dostanie info bez łachy, ale niech spyta o nr części i o długość zbieraka
zgadzam się, z Tobą <ok>
stona1 przekręć do ASO z takim pytaniem, żeby rozwiać wątpliwości i podziel się później informacją

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 28 sty 2014, 19:59

mambaw pisze:
jacob pisze:
mambaw pisze: cyknij do ASO z pytaniem "ile kosztuje zabierak pompy olejowej?" wtedy najbardziej wiarygodną odpowiedz dostaniesz :) stawiam na nowy typ, ale upewnij się
masz racje jak tak zrobi to dostanie info bez łachy, ale niech spyta o nr części i o długość zbieraka
zgadzam się, z Tobą <ok>
stona1 przekręć do ASO z takim pytaniem, żeby rozwiać wątpliwości i podziel się później informacją


Wojtek a twój imbus po tym jak go wymieniłeś bardzo był przeorany????

Awatar użytkownika
mambaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 168
Rejestracja: 18 lut 2012, 10:28
Lokalizacja: pomorskie, zachodniopomorskie

Post autor: mambaw » 28 sty 2014, 20:14

jacob pisze:Wojtek a twój imbus po tym jak go wymieniłeś bardzo był przeorany????
Jak zajrzałem do pompy to imbus okazał się w bardzo dobrym stanie, ale z racji, że miałem zakupiony nowy, to założyłem nowy. Ale Kuba trzeba wziąć pod uwagę to, że silniki 2.0 TDI PD różnią się od 2.0 TDI CR i może ma to też wpływ na pompę olejową, ale w tym kierunku to może niech wypowiedzą się użytkownicy z większą wiedzą, doświadczeniem

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 29 sty 2014, 01:56

mambaw pisze:
jacob pisze:Wojtek a twój imbus po tym jak go wymieniłeś bardzo był przeorany????
Jak zajrzałem do pompy to imbus okazał się w bardzo dobrym stanie, ale z racji, że miałem zakupiony nowy, to założyłem nowy. Ale Kuba trzeba wziąć pod uwagę to, że silniki 2.0 TDI PD różnią się od 2.0 TDI CR i może ma to też wpływ na pompę olejową, ale w tym kierunku to może niech wypowiedzą się użytkownicy z większą wiedzą, doświadczeniem

z różnica w silnikach masz racje ale nie sadze aby CR miało inny wpływ na imbus niż PD. ja swój wymieniałem w okolicach 160 tys przebiegu i był tylko lekko przerysowany i zamieniłem sam imbus tylko bez gniazda bo było w bardzo dobrym stanie. Niestety to mi jednak spać nie daje na wiosnę wybieram się w 2 bardzo długie trasy i mam dość jazdy z dusza na ramieniu wole na zimne dmuchać wiec wymienię cała pompę na taka po 2010 roku, a jak nie znajdę używki to kupie nówkę a wiem ze to około 3500 tys będzie mnie kosztować

stona1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 21 lis 2013, 18:56
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: stona1 » 29 sty 2014, 11:38

mambaw pisze:
jacob pisze:
mambaw pisze: cyknij do ASO z pytaniem "ile kosztuje zabierak pompy olejowej?" wtedy najbardziej wiarygodną odpowiedz dostaniesz :) stawiam na nowy typ, ale upewnij się
masz racje jak tak zrobi to dostanie info bez łachy, ale niech spyta o nr części i o długość zbieraka
zgadzam się, z Tobą <ok>
stona1 przekręć do ASO z takim pytaniem, żeby rozwiać wątpliwości i podziel się później informacją
Dzięki za rady. Dzisiaj zadzwoniłem do serwisu w Poznaniu i miły Pan sprawdził w systemie, że niestety mam krótki trzepień (7cm). On także doradzał jego wymianę przy okazji najbliższej wymiany oleju., czyli w moim wypadku za 10tyś jak będę miał 120 tyś. Mam nadzieję, że nic tam nie będzie jeszcze wyrobione i że wymiana samego trzpienia załatwi sprawę na długi czas.
Pozdrawiam
ArekS

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 29 sty 2014, 13:02

Jak będziesz wymieniał to zamontuj dłuższy trzpień.

michal6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 01 kwie 2013, 22:21
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: michal6 » 25 lut 2014, 19:07

czy słyszał ktoś już o wytarciu imbusa w silnikach CR?

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 28 lut 2014, 19:01

michal6 pisze:czy słyszał ktoś już o wytarciu imbusa w silnikach CR?

widzę ze masz silnik CR ale z 2008 czyli masz stary napęd pompy oleju, powiedz jaki masz przebieg ale obstawiam ze po wyżej 150 tys wiec przy następnej zmianie oleju sciągaj miskę i zmieniaj imbus

Mafia56
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 28 paź 2009, 21:40
Lokalizacja: Chełm

2.0 TDi CR

Post autor: Mafia56 » 02 mar 2014, 18:10

Witam wszystkich.....posiadam A6 C6 2.0 CR 170 km.....obecnie nalatane 146 tys mam od nowosci.....i szczerze to jak poczytalem forum to pierwszy raz słysze ze naped pompy sie wyciera.....ile w Tym prawdy jest??? Wie ktos???? Mam zamiar wymieniac rozrzad na 180 tys km.....to moge zajrzec do napedu z Ciekawosci.... Pozdrawiam

michal6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 01 kwie 2013, 22:21
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: michal6 » 04 mar 2014, 22:34

ja właśnie jestem po wymianie rozrządu 170 tys km nie wymieniałem imbusa bo nie słyszałem o żadnych przypadkach żeby komuś w CR siadł imbusik,
Mafia56 daj znać jak będzie zaglądał pod miskę czy maż imbusik a może walec ;)
chodź z tego co czytałem to w połowie 2009 problem został rozwiązany

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 26 mar 2014, 23:51

michal6 pisze:ja właśnie jestem po wymianie rozrządu 170 tys km nie wymieniałem imbusa bo nie słyszałem o żadnych przypadkach żeby komuś w CR siadł imbusik,
Mafia56 daj znać jak będzie zaglądał pod miskę czy maż imbusik a może walec ;)
chodź z tego co czytałem to w połowie 2009 problem został rozwiązany
Problem został rozwiązany ale dopiero na początku 2010 roku

Awatar użytkownika
mambaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 168
Rejestracja: 18 lut 2012, 10:28
Lokalizacja: pomorskie, zachodniopomorskie

Post autor: mambaw » 27 mar 2014, 18:34

jacob pisze:
michal6 pisze:ja właśnie jestem po wymianie rozrządu 170 tys km nie wymieniałem imbusa bo nie słyszałem o żadnych przypadkach żeby komuś w CR siadł imbusik,
Mafia56 daj znać jak będzie zaglądał pod miskę czy maż imbusik a może walec ;)
chodź z tego co czytałem to w połowie 2009 problem został rozwiązany
Problem został rozwiązany ale dopiero na początku 2010 roku
nie zgadzam się- pod koniec 2009 (od października już na pewno był problem rozwiązany)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja