Nie pamietam dokładnie nr części ale zadzwoń do jakiegoś ASO podaj nr VIN swój i poproś aby sprawdzili ci w ETCE jaką pompa siedzi w twoim samochodzie, niech ci podadzą dokładny nr części i teraz jeśli masz pompę z modułem wałków kończąca się literka L - to masz stary typ pompy z imbusem 7cm a jak masz z końcówką AL to już jest Nowa z imbusem 10 cm poprawiona, montowana obecnie w nowym modelu A6 C7stona1 pisze:Hm... a ja mam auto z datą produkcji 22.09.2009 (poliftowe), jak sądzicie jaka tam będzie pompa i jaki trzpień?
2.0 TDI CR
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
masz racje jak tak zrobi to dostanie info bez łachy, ale niech spyta o nr części i o długość zbierakamambaw pisze:cyknij do ASO z pytaniem "ile kosztuje zabierak pompy olejowej?" wtedy najbardziej wiarygodną odpowiedz dostanieszstona1 pisze:Hm... a ja mam auto z datą produkcji 22.09.2009 (poliftowe), jak sądzicie jaka tam będzie pompa i jaki trzpień?stawiam na nowy typ, ale upewnij się
- mambaw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 168
- Rejestracja: 18 lut 2012, 10:28
- Lokalizacja: pomorskie, zachodniopomorskie
zgadzam się, z Tobąjacob pisze:masz racje jak tak zrobi to dostanie info bez łachy, ale niech spyta o nr części i o długość zbierakamambaw pisze:cyknij do ASO z pytaniem "ile kosztuje zabierak pompy olejowej?" wtedy najbardziej wiarygodną odpowiedz dostanieszstona1 pisze:Hm... a ja mam auto z datą produkcji 22.09.2009 (poliftowe), jak sądzicie jaka tam będzie pompa i jaki trzpień?stawiam na nowy typ, ale upewnij się

stona1 przekręć do ASO z takim pytaniem, żeby rozwiać wątpliwości i podziel się później informacją
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
mambaw pisze:zgadzam się, z Tobąjacob pisze:masz racje jak tak zrobi to dostanie info bez łachy, ale niech spyta o nr części i o długość zbierakamambaw pisze: cyknij do ASO z pytaniem "ile kosztuje zabierak pompy olejowej?" wtedy najbardziej wiarygodną odpowiedz dostanieszstawiam na nowy typ, ale upewnij się
![]()
stona1 przekręć do ASO z takim pytaniem, żeby rozwiać wątpliwości i podziel się później informacją
Wojtek a twój imbus po tym jak go wymieniłeś bardzo był przeorany????
- mambaw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 168
- Rejestracja: 18 lut 2012, 10:28
- Lokalizacja: pomorskie, zachodniopomorskie
Jak zajrzałem do pompy to imbus okazał się w bardzo dobrym stanie, ale z racji, że miałem zakupiony nowy, to założyłem nowy. Ale Kuba trzeba wziąć pod uwagę to, że silniki 2.0 TDI PD różnią się od 2.0 TDI CR i może ma to też wpływ na pompę olejową, ale w tym kierunku to może niech wypowiedzą się użytkownicy z większą wiedzą, doświadczeniemjacob pisze:Wojtek a twój imbus po tym jak go wymieniłeś bardzo był przeorany????
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
mambaw pisze:Jak zajrzałem do pompy to imbus okazał się w bardzo dobrym stanie, ale z racji, że miałem zakupiony nowy, to założyłem nowy. Ale Kuba trzeba wziąć pod uwagę to, że silniki 2.0 TDI PD różnią się od 2.0 TDI CR i może ma to też wpływ na pompę olejową, ale w tym kierunku to może niech wypowiedzą się użytkownicy z większą wiedzą, doświadczeniemjacob pisze:Wojtek a twój imbus po tym jak go wymieniłeś bardzo był przeorany????
z różnica w silnikach masz racje ale nie sadze aby CR miało inny wpływ na imbus niż PD. ja swój wymieniałem w okolicach 160 tys przebiegu i był tylko lekko przerysowany i zamieniłem sam imbus tylko bez gniazda bo było w bardzo dobrym stanie. Niestety to mi jednak spać nie daje na wiosnę wybieram się w 2 bardzo długie trasy i mam dość jazdy z dusza na ramieniu wole na zimne dmuchać wiec wymienię cała pompę na taka po 2010 roku, a jak nie znajdę używki to kupie nówkę a wiem ze to około 3500 tys będzie mnie kosztować
Dzięki za rady. Dzisiaj zadzwoniłem do serwisu w Poznaniu i miły Pan sprawdził w systemie, że niestety mam krótki trzepień (7cm). On także doradzał jego wymianę przy okazji najbliższej wymiany oleju., czyli w moim wypadku za 10tyś jak będę miał 120 tyś. Mam nadzieję, że nic tam nie będzie jeszcze wyrobione i że wymiana samego trzpienia załatwi sprawę na długi czas.mambaw pisze:zgadzam się, z Tobąjacob pisze:masz racje jak tak zrobi to dostanie info bez łachy, ale niech spyta o nr części i o długość zbierakamambaw pisze: cyknij do ASO z pytaniem "ile kosztuje zabierak pompy olejowej?" wtedy najbardziej wiarygodną odpowiedz dostanieszstawiam na nowy typ, ale upewnij się
![]()
stona1 przekręć do ASO z takim pytaniem, żeby rozwiać wątpliwości i podziel się później informacją
Pozdrawiam
ArekS
ArekS
2.0 TDi CR
Witam wszystkich.....posiadam A6 C6 2.0 CR 170 km.....obecnie nalatane 146 tys mam od nowosci.....i szczerze to jak poczytalem forum to pierwszy raz słysze ze naped pompy sie wyciera.....ile w Tym prawdy jest??? Wie ktos???? Mam zamiar wymieniac rozrzad na 180 tys km.....to moge zajrzec do napedu z Ciekawosci.... Pozdrawiam
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
Problem został rozwiązany ale dopiero na początku 2010 rokumichal6 pisze:ja właśnie jestem po wymianie rozrządu 170 tys km nie wymieniałem imbusa bo nie słyszałem o żadnych przypadkach żeby komuś w CR siadł imbusik,
Mafia56 daj znać jak będzie zaglądał pod miskę czy maż imbusik a może walec![]()
chodź z tego co czytałem to w połowie 2009 problem został rozwiązany
- mambaw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 168
- Rejestracja: 18 lut 2012, 10:28
- Lokalizacja: pomorskie, zachodniopomorskie
nie zgadzam się- pod koniec 2009 (od października już na pewno był problem rozwiązany)jacob pisze:Problem został rozwiązany ale dopiero na początku 2010 rokumichal6 pisze:ja właśnie jestem po wymianie rozrządu 170 tys km nie wymieniałem imbusa bo nie słyszałem o żadnych przypadkach żeby komuś w CR siadł imbusik,
Mafia56 daj znać jak będzie zaglądał pod miskę czy maż imbusik a może walec![]()
chodź z tego co czytałem to w połowie 2009 problem został rozwiązany