Brak przekrecenia silnikiem
Brak przekrecenia silnikiem
siema..pytanko,wczoraj po robocie wsiadam do autka,minus 20 na zewnątrz,przekręcam kluczyk wszystkie kontrolki się pala trochę tak jak by w zwolnionym tępię się odpalały albo przymarzły ale pala ,żadnego błędu,przekręcam dalej i .... i dupa,nawet nie zakręcił silnikiem,próbowałem tak z 10-15 razy aż za którymś razem załapał i odpalił normalnie..w dzień jeździłem,bylem w trasie i nic takiego się nie działo..ładowanie pokazuje na 12... jakaś tam kostka napięcia pod fajera czy może płyty na aku już szlak trafia bo aku ma już ze 4 wiosny a i to pewności nie mam czy on był nowy 2 lata temu jak było u nas minus 33 o poranku i stal cala noc przed domem bo akurat bylem u ,,koleżanki'' to za pierwszym razem obkrecił wiec dziwne żeby teraz raptem przez 8 godzin zmarazł
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 paź 2013, 17:54
- Lokalizacja: Reda
No dzisiaj z rana trochę dłużej kręcił,teraz po robocie trochę mniej ale odpalił,no tylko ze stal w garażu wiec może i tak ze coś przymarzło,w razie czego jak by sytuacja się powtórzyła jest jakaś rada na to?tzn gdzieś puknąć stuknąć czy kręcić kluczykiem aż załapie?..kumpel mówił ze to może rozrusznik pada ale jeśli tak to to raczej objawiało by się co jakiś czas bądź nie kręcił by już wcale, czy się mylę?
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Po pierwsze jeżeli ładowanie pokazuje Ci 12V (zakładam, że na włączonym silniku), to znak że nie masz ładowania - powinno być w okolicy 14V.
Jeżeli kontrolki gasły po przekręceniu kluczyka, i w ogóle nie załączał się rozrusznik to prawdopodobnie aku szlak trafił ... Próbowałeś uruchomić parę razy, co pobudziło akumulator (kiedyś czytałem, że w duże mrozy zaleca się włączyć dmuchawę na paręnaście sekund, aby właśnie pobudzić aku), i wtedy udało się uruchomić silnik.
Optymalnie byłoby sprawdzić multimetrem ładowanie, oraz na próbę podmienić aku z innego samochodu.
Oczywiście teoria o uszkodzonym rozruszniku jest jak najbardziej prawdopodobna.
Jeżeli kontrolki gasły po przekręceniu kluczyka, i w ogóle nie załączał się rozrusznik to prawdopodobnie aku szlak trafił ... Próbowałeś uruchomić parę razy, co pobudziło akumulator (kiedyś czytałem, że w duże mrozy zaleca się włączyć dmuchawę na paręnaście sekund, aby właśnie pobudzić aku), i wtedy udało się uruchomić silnik.
Optymalnie byłoby sprawdzić multimetrem ładowanie, oraz na próbę podmienić aku z innego samochodu.
Oczywiście teoria o uszkodzonym rozruszniku jest jak najbardziej prawdopodobna.
Przerabiałem kilka dni temu to samo u siebie, po naładowaniu aku było już ok - także od tego bym zaczął. Pożycz od kogoś prąd, jak to nie pomoże, to pewnie coś jest z rozrusznikiem.kot919 pisze:
Jeżeli kontrolki gasły po przekręceniu kluczyka, i w ogóle nie załączał się rozrusznik to prawdopodobnie aku szlak trafił ... Próbowałeś uruchomić parę razy, co pobudziło akumulator (kiedyś czytałem, że w duże mrozy zaleca się włączyć dmuchawę na paręnaście sekund, aby właśnie pobudzić aku), i wtedy udało się uruchomić silnik.
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
blackstr8, czesc
proponuje jeszcze przy odpalaniu (gdy sa objawy ) trzymac kluczyk w pozycji krecenia rozrusznikiem i w tym samym czasie walnac druga reka w kierownice tak tak brzmi idiotycznie ale moze pomoze i naprowadzi na trop kostki w stacyjce
proponuje jeszcze przy odpalaniu (gdy sa objawy ) trzymac kluczyk w pozycji krecenia rozrusznikiem i w tym samym czasie walnac druga reka w kierownice tak tak brzmi idiotycznie ale moze pomoze i naprowadzi na trop kostki w stacyjce
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
Hehe no dzięki z tymi poradami ale te walenie w kierownice chyba se odpuszczę ...ogólnie to właśnie chyba aku już szlak trafił,taki on nowy akurat był jak łajzy wstawiali bo po naładowaniu zakręcił normalnie,postał parę godzin i kręcił jak by go ręcznie kolbą kręcili no nic aku. do wymiany,temat do zamknięcia aha co do tego ładowania kolego to 12V pokazywało na wyłączonym silniku bo jak mówiłem w temacie - nie moglem odpalić na włączonym pokazuje 14 ewentualnie trochę więcej..pozdro
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga