Powiedziałem ,,TAK" takie auto chce mieć!
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Cudne te auta robią. Palą tyle co nic :D Powiem tak, miałem 2.8 a teraz mam 2.7 biturbo. Spalanie?
2.8
miasto 18l
trasa 12 Raz udało mi się zejść do 10 bo nie było jazdy ponad 110km/h
Natomiast 2.7
miasto 22 Chociaż przez pierwszy tydzień było 30l
trasa 14l przy średniej 140km/h
Nie uwierzę że komukolwiek V6 w benzynie pali poniżej 10l. A jeśli już ktoś taki wynik osiągnął to jest to męka a nie jazda samochodem. Kurcze, kupując auta co mają po 200-300 koni, nie spodziewajmy się spalania rzędu 1.1 w punto. Te auta palą i nic tego nie zmieni. Do tego nie wyobrażam sobie mieć ponad 200 kucy pod maską i nie mieć frajdy z jazdy i nie dać im się rozbrykać. A te konie lubią paliwko. Czy to LPG czy Pb. Właśnie przez takie opinie że 2.8 pali 14 l w mieście kupujący jak sprzedawałem auto byli w szoku jaki im mówiłem ile to pali rzeczywiście. "Panie to nie możliwe że 18 litrów. Te auta palą 13 w mieście"
2.8
miasto 18l
trasa 12 Raz udało mi się zejść do 10 bo nie było jazdy ponad 110km/h
Natomiast 2.7
miasto 22 Chociaż przez pierwszy tydzień było 30l
trasa 14l przy średniej 140km/h
Nie uwierzę że komukolwiek V6 w benzynie pali poniżej 10l. A jeśli już ktoś taki wynik osiągnął to jest to męka a nie jazda samochodem. Kurcze, kupując auta co mają po 200-300 koni, nie spodziewajmy się spalania rzędu 1.1 w punto. Te auta palą i nic tego nie zmieni. Do tego nie wyobrażam sobie mieć ponad 200 kucy pod maską i nie mieć frajdy z jazdy i nie dać im się rozbrykać. A te konie lubią paliwko. Czy to LPG czy Pb. Właśnie przez takie opinie że 2.8 pali 14 l w mieście kupujący jak sprzedawałem auto byli w szoku jaki im mówiłem ile to pali rzeczywiście. "Panie to nie możliwe że 18 litrów. Te auta palą 13 w mieście"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Rafał, prawie się z tobą zgadzam, ale tylko prawie... Na pewno zgodzę się że żeby uzyskać na trasie wynik 9 l gazu jechałem baaaardzo spokojnie ale muszę też powiedzieć że to była autostrada i na odcinku około 200 km na tempomacie. jak wspomniałem wcześniej tylko raz uzyskałem taki wynik. na pewno mogę też powiedzieć z doświadczenia, że spalanie które deklaruje producent ni jak ma się do rzeczywistości. najczęściej jest tak że więcej auto pali niż powinno ale bywają sytuacje kiedy wychodzi mniej. ja jeżdżę od ponad 20 stu lat, i nauczyłem się jeździć ekonomicznie, więc potrafię zejść na spalaniu odpowiednio w dół ( ale bez przesady..) nie powiem dokładnie ile benzyny pali moje audi ale ile gazu wiem na pewno i tutaj nikt mi nie wmówi czegoś innego bo to ja użytkuję to autko. w mieście pali około 14-16 l/100 km czasami 13. to też zależy od stylu jazdy, jak ktoś lubi zapier**** w mieście to wiadomo że będzie dużoooo więcej. ale takich gości to ja tępię ( miasto nie nie plac rajdowy). ale słupsk to nie miasto w którym ja mieszkam, wiem że jest ciężkie do jazdy, korki,światła itp więc tam pweno to nic dziwnego że samochód dużo pali. Z sumując to wszystko: żeby mało auto paliło trzeba jeździć wolno, niemalże będzie to jazda emerycka, każda inna będzie odbijała się na kieszeni dużo większymi kosztami. A6 to nie punto (jak kolega słusznie zauważył) więc pali odpowiednio więcej. Cóż, za komfort i prestiż trzeba płacić i pewno zaraz mi się dostanie
A i Rafał, ty masz 2.7 autko... myślałem też o takim silniku, takim albo większym i chyba mi moje pomysły wybiłeś z głowy przez to spalanie..
A i Rafał, ty masz 2.7 autko... myślałem też o takim silniku, takim albo większym i chyba mi moje pomysły wybiłeś z głowy przez to spalanie..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
napisałes ze ostro leci z 70-90 po uprzednim obnizeniu temp , to napisałem Ci ze to moga byc objawy uwalonego czujnika , a nie ze jest napewno uwalony to po pierwsze , po 2 jeśli Twój kompetentny mechanik jest taki kompetentny to żeby wyeliminowac czujnik temp podłacza sie vaga i dosłownie w 30s max 1 min sprawdza sie to tak jak juz pisałem . U mnie wszystko jest powymieniane i mówie Ci ze nie ma żadnych skoków temp zauważąlnych jednostajnie sie nagrzewa itp , jeśli trzma Ci póÂźniej 90 st to OK czujnik raczej cały jest .posiadaudi pisze:Raftor. Teraz to się z Tobą nie zgodzę. No jak może być zabrudzony lub też uszkodzony czujnik? Po czym wnioskujesz to? Po tym że temperatura rośnie z 70 do 90 stopni? Teraz to chyba gafę walnąłeś. Rozmawiałem z osobą kompetentną w dziedzinie mechaniki i wyrysował mi to nawet dlaczego sie tak dzieje że nagrzewa mi do 78 potem spadam do 70 i leci do 90 stopni. Powiedział mi że jest jak najbardziej spoko. Za oknem ostro zacina mrozem i po 10 km-12 km mam 90 stopni. Nic sie nie dzieje ze wskazówką. Nie faluje.
Pomaleńku będę poszukiwał fele 18 s-line . Czuje to auto na tych felach. Ponadto ile zapłace za In-pro lampy? Dobrze w ogóle to wymawiam? Ma ktoś fajny sklep z tym. Nie ukrywam że chciałbym nówki. Co byście polecili do przodu?
a co do felg ja mam s-line 18 na zime lato rs4 , s-line osobiscie uwazam za najładniejsze felgi od audi
Co do spalania 2.7 biT , spotkałem sie kiedys z kolega z klubu on ma 2.7 250ps z instalacja BRC najniższe spalanie w trasie 10,5l
w c5 spalanie waha sie , zalezy to praktyczie od wszystkiego , temp , stylu jazdy , kół rozm , opon szerokość , stanu silnika , ustawienia LPG , tiptronic manual , quattro ośka
różne tez sa definicje "emerycka jazda" , "dynamiczna jazda" jeden kreci pod czerwone 2gi do 4 tys , a w PB zabawa od 4 dopiero sie zaczyna :P 2.8 uzyskuje najwyższa moc przy 6000obr na min podobnie 2.4 , 2.7 nieco nizej ze wzgledu na turbo
co do 9LPG na 100 mozna sie spierac zalezy jakie kolega ma koła jak 15 i 195 bez quattro FWD to ok , dziwny ma kolega tez opis 2.4 z tipem bez quattro ? z quattro nie da rady niestety osiagnac takiego wyniku wieksza masa i opory toczenia :P
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
krzysiek-lex, no tak jak mówisz, miasto miastu nie jest równe. U mnie niestety nie przejedziesz z punktu A do punktu B żeby nie postać sobie na 15 światłach. Nawet eco jazda na nie wiele się tu zda, i autko swoje musi spalić. A co do 2.7 biturbo to niestety swoje pali. Przez pierwszy okres jak musiałem się nacieszyć autkiem to spalanie 28l. Samo miasto. Ale to wiadomo, automat, quattro i od świateł do świateł ciągle but. Teraz do 20 mi się udaje schodzić. Tak jak napisałeś coś za coś. Prestiż kosztem spalania Ale już koniec z OT
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 sty 2014, 16:35
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Na moje jest to normalne spalanie. Co do spalania o wartości 9 L ,,GAZU" to nie uwierzę niigdy. Ludzie zamiast jeździć tico by śmigali audikami w dużych pojemnościach.st.john pisze:ja jeżdżę normalnie gdzieś przycisnę czasami odpuszczam i średnie spalanie po Warszawie to 16,5l trasa 13,5l z kickdownami (na LPG).
AUDI A6 c5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
koledzy, mnie nie interesuje czy wierzycie czy nie. ja chyba wiem lepiej od was. auto autu nie równe, każdy ma inny styl jazdy, droga drodze też nie równa.jak już chcecie się czepiać to uwzględnijcie wszystkie czynniki które mają wpływ na zużycie paliwa. a tak na marginesie czytajcie ze zrozumieniem, pisałem że taki wynik uzyskałem tylko raz. i może dla poprawy żeby nie było, to było 9, 2. na temat spalania naszych audic jest inny dział więc po co te komentarze? a i jeszcze jedno, wiecie koledzy że macie quatro? bo porównujecie swoje spalanie do mojego, a ja mam napęd na przód więc to chyba raczej normalne że pali mniej niż wasze auta? a może się mylę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 sty 2014, 16:35
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Panowie nadal rozglądam się za instalacją gaz.
Zadzwoniłem dzisiaj do kolejnej stacji instalacyjnej w moim mieście i polecili mi taki zestaw:
Instalacja Zenit Pro
Wtryski : Hana
Reduktor : KMS Silver
Co o tym sądzicie?
Pytałem o Stag 300 odpowiedzieli mi że Zenit Pro bije staga na głowe. Prawda? Ktoś miał styczność z takimi podzespołami?
Zadzwoniłem dzisiaj do kolejnej stacji instalacyjnej w moim mieście i polecili mi taki zestaw:
Instalacja Zenit Pro
Wtryski : Hana
Reduktor : KMS Silver
Co o tym sądzicie?
Pytałem o Stag 300 odpowiedzieli mi że Zenit Pro bije staga na głowe. Prawda? Ktoś miał styczność z takimi podzespołami?
AUDI A6 c5
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Ja miałam zenita w poprzednim 3.5 V6, chodziło masakrycznie, a każdy gazownik w mojej okolicy mówił, że to G.... (był mega problem z ustawieniem dawki) i wymieniłam na Staga i nie było problemów z ustawieniem.posiadaudi pisze:Pytałem o Stag 300 odpowiedzieli mi że Zenit Pro bije staga na głowe. Prawda? Ktoś miał styczność z takimi podzespołami
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 sty 2014, 16:35
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam wieczorną porą. Pisze post ponieważ mam problem...
Dziś stało mi się tak że kliknąłem centralkę by otworzyło mi drzwi. Jak się domyślacie tak się stało z jednym małym ale... drzwi od strony pasażera nie otworzyły mi się. tzn dzióbek idzie do góry ale nie do końca a jak zamykam to sprawia wrażenie jak by delikatnie wpadał głębiej. Co zrobić by je otworzyć? Jakiś patent?
Pozdrawiam
Damian
Dziś stało mi się tak że kliknąłem centralkę by otworzyło mi drzwi. Jak się domyślacie tak się stało z jednym małym ale... drzwi od strony pasażera nie otworzyły mi się. tzn dzióbek idzie do góry ale nie do końca a jak zamykam to sprawia wrażenie jak by delikatnie wpadał głębiej. Co zrobić by je otworzyć? Jakiś patent?
Pozdrawiam
Damian
AUDI A6 c5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 sty 2014, 16:35
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga