Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Jak przyspieszyć A6 C5 2.8?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
bonus13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 14 cze 2012, 10:50
Lokalizacja: Kraśnik

Jak przyspieszyć A6 C5 2.8?

Post autor: bonus13 » 19 wrz 2013, 14:39

Witam. Tak jak w temacie czy da rade jakoś przyspieszyć wolnossący 2.8? Chip, mapa? Jak to zrobić i gdzie i za ile?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
The_Gie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 26 maja 2013, 19:09
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: The_Gie » 19 wrz 2013, 14:44

Skąd:"LKR" wiele mi nie mówi zatem z miejsca "gdzie" można odrzucić, chyba że w razie czego chcesz przejechać całą Polskę.
Aczkolwiek LKR to początek rejstracji z Kraśnika...ale wątpię że tak do tego podszedłeś, przecież "czytałeś" regulamin i wiesz dobrze że nie wolno umieszczać tablic w "skąd".

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 19 wrz 2013, 15:50

Nic nie zrobisz w wolnossaku. Trzeba było kupić auto z turbo. Ale mi się wydaję że 193 KM powinno przyzwoicie odpychać C5 mimo napędu Quattro.

Awatar użytkownika
Adamos_20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 gru 2011, 20:56
Lokalizacja: UK/Swiecie

Post autor: Adamos_20 » 22 wrz 2013, 21:24

tuning silnika wolnossaego jest mozliwy ale...... malo oplacalny

Mozesz zadzwonic np do firmy Swiatek w Bydgoszczy i zapytaj o np. ostre walki i porting glowic, mozesz tez zainwestowac w wydech ale nie spodziewaj sie jakichs ogromnych przyrostow. Musialbys worek pieniedzy zainwestowac zeby uzyskac dodatkowe 40KM.

Najtaniej SWAP lub zmiana auta na cos mocniejszego.

Pozdro


ps. nie sadze zebys chcial w Twojej A6ce montowac gazniki z motocykla?

Kiedys zlozylem 2 takie silniki i z 1.4 16v w seri 100KM po montazu gaznikow z hondy CBR600 udalo sie wykrzesac 122KM wiec przyrost 22% jest calkiem ok jak na NA, no ale to bylo autko z lat 80tych a nie nowozytna fura

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Jak przyspieszyć A6 C5 2.8?

Post autor: krysti » 22 wrz 2013, 23:02

bonus13 pisze:Witam. Tak jak w temacie czy da rade jakoś przyspieszyć wolnossący 2.8? Chip, mapa? Jak to zrobić i gdzie i za ile?
Pozdrawiam
Sprzedać i kupić 2.7t - tam masz pole do manewru o to spooore :]

Jarutis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 19 lis 2013, 12:55
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Jarutis » 24 lis 2013, 17:38

bonus13, mamy ten sam model, za mało mocy ? zależy w jakim celu chcesz używać auto? jak dla mnie w zupełności fabryczna moc póki co starcza :P no ale auto mam tydzień :D najważniejsze pytanie czy i jaki masz mniej wiecej budżet i w jakim celu chcesz przerabiać auto?

krysti, ale może kolega chce mieć poprostu lepsze osiągi na wolnossącym w porównianiu do serii lub nie jest zwolennikiem silników doładowanych i liczył raczej na porady odnośnie modów a nie kupna innego auta

Awatar użytkownika
ttp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 24 lis 2013, 09:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ttp » 24 lis 2013, 23:23

Adamos_20 pisze:tuning silnika wolnossaego jest mozliwy ale...... malo oplacalny

Mozesz zadzwonic np do firmy Swiatek w Bydgoszczy i zapytaj o np. ostre walki i porting glowic, mozesz tez zainwestowac w wydech ale nie spodziewaj sie jakichs ogromnych przyrostow. Musialbys worek pieniedzy zainwestowac zeby uzyskac dodatkowe 40KM.

Najtaniej SWAP lub zmiana auta na cos mocniejszego.

Pozdro


ps. nie sadze zebys chcial w Twojej A6ce montowac gazniki z motocykla?

Kiedys zlozylem 2 takie silniki i z 1.4 16v w seri 100KM po montazu gaznikow z hondy CBR600 udalo sie wykrzesac 122KM wiec przyrost 22% jest calkiem ok jak na NA, no ale to bylo autko z lat 80tych a nie nowozytna fura
Chodzi ci zapewne o ITB ;)
Obróbka głowicy da sporo dobry dolot + wydech od kolektorów po końcowy, remap i te + 30-40Hp powinno być ale licz się z wydatkiem 5-6tys zł

grexong60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 21 lis 2011, 21:30
Lokalizacja: łódz

Post autor: grexong60 » 06 sty 2014, 11:57

Mozna jak najbardziej zrobic program do 2.8 v6 audikowskiego , przyrosty na poziomie 15km w zaleznosci od egzemplarza sa realne i odczuwalne.

Awatar użytkownika
NieTykalny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 09 maja 2012, 23:09
Lokalizacja: bb zmc

Post autor: NieTykalny » 06 sty 2014, 15:34

grexong60 pisze:Mozna jak najbardziej zrobic program do 2.8 v6 audikowskiego , przyrosty na poziomie 15km w zaleznosci od egzemplarza sa realne i odczuwalne.
Pokaż przykład i wykres

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 06 sty 2014, 17:51

NieTykalny pisze:
grexong60 pisze:Mozna jak najbardziej zrobic program do 2.8 v6 audikowskiego , przyrosty na poziomie 15km w zaleznosci od egzemplarza sa realne i odczuwalne.
Pokaż przykład i wykres
Na pewno przyrost kasy jest odczuwalny w portfelu tunera <cwaniak>
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
NieTykalny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 09 maja 2012, 23:09
Lokalizacja: bb zmc

Post autor: NieTykalny » 06 sty 2014, 18:28

ÂŁukasz13 pisze:Na pewno przyrost kasy jest odczuwalny w portfelu tunera
Na pewno :) <rotfl> <lol>

[ Dodano: 2014-01-06, 18:30 ]
a jeszcze fajne określenie użyte przez grexong60, 2.8 v6 audikowskie <lol> <lol>

eed
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 04 lut 2012, 01:47
Imię: Piotr
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: eed » 07 sty 2014, 08:59

Witam,

proponuje do V-techa pojechac ja bylem swoja 2.4 i jestem zadowolony :)
Dawniej:
80 B2 1.6--80 B2 1.8i
200 C2 2.2i--200 C3 2.2T
100 C4 2.8 Q / 100 C4 2.3 Q
V8 D11 3.6 Q / A8 D2 2.8 Q x2
Ford Scorpio Cosworth Ghia 2.9
A6 C5 2.4 Q
Teraz:
A8 D3 3.0 TDI Q / Q5 TDI 2.0 Q
WV Phaeton 3.0 TDI Q / A6 C5 1.8T Q
A6 C5 2.7 Bit Q

Awatar użytkownika
NieTykalny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 09 maja 2012, 23:09
Lokalizacja: bb zmc

Post autor: NieTykalny » 09 sty 2014, 00:40

Kolego to ile Ci przybyło ps ?? :> masz wykres przed i po :)

obsession
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 20 lis 2013, 20:30
Imię: Sławek
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: obsession » 09 sty 2014, 19:42

wykresu nie opłaca się w tym przypadku robić bo przyrost mocy mieści się pewnie w marginesie błędu pomiarowego ;)
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
https://a6klub.pl

grexong60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 21 lis 2011, 21:30
Lokalizacja: łódz

Post autor: grexong60 » 24 sty 2014, 13:22

obsession pisze:wykresu nie opłaca się w tym przypadku robić bo przyrost mocy mieści się pewnie w marginesie błędu pomiarowego ;)
przy drut programie <rotfl>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja