[A6 C6 2.0.TDI] Kilka usterek
[A6 C6 2.0.TDI] Kilka usterek
Moi drodzy.Niestety w mojej A6 pojawiło się kilka usterek praktycznie w jednym czasie.Może ktoś podpowie co mogło paść bo o dziwo komputer nie pokazuje błędów
1.Kontrolka od świec przy temperaturach obecnych (około -10C) gaśnie praktycznie od razu a silnik nie odpala tak jak powinien
2.Jak już odpali po unormowaniu chodzi względnie dobrze choć czasami ma delikatne drgania.Niestety po ujechaniu 3-4 kilometrów gdy chcę się zatrzymać na światłach po naciśnięciu sprzęgła samochód po prostu gaśnie.Muszę odczekać 2-3 minuty odpalam (oczywiście nie bez problemów) i już jadę dalej.
3.Podczas dalszej drogi jak silnik się dogrzeje nie gaśnie po wciśnięciu sprzęgła niestety jak przyspieszam na wyższych biegach 4-5 czuć tak jakby drgania silnika i jest uczucie jakbym jechał po nierównej powierzchni.
Macie jakieś sugestie co mogło paść co powoduje takie usterki.Dodam że ten problem nasilił się wraz z obniżającą się temperaturą na zewnątrz.
Pozdrawiam
Jarek
1.Kontrolka od świec przy temperaturach obecnych (około -10C) gaśnie praktycznie od razu a silnik nie odpala tak jak powinien
2.Jak już odpali po unormowaniu chodzi względnie dobrze choć czasami ma delikatne drgania.Niestety po ujechaniu 3-4 kilometrów gdy chcę się zatrzymać na światłach po naciśnięciu sprzęgła samochód po prostu gaśnie.Muszę odczekać 2-3 minuty odpalam (oczywiście nie bez problemów) i już jadę dalej.
3.Podczas dalszej drogi jak silnik się dogrzeje nie gaśnie po wciśnięciu sprzęgła niestety jak przyspieszam na wyższych biegach 4-5 czuć tak jakby drgania silnika i jest uczucie jakbym jechał po nierównej powierzchni.
Macie jakieś sugestie co mogło paść co powoduje takie usterki.Dodam że ten problem nasilił się wraz z obniżającą się temperaturą na zewnątrz.
Pozdrawiam
Jarek
Proponuję zastanowić się jakie paliwo lałeś. Jeśli na jakiejś stacji o bliżej nieokreślonej nazwie, podjedź na jakąś markową i zalej lepszej ropy tylko w takiej proporcji, żeby tej lepszej było więcej niż tego co masz teraz w baku. Potem, jeśli nie będzie żadnych informacji z kompa pozostaje chyba przegląd układu paliwowego, bo trochę podchodzi to pod niedomagający układ. Takie przynajmniej jest moje zdanie.
Witam ponownie.A więc komputer już tak bardziej profesjonalny wykazał uszkodzone dwa wtryski,które zostały zregenerowane.Szarpania podczas jazdy na wyższych biegach na początku wskazywały na koło dwumasowe jednak mechanik od wtrysków stwierdził,że to mu pachnie na poduszkę pod silnikiem co okazało się strzałem w dziesiątkę.
- karolsieradz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
pytanko mam...ptaku79 pisze:Mechanik założył oryginał (poduszka bez czujnika) a szarpania pojawiały się w przypadku niskich obrotów tak do 2000 i wyższym biegu powiedzmy 3,4,5.Generalnie im wyższy bieg i mniejsze obroty tym to szarpanie było bardziej odczuwalne.
"Ta" konkretna poduszka była bez czujnika czy wypuścili "zamiennik" bez niego? Jakie koszta?
chyba też mi się szykuje zabawa z poduszką
Akurat ta poduszka fabrycznie jest bez czujnika i kosztowała coś około 300 zł.Mechanik powiedział,że jak padłaby ta druga czyli z czujnikiem to koszt takiej poduszki to około 800 zł.neimaD pisze:
pytanko mam...
"Ta" konkretna poduszka była bez czujnika czy wypuścili "zamiennik" bez niego? Jakie koszta?
chyba też mi się szykuje zabawa z poduszką
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga