Zrób to jak najszybciej możesz. Ja przez takie niedopatrzenie doczekałem się wymiany motoru. Nie polecam.Balbin pisze:Zauważyłem, ze coś jest nie tak podczas wymiany oleju. Bylo go zdecydowanie dużo za dużo poza miarą na bagnecie. Dodatkowo masz rację podczas rozruchu gdzieś tak 3 na 10 potrfil się przyciąć na goracym silniku. Co do dymienia to nic nie zaobserwowałem, może dlatego że jest zainstalowany dpf. Czyli trzeba szukac wtryski i wymieniac.
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
- Balbin
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 sty 2014, 08:30
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Właśnie już działam. Myślę, że do końca miesiąca wymienię. Póki co walczę ze sobą czy kupić nowe, używane komplet, czy tylko wadliwe sztuki. Zastanawiam się bo 2 tygodnie temu nabyłem auto i dałem się nabić w butelkę. Cóż życie:(
Zauważyłem, że jest wiele modeli wtrysków i nie wiem jakie kupić i jakie mam obecnie zamontowane. Myślę, że bezpiecznie będzie kupić jakieś z tych: AB, AH, BD.
Zauważyłem, że jest wiele modeli wtrysków i nie wiem jakie kupić i jakie mam obecnie zamontowane. Myślę, że bezpiecznie będzie kupić jakieś z tych: AB, AH, BD.
Co do używek, nigdy nie masz pewności czy za chwilę również nie będą się kwalifikowały do wymiany. No chyba, że masz kogoś zaufanego i kupisz z gwarantowanym małym przebiegiem. Jeśli nie, zostają ci nowe albo (jeśli istnieje możliwość techniczna) regeneracja starych aczkolwiek nie wiem jak z trwałością tych regenerowanych. Jeśli zdecydujesz się na używki, daj znać to na PW wyśle Ci namiary na gościa godnego zaufania.
Według mnie wymiana tylko tych trafionych wtrysków, nie ma chyba potrzeby wymiany kompletu.
Według mnie wymiana tylko tych trafionych wtrysków, nie ma chyba potrzeby wymiany kompletu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
jeżeli już to wg logów jest w miarę - 74 -12.0ms -14.0ms -8.0ms - ale jeszcze chwilę i on dołączy wartościami do kompletu, licz się z tym że mają wartości '' ujemne '' tzn. że leją, byłoby lepiej jak by te wartości były dodatnie / zapieczone /, zawsze coś można spróbować zaradzić.Balbin pisze:czy tylko wadliwe sztuki
Odnośnie zakupu wtrysków, brałbym nowe / fakt cena / ale masz gwarancję.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 maja 2012, 12:05
- Lokalizacja: rzeszów
- Balbin
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 sty 2014, 08:30
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Dla ciekawości zadzwoniłem do serwisu Boscha w Iławie i miły Pan powiedział mi, że w drugim kwartale Bosch udostępni zestawy naprawcze, instrukcję i technologie regeneracji wtrysków piezoelektrycznych. Oficjalnie powiadomił swoich partnerów na jednym ze spotkań. Co myślicie o takim rozwiązaniu? jego trwałości i możliwych kosztach w porównaniu do zestawów nowych. Zastanawiam się czy teraz kupować nowe, używane, czy poczekać te 4 miesiące (w moim przypadku 4tyś km) i obecne dać do regeneracji. Auto mam kilka tygodni i nie wiem czy będziemy współpracować długo więc w tej sytuacji nowy zestaw - nie bardzo.
- Balbin
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 sty 2014, 08:30
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Według Was co się stanie jak zainstaluję pięć wtrysków z końcówką AH a jeden z końcóką AB? Jaki to ma wpływ na silnik? Natomiast kolejne pytanie dotyczy wtrysków od Audi A5 3.0 Tdi z 2012 roku - czy taki zestaw będzie współpracował z silnikiem BMK? Proszę o jakieś sugestie, tylko podparte dowodami. Dziękuję.
Pływają mi obroty na postoju. Miałem wyczyścić EGR, ale w sumie nie wyskakuje mi żaden check, jak wcześniej z EGR.
Wymieniłem komplet wtrysków na nowe z 4,2 tdi, są przeprogramowane i moc jest, auto odpala bez problemu (wcześniej się zacinał). Pytanie czy to pływanie obrotów (dosyć wyraźne huśtawki) może być spowodowane wtryskami innymi niż dedykowane do BMK?
Wymieniłem komplet wtrysków na nowe z 4,2 tdi, są przeprogramowane i moc jest, auto odpala bez problemu (wcześniej się zacinał). Pytanie czy to pływanie obrotów (dosyć wyraźne huśtawki) może być spowodowane wtryskami innymi niż dedykowane do BMK?
A6 3.0 tdi by CS
Cós tam na ten temat słyszałem. Gość który sprzedaje te wtrychy też mi proponował od 4.2 TDI ( bo tańsze) z tym że auto musi posiadać DPF i musi mieć zmienioną mapę w ECU inaczej moga wystepować jakieś "ale". No i faktycznie jak widać są już pierwsze "kwiatki".kaloh1 pisze:Pływają mi obroty na postoju. Miałem wyczyścić EGR, ale w sumie nie wyskakuje mi żaden check, jak wcześniej z EGR.
Wymieniłem komplet wtrysków na nowe z 4,2 tdi, są przeprogramowane i moc jest, auto odpala bez problemu (wcześniej się zacinał). Pytanie czy to pływanie obrotów (dosyć wyraźne huśtawki) może być spowodowane wtryskami innymi niż dedykowane do BMK?
A plusem jest to że auto z dobrze dopasowaną mapą ECU jest wtedy podatniejsze na tuning.
Handlarz też mi próbował wcisnąć od 4.2 tdi za 500 zł/szt.kaloh1 pisze:Pływają mi obroty na postoju. Miałem wyczyścić EGR, ale w sumie nie wyskakuje mi żaden check, jak wcześniej z EGR.
Wymieniłem komplet wtrysków na nowe z 4,2 tdi, są przeprogramowane i moc jest, auto odpala bez problemu (wcześniej się zacinał). Pytanie czy to pływanie obrotów (dosyć wyraźne huśtawki) może być spowodowane wtryskami innymi niż dedykowane do BMK?
Jednak mój mechanik mi odradził z kilku powodów - jednym z nich były właśnie te obroty.
Do 3.0 tdi BMK lub ASB obecnie tylko BD ew. AH warto wkładać. !
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga