[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Jak widzę ogłoszenia i podane właśnie takie przebiegi to nie wiem czy się śmiać czy płakać. Ludzie nie potrafią zrozumieć że na zachodzie jak ktoś kupuje diesla a tym bardziej A6 to ma zamiar przejechać 40-50tys. rocznie. I takie są realne przebiegi, kupując 8 letnią brykę trzeba się spodziewać że ma nalatane min. 300tys.nikos pisze:Ty wierzysz w przebieg 122 tyś w 3.0 tdi przy 10 letnim aucie ?
Znajomy ma komis i żeby cokolwiek sprzedać musi cofnąć licznik, bo w Polsce jest taka mentalność,,, bo wie pan, autko ładne ale ten przebieg trochę za duży,,,

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 gru 2013, 14:19
- Lokalizacja: Częstochowa
Witam
Dzisiaj po raz pierwszy sprawdziłem korekty wtrysków wyglądają następująco:
072 2.0ms 14.0ms 6.0ms
073 2.0ms 18.0ms 6.0ms
074 6.0ms 20.0ms 8.0ms
075 4.0ms 20.0ms 8.0ms
076 6.0ms 12.0ms 6.0ms
077 4.0ms 14,0ms 8.0ms
wartości w bloku
013 0.05mg/str 0.00mg/str -0.05mg/str
014 0.14mg/str -0.33mg.str 0.14mg.str
Prosiłbym o opinie na temat tych wtrysków
Dzisiaj po raz pierwszy sprawdziłem korekty wtrysków wyglądają następująco:
072 2.0ms 14.0ms 6.0ms
073 2.0ms 18.0ms 6.0ms
074 6.0ms 20.0ms 8.0ms
075 4.0ms 20.0ms 8.0ms
076 6.0ms 12.0ms 6.0ms
077 4.0ms 14,0ms 8.0ms
wartości w bloku
013 0.05mg/str 0.00mg/str -0.05mg/str
014 0.14mg/str -0.33mg.str 0.14mg.str
Prosiłbym o opinie na temat tych wtrysków
Obecnie oprócz Audi:
AR 159 2.4 JTDm
AR 147 1.9 JTD
AR 166 2.0 TS niestety:)
AR 159 2.4 JTDm
AR 147 1.9 JTD
AR 166 2.0 TS niestety:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 gru 2013, 14:19
- Lokalizacja: Częstochowa
Na dzień dzisiejszy 214tyś wydaję się prawdziwy po wpisach w ksiażce i tymi z ASO.a jeżeli można wiedzieć to ile masz przejechane
Czy te drugie wartości 14,18,20 itd też są w normie?
Mam jeszcze pytanie jak dbać żeby dalej były w takiej dobrej kondycji? dolewać czegoś do dieselka? w obecnej AR 159 zacząłem dolewać olej 2T co każde tankowanie i korekty spadły niemal do zera tutaj też można taki olej dolewać?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolego lej paliwo na dobrych stacjach 
Na cały bak możesz dolać ok 150-max 200 ml. oleju 2t, bo z nim bym nie przesadzał, a jeśli masz dpf to bym zalewał mniejszą ilość najlepszego oleju 2t liqui moly żeby do za bardzo nie zapchać.
Raz na 3-4 miesiące możesz zalać LIQUI MOLY 2666 DIESEL SPULUNG, ew. stp z marketu też dają rade.
Najlepiej jednak wybrać produkty firmowe.
Co do lania paliw ultimate, verva bym chyba sobie odpuścił. Z tego co sie dowiadywałem są to zbyt suche paliwa.
No i podstawa wymiana filtra paliwa minimum raz w roku, najlepiej przed zimą.

Na cały bak możesz dolać ok 150-max 200 ml. oleju 2t, bo z nim bym nie przesadzał, a jeśli masz dpf to bym zalewał mniejszą ilość najlepszego oleju 2t liqui moly żeby do za bardzo nie zapchać.
Raz na 3-4 miesiące możesz zalać LIQUI MOLY 2666 DIESEL SPULUNG, ew. stp z marketu też dają rade.
Najlepiej jednak wybrać produkty firmowe.
Co do lania paliw ultimate, verva bym chyba sobie odpuścił. Z tego co sie dowiadywałem są to zbyt suche paliwa.
No i podstawa wymiana filtra paliwa minimum raz w roku, najlepiej przed zimą.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
- Balbin
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 sty 2014, 08:30
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Witam prosiłbym o ocene moich wtrysków z góry dziękujeÂ
72 -46.0ms -18.0ms -12.0msÂ
73 -32.0ms -24.0ms -18.0msÂ
74 -12.0ms -14.0ms -8.0msÂ
75 -38.0ms -18.0ms -10.0msÂ
76 -32.0ms -16.0ms -18.0msÂ
77 -50.0ms -30.0ms -22.0msÂ
013 -0.38 -0.09 0.09
014 -0.38 0.19 -0.19
dodatkowo jesli wedlug Was kwalifikują się do wymiany to proszę o sugestie jakie szukać. Numer VIN WAUZZZ4F66N042312.
72 -46.0ms -18.0ms -12.0msÂ
73 -32.0ms -24.0ms -18.0msÂ
74 -12.0ms -14.0ms -8.0msÂ
75 -38.0ms -18.0ms -10.0msÂ
76 -32.0ms -16.0ms -18.0msÂ
77 -50.0ms -30.0ms -22.0msÂ
013 -0.38 -0.09 0.09
014 -0.38 0.19 -0.19
dodatkowo jesli wedlug Was kwalifikują się do wymiany to proszę o sugestie jakie szukać. Numer VIN WAUZZZ4F66N042312.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
3-ci wtrysk jeszcze ok, 5-ty jeszce miesci sie w granicach tolerancji a cala reszta do wymiany.Balbin pisze:Witam prosiłbym o ocene moich wtrysków z góry dziękujeÂ
72 -46.0ms -18.0ms -12.0msÂ
73 -32.0ms -24.0ms -18.0msÂ
74 -12.0ms -14.0ms -8.0msÂ
75 -38.0ms -18.0ms -10.0msÂ
76 -32.0ms -16.0ms -18.0msÂ
77 -50.0ms -30.0ms -22.0msÂ
013 -0.38 -0.09 0.09
014 -0.38 0.19 -0.19
dodatkowo jesli wedlug Was kwalifikują się do wymiany to proszę o sugestie jakie szukać. Numer VIN WAUZZZ4F66N042312.
Nie blokuje ci rozrusznika na cieplym silniku



Pozdro
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
- Balbin
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 sty 2014, 08:30
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Zauważyłem, ze coś jest nie tak podczas wymiany oleju. Bylo go zdecydowanie dużo za dużo poza miarą na bagnecie. Dodatkowo masz rację podczas rozruchu gdzieś tak 3 na 10 potrfil się przyciąć na goracym silniku. Co do dymienia to nic nie zaobserwowałem, może dlatego że jest zainstalowany dpf. Czyli trzeba szukac wtryski i wymieniac.
Wymienic najlepiej komplet - Do tego najlepiej wykonac kompletne czyszczenie ukladu paliwowego (bak przewody paliwowe, pompa wysokiego cisnienia, szyny wysokiego cisnienia i rurki miedzu szynami a wtryskiwaczami) no i obowiazkowo nowy filtr paliwa.
Przy okazji czyszczenia baku mozna tez zapodac TPI dodtczace swirujacego wskaznika paliwa badz poprostu pozbyc sie zlaczek raz na amen
Pozdro
Przy okazji czyszczenia baku mozna tez zapodac TPI dodtczace swirujacego wskaznika paliwa badz poprostu pozbyc sie zlaczek raz na amen

Pozdro
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.