Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 09 sty 2014, 11:09

Ty wierzysz w przebieg 122 tyś w 3.0 tdi przy 10 letnim aucie ?

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 09 sty 2014, 17:53

nikos pisze:Ty wierzysz w przebieg 122 tyś w 3.0 tdi przy 10 letnim aucie ?
Jak widzę ogłoszenia i podane właśnie takie przebiegi to nie wiem czy się śmiać czy płakać. Ludzie nie potrafią zrozumieć że na zachodzie jak ktoś kupuje diesla a tym bardziej A6 to ma zamiar przejechać 40-50tys. rocznie. I takie są realne przebiegi, kupując 8 letnią brykę trzeba się spodziewać że ma nalatane min. 300tys.
Znajomy ma komis i żeby cokolwiek sprzedać musi cofnąć licznik, bo w Polsce jest taka mentalność,,, bo wie pan, autko ładne ale ten przebieg trochę za duży,,, <luzik>

jek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 14 kwie 2013, 19:14
Lokalizacja: kujawy

Post autor: jek11 » 09 sty 2014, 21:39

Panowie, wszystko co piszecie o przebiegach to prawda. Kupiłem go bo ma "czyste papiery" w ASO. Na dzień dobry nikt mi nie zarzuci że ma pół miliona bo nie ma na to dowodów. A oglądałem już takie co na budziku stówka a w ASO pięć stówek.
Dobra, teraz trzeba poszukać jakiś wtrychów i dalej jazda. <okok>

daniell162
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2013, 14:19
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: daniell162 » 10 sty 2014, 15:49

Witam
Dzisiaj po raz pierwszy sprawdziłem korekty wtrysków wyglądają następująco:
072 2.0ms 14.0ms 6.0ms
073 2.0ms 18.0ms 6.0ms
074 6.0ms 20.0ms 8.0ms
075 4.0ms 20.0ms 8.0ms
076 6.0ms 12.0ms 6.0ms
077 4.0ms 14,0ms 8.0ms

wartości w bloku
013 0.05mg/str 0.00mg/str -0.05mg/str
014 0.14mg/str -0.33mg.str 0.14mg.str

Prosiłbym o opinie na temat tych wtrysków
Obecnie oprócz Audi:
AR 159 2.4 JTDm
AR 147 1.9 JTD
AR 166 2.0 TS niestety:)

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 10 sty 2014, 20:28

daniell162 pisze:Prosiłbym o opinie na temat tych wtrysków
Tylko lać i jeździć <okok>

a jeżeli można wiedzieć to ile masz przejechane ??

daniell162
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2013, 14:19
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: daniell162 » 11 sty 2014, 09:32

a jeżeli można wiedzieć to ile masz przejechane ??
Na dzień dzisiejszy 214tyś wydaję się prawdziwy po wpisach w ksiażce i tymi z ASO.
Czy te drugie wartości 14,18,20 itd też są w normie?

Mam jeszcze pytanie jak dbać żeby dalej były w takiej dobrej kondycji? dolewać czegoś do dieselka? w obecnej AR 159 zacząłem dolewać olej 2T co każde tankowanie i korekty spadły niemal do zera tutaj też można taki olej dolewać?

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 11 sty 2014, 10:00

Kolego lej paliwo na dobrych stacjach !!
Na cały bak możesz dolać ok 150-max 200 ml. oleju 2t, bo z nim bym nie przesadzał, a jeśli masz dpf to bym zalewał mniejszą ilość najlepszego oleju 2t liqui moly żeby do za bardzo nie zapchać.

Raz na 3-4 miesiące możesz zalać LIQUI MOLY 2666 DIESEL SPULUNG, ew. stp z marketu też dają rade.
Najlepiej jednak wybrać produkty firmowe.

Co do lania paliw ultimate, verva bym chyba sobie odpuścił. Z tego co sie dowiadywałem są to zbyt suche paliwa.

No i podstawa wymiana filtra paliwa minimum raz w roku, najlepiej przed zimą.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 11 sty 2014, 16:38

kamil666 pisze:Na cały bak możesz dolać ok 150-max 200 ml. oleju 2t, bo z nim bym nie przesadzał, a jeśli masz dpf to bym zalewał mniejszą ilość najlepszego oleju 2t liqui moly żeby do za bardzo nie zapchać.
piszesz najlepszego tzn jakiego ??

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 11 sty 2014, 17:20

LIQUI MOLY 1052 2T 2-TAKT

Awatar użytkownika
Balbin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 04 sty 2014, 08:30
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie

Post autor: Balbin » 15 sty 2014, 21:17

Witam prosiłbym o ocene moich wtrysków z góry dziękuje 
72 -46.0ms -18.0ms -12.0ms 
73 -32.0ms -24.0ms -18.0ms 
74 -12.0ms -14.0ms -8.0ms 
75 -38.0ms -18.0ms -10.0ms 
76 -32.0ms -16.0ms -18.0ms 
77 -50.0ms -30.0ms -22.0ms 

013 -0.38 -0.09 0.09
014 -0.38 0.19 -0.19
dodatkowo jesli wedlug Was kwalifikują się do wymiany to proszę o sugestie jakie szukać. Numer VIN WAUZZZ4F66N042312.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 15 sty 2014, 22:14

Witam prosiłbym o ocene moich wtrysków z góry dziękuje
Do wymiany, poczytaj temat do tyłu tam pisze jakie szukać

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 15 sty 2014, 23:50

Balbin pisze:Witam prosiłbym o ocene moich wtrysków z góry dziękuje 
72 -46.0ms -18.0ms -12.0ms 
73 -32.0ms -24.0ms -18.0ms 
74 -12.0ms -14.0ms -8.0ms 
75 -38.0ms -18.0ms -10.0ms 
76 -32.0ms -16.0ms -18.0ms 
77 -50.0ms -30.0ms -22.0ms 

013 -0.38 -0.09 0.09
014 -0.38 0.19 -0.19
dodatkowo jesli wedlug Was kwalifikują się do wymiany to proszę o sugestie jakie szukać. Numer VIN WAUZZZ4F66N042312.
3-ci wtrysk jeszcze ok, 5-ty jeszce miesci sie w granicach tolerancji a cala reszta do wymiany.

Nie blokuje ci rozrusznika na cieplym silniku ???? Nie zauwazyles ,ze z rana trzeba nieco dluzej pokrecic zeby auto zapalilo ??? Jak wygladaja spaliny po 15-20-to minutowym postoju z zapalonym silnikiem ????

Pozdro
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

Awatar użytkownika
Balbin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 04 sty 2014, 08:30
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie

Post autor: Balbin » 16 sty 2014, 06:33

Zauważyłem, ze coś jest nie tak podczas wymiany oleju. Bylo go zdecydowanie dużo za dużo poza miarą na bagnecie. Dodatkowo masz rację podczas rozruchu gdzieś tak 3 na 10 potrfil się przyciąć na goracym silniku. Co do dymienia to nic nie zaobserwowałem, może dlatego że jest zainstalowany dpf. Czyli trzeba szukac wtryski i wymieniac.

jek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 14 kwie 2013, 19:14
Lokalizacja: kujawy

Post autor: jek11 » 16 sty 2014, 18:16

Panowie dziś pewien gostek powiedział że wtryski "pracują" parami. Czyli jak na jednym za dużo a na drugim za mało to ECU to wyrównuje. Czy to prawda. Bo może pozamieniał by je miejscami. Jak tak to który z którym współpracuje.

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 16 sty 2014, 23:17

Wymienic najlepiej komplet - Do tego najlepiej wykonac kompletne czyszczenie ukladu paliwowego (bak przewody paliwowe, pompa wysokiego cisnienia, szyny wysokiego cisnienia i rurki miedzu szynami a wtryskiwaczami) no i obowiazkowo nowy filtr paliwa.

Przy okazji czyszczenia baku mozna tez zapodac TPI dodtczace swirujacego wskaznika paliwa badz poprostu pozbyc sie zlaczek raz na amen :)

Pozdro
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja