Regulacja odcinka lędzwiowego oparcia fotela
- 
				
				lukasz0002@vp.pl
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 99
 - Rejestracja: 22 lut 2013, 19:56
 - Imię: Dawid
 - Rocznik: 2000
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: małopolska
 
Regulacja odcinka lędzwiowego oparcia fotela
Witam! Koledzy przerabiał ktos juz moze regulacje oparcia lędzwiowego? Chodzi mi o ten  okrągły przycisk, mianowicie działa góra dól a nie działa lewo prawo.Czy doradzi ktos od czego zacząć? Jak przyciskam góra dół słychac silniczek a jak naciskam lewo prawo cisza! Czy moze to byc wina przełacznika czy raczej silniczek??? Prosze o pomoc!!!Pozdrawiam!
			
			
									
									
						- metyoo
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 2019
 - Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
 - Imię: Metyoo
 - Rocznik: 1993
 - Moje auto: S4 C4
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.0 130KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Oleśnica
 - Kontakt:
 
Musisz zdjąć tył oparcia, bo najprawdopodobniej masz połamane prowadniczki, które wykonane są z plastiku.
Może to pomoże: http://www.audiforums.com/forum/interio ... 20-196726/
			
			
									
									
						Może to pomoże: http://www.audiforums.com/forum/interio ... 20-196726/
- kot919
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1398
 - Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
 - Imię: Audi Forum
 - Rocznik: 2001
 - Moje auto: S6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 3.0 TFSI 300KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Grudziądz
 
Powody mogą być trzy:lukasz0002@vp.pl pisze:Czy moze to byc wina przełacznika czy raczej silniczek
1) Uszkodzenie przełącznika
2) Uszkodzenie silniczka
3) Uszkodzenie okablowania
ad1) Prosto sprawdzić - odkręcasz fotel (dwie nakrętki z przodu prowadnicy) i podnosisz go do góry, następnie będziesz miał dostęp do przełącznika - odłączasz wtyczkę i naciskając przyciski lewo prawo sprawdzasz multimetrem czy jest przejście (nie pamiętam dokładnie który odpowiada za lewo|prawo, a który za góra|dół, więc sprawdź oba)
lewo - zwarcie pomiędzy 4 a 1
prawo - zwarcie pomiędzy 4 a 2
góra - zwarcie pomiędzy 3 a 5
dół - zwarcie pomiędzy 3 a 6
Po drodze do silniczka jest jeszcze jedno czarne 2 pin złącze (nie pamiętam gdzie ono dokładnie jest wpięte) - osobno dla silniczka góra|dół i lewo|prawo, więc może ono jest rozłączone.
ad2 i ad3) do tego niestety musisz już dobrać się do 'pleców' fotela. Kolega metyoo podesłał link do demontażu w A4ce, o ile mechanizm regulacji jest taki sam, to już rozebranie fotela delikatnie się różni
Możesz spróbować przełożyć wtyczki z jednego silniczka do drugiego - w ten sposób ustalisz, czy uszkodzone jest okabowanie, czy też sam silniczek.
 To o czym pisałem z podważaniem - zaczynasz od elementu nr 3, prowadnica jest oznaczona nr 2, a plastikowa osłona nr 4
- 
				
				lukasz0002@vp.pl
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 99
 - Rejestracja: 22 lut 2013, 19:56
 - Imię: Dawid
 - Rocznik: 2000
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: małopolska
 
							







