Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Ile wam bierze oleju od wymiany do wymiany???

Silniki benzynowe
aplauz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 145
Rejestracja: 22 paź 2013, 18:32
Lokalizacja: Kargowa
Kontakt:

Post autor: aplauz » 16 sty 2014, 15:22

Mnie najbardziej bawi jak niektórzy opowiadają że NIC nie bierze :)
Było: Audi 100 C2 I - 79' (1,6), Audi 100 Quattro Avant Wagon C3 -85' (2,2), Audi A6 C5 I- 97' 2,8)
S6 C5 - 2001' (4,2), Jest A4 B7 01'

Starzeję się ?

Awatar użytkownika
lkcr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 15 wrz 2012, 21:57
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: lkcr » 16 sty 2014, 16:47

No właśnie aplauz ja bym się swoimi 250ml nie przejmował, tym bardziej, że udało mi się zejść z 750ml;)... ale jak niektórych słyszę, że im nie bierze to pomyślałem, że przy wymianie rozrządu zrobię i uszczelniacze za jedna robotą. Wstępnie jak liczyłem to 600zł muszę na to przeznaczyć. Wolałbym jednak tę kasę zostawić w kieszeni ;) Ktoś z V6, a najlepiej z 2.4 mógłby się podzieli swoim poziomem spalania?

Z tego co słyszałem niejednokrotnie to V zawsze coś biorą...
Fiat 126p
Peugeot 205
Suzuki Vitara 4x4
VW Golf IV 1.9 GTi
Fiat Brava
Audi A6 C5 Avant

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 16 sty 2014, 19:50

lkcr, nawet nie myśl o wymianie uszczelniaczy bo to nic nie da <lol>
uszczelniacze praktycznie nigdy nie sa powodem pobierania oleju jak wszyscy sadza ;) czesto olej przedostaje się przez odme(mgla olejowa)i zasysana jest przez wlot powietrza przed przepustnica ,to normalne w v6 ;)
oczywiście tez przez słabe już pierścienie. <luzik>
mi wsysa 300ml.na 1000km.w 2.8 i uważam ze jest ok . <radocha> a jak go butuje to nawet poł litra weźmie <lol>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 758
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 16 sty 2014, 21:28

Możecie mi wierzyć, albo nie ale ja od wymiany do wymiany też nie dolewałem nic... Jeździłem na 10w40 teraz jeżdżę na FS 5w40 więc zobaczę jak to będzie. Ale po zakupie auta robione były uszczelnienia silnika, czyszczona odma i wymieniony eżektor na ori. Podkreślam, że zazwyczaj jeżdżę spokojnie a na blacie jest niecałe 185 000 km. Co najlepsze olej uciekał mi nawet spod korka wlewu oleju, ale odpowiednie uszczelnienie załatwiło sprawę... I moje auto to nie jedyna A6, do której nie trzeba dolewać, kolega ma identyczny motor i też zero dolewek...

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 16 sty 2014, 21:34

wierze <lol> bo ja jak jezdze spokojnie to praktycznie nic nie bierze, dopiero jak dostanie w palnik na auto banie ;)

Młotek 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 17 mar 2013, 21:12
Lokalizacja: Wa-wa Białołęka

Post autor: Młotek 75 » 16 sty 2014, 21:47

W mojej leci uszczelkami pokryw i dolewam jakieś 2 litry od do następnej wymiany .Olej 10w40 Max live przebieg licznikowy 299tyś/km.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 17 sty 2014, 10:18

Powtarzające sie zdanie - jak dostanie w palnik - taka charakterystyke maja z tego co pamietam właśnie silniki Audi.ÂŻe biora ale jak w palnik dostaną. Moze tez tych uszczelniaczy nie wymienie <mysli> U mnie na pewno to sa uszczelniacze, ponieważ zdejmowałem kolektor ssący i widac, ze na kilku zaworach siem poci i pomalutku przez uszczelniacze sie saczy - szczególnie na wolnych obrotach to widac podczas ruszenia ze swiateł - malutka kuleczka niebieska pójdzie = uszczelniacze Ale w dupe to dostaje prawie każdego dnia <radocha>
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Rychu to ja

Post autor: Rychu to ja » 17 sty 2014, 21:05

Witam jestem nowy auto mam od 2 dni
Na-razie stan sprawdziłem jeżdżę i zobaczę.\
Mam zalany szwedzkim" volvoline" czy jakoś tak sie nazywa ten olej 10 W40
Czym ew go zastąpić ???

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 17 sty 2014, 21:33

RYCHU TO JA pisze:Mam zalany szwedzkim" volvoline" czy jakoś tak sie nazywa ten olej 10 W40
Czym ew go zastąpić ?
pozostań przy Valvoline to bardzo dobre oleje. Ewentualnie przy wymianie zalej Valvoline Synpower lub Max Life 5W40 , 0W40 , 5W30.

nokia62
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 09 gru 2008, 16:12
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lututów

Post autor: nokia62 » 17 sty 2014, 21:49

nie wiem czy ręczna skrzynia ma tu coś do rzeczy ale mój smok wciąga średnio 3L na 10tyś km, wszystko zależy jak często widzi czerwone pole ale w tym aucie nie da się jeździć bez zahaczania o czerwone....... <rotfl>

Kaiser26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
Lokalizacja: Legnica/Portsmouth

Post autor: Kaiser26 » 17 sty 2014, 22:37

Wcześniej Castrol 5w 30 brał Litr na 1000/2000km w zależności od tego jak dostawał w palnik. Obecnie na Valvoline Maxlife 5w 40 Litr na 2000/4000 czyli połowę.
Na 15 tysi z 5 litrów doleję jak nic

nokia62
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 09 gru 2008, 16:12
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lututów

Post autor: nokia62 » 17 sty 2014, 23:54

Kaiser26 pisze:Wcześniej Castrol 5w 30 brał Litr na 1000/2000km w zależności od tego jak dostawał w palnik. Obecnie na Valvoline Maxlife 5w 40 Litr na 2000/4000 czyli połowę.
Na 15 tysi z 5 litrów doleję jak nic

czyli nie tylko mój ma takie przepały <rotfl>
czyli reasumując przy wymianie zamawiam zawsze 3 bańki oliwy

Awatar użytkownika
lkcr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 15 wrz 2012, 21:57
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: lkcr » 18 sty 2014, 10:51

Jak mariusz888 napisał. Co do odmy (separator oleju) to się zgadzam. Jak kupiłem autko to brał mi ok 750ml na 1000km, po wymianie odmy (135zł ;P) spadło do 250ml. Części mam już kupione, więc chyba zabiorę się za wymianę, bo zwrócić ich już nie mogę ;(
Fiat 126p
Peugeot 205
Suzuki Vitara 4x4
VW Golf IV 1.9 GTi
Fiat Brava
Audi A6 C5 Avant

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 18 sty 2014, 18:47

Ja zawsze kupuje banke 5l. 4 wchodzi do silnika i 1 na dolewki. Wymieniam co 15 kkm.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 18 sty 2014, 19:44

schiller, A mnie Moja ÂŚliczna Połówka gania bo co 6000 km wymieniam oliwe XD czyli w zasadzie nawet 2 razy w roku (chociaz któregoś zdarzyło sie częściej ;) )

Moge śmiało powiedzieć że 5L jednak wystarcza od wymiany do wymiany (czyli banka) wchodzi 3,8 - reszta dolewanko. Chyba, ze bardzo ale to bardzo butuje to musze jeszcze 1L dokupić :|
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga