
Ile wam bierze oleju od wymiany do wymiany???
No właśnie aplauz ja bym się swoimi 250ml nie przejmował, tym bardziej, że udało mi się zejść z 750ml;)... ale jak niektórych słyszę, że im nie bierze to pomyślałem, że przy wymianie rozrządu zrobię i uszczelniacze za jedna robotą. Wstępnie jak liczyłem to 600zł muszę na to przeznaczyć. Wolałbym jednak tę kasę zostawić w kieszeni
Ktoś z V6, a najlepiej z 2.4 mógłby się podzieli swoim poziomem spalania?
Z tego co słyszałem niejednokrotnie to V zawsze coś biorą...

Z tego co słyszałem niejednokrotnie to V zawsze coś biorą...
Fiat 126p
Peugeot 205
Suzuki Vitara 4x4
VW Golf IV 1.9 GTi
Fiat Brava
Audi A6 C5 Avant
Peugeot 205
Suzuki Vitara 4x4
VW Golf IV 1.9 GTi
Fiat Brava
Audi A6 C5 Avant
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
lkcr, nawet nie myśl o wymianie uszczelniaczy bo to nic nie da
uszczelniacze praktycznie nigdy nie sa powodem pobierania oleju jak wszyscy sadza
czesto olej przedostaje się przez odme(mgla olejowa)i zasysana jest przez wlot powietrza przed przepustnica ,to normalne w v6
oczywiście tez przez słabe już pierścienie.
mi wsysa 300ml.na 1000km.w 2.8 i uważam ze jest ok .
a jak go butuje to nawet poł litra weźmie 

uszczelniacze praktycznie nigdy nie sa powodem pobierania oleju jak wszyscy sadza


oczywiście tez przez słabe już pierścienie.

mi wsysa 300ml.na 1000km.w 2.8 i uważam ze jest ok .


allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Możecie mi wierzyć, albo nie ale ja od wymiany do wymiany też nie dolewałem nic... Jeździłem na 10w40 teraz jeżdżę na FS 5w40 więc zobaczę jak to będzie. Ale po zakupie auta robione były uszczelnienia silnika, czyszczona odma i wymieniony eżektor na ori. Podkreślam, że zazwyczaj jeżdżę spokojnie a na blacie jest niecałe 185 000 km. Co najlepsze olej uciekał mi nawet spod korka wlewu oleju, ale odpowiednie uszczelnienie załatwiło sprawę... I moje auto to nie jedyna A6, do której nie trzeba dolewać, kolega ma identyczny motor i też zero dolewek...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
Powtarzające sie zdanie - jak dostanie w palnik - taka charakterystyke maja z tego co pamietam właśnie silniki Audi.ÂŻe biora ale jak w palnik dostaną. Moze tez tych uszczelniaczy nie wymienie
U mnie na pewno to sa uszczelniacze, ponieważ zdejmowałem kolektor ssący i widac, ze na kilku zaworach siem poci i pomalutku przez uszczelniacze sie saczy - szczególnie na wolnych obrotach to widac podczas ruszenia ze swiateł - malutka kuleczka niebieska pójdzie = uszczelniacze Ale w dupe to dostaje prawie każdego dnia 


1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 09 gru 2008, 16:12
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lututów
Kaiser26 pisze:Wcześniej Castrol 5w 30 brał Litr na 1000/2000km w zależności od tego jak dostawał w palnik. Obecnie na Valvoline Maxlife 5w 40 Litr na 2000/4000 czyli połowę.
Na 15 tysi z 5 litrów doleję jak nic
czyli nie tylko mój ma takie przepały

czyli reasumując przy wymianie zamawiam zawsze 3 bańki oliwy
Jak mariusz888 napisał. Co do odmy (separator oleju) to się zgadzam. Jak kupiłem autko to brał mi ok 750ml na 1000km, po wymianie odmy (135zł ;P) spadło do 250ml. Części mam już kupione, więc chyba zabiorę się za wymianę, bo zwrócić ich już nie mogę 

Fiat 126p
Peugeot 205
Suzuki Vitara 4x4
VW Golf IV 1.9 GTi
Fiat Brava
Audi A6 C5 Avant
Peugeot 205
Suzuki Vitara 4x4
VW Golf IV 1.9 GTi
Fiat Brava
Audi A6 C5 Avant
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
schiller, A mnie Moja ÂŚliczna Połówka gania bo co 6000 km wymieniam oliwe XD czyli w zasadzie nawet 2 razy w roku (chociaz któregoś zdarzyło sie częściej
)
Moge śmiało powiedzieć że 5L jednak wystarcza od wymiany do wymiany (czyli banka) wchodzi 3,8 - reszta dolewanko. Chyba, ze bardzo ale to bardzo butuje to musze jeszcze 1L dokupić

Moge śmiało powiedzieć że 5L jednak wystarcza od wymiany do wymiany (czyli banka) wchodzi 3,8 - reszta dolewanko. Chyba, ze bardzo ale to bardzo butuje to musze jeszcze 1L dokupić

1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27