Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AEL 2,5 140 KM] Mechanizm grzejący dłużej świece.

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
electrikkingdom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 06 sty 2012, 20:07
Lokalizacja: Szczecin/Goleniów

[AEL 2,5 140 KM] Mechanizm grzejący dłużej świece.

Post autor: electrikkingdom » 04 gru 2013, 12:44

Witam
Tak jak w temacie. Potrzebuje coś w rodzaju kostki do wpiecia która bedzie dlużej grzać świece. Mechanicy są u mnie zgodni co do jednego, ze jest to jedyne rozwiazanie problemu ciezkiego palnia. Czy jest ktoś kto wie jak to sie nazywa, gdzie tego szukać ??
pozdrawiam

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 05 gru 2013, 09:44

wypnij kostkę czujnika temperatury i już masz ;p (na blacie bedzie wskazanie bo to inny czujnik)
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

dariodario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 19 lut 2012, 19:49
Lokalizacja: podkarpacie

Re: [AEL 2,5 140 KM] Mechanizm grzejący dłużej świece.

Post autor: dariodario » 05 gru 2013, 18:40

electrikkingdom pisze:Witam
Tak jak w temacie. Potrzebuje coś w rodzaju kostki do wpiecia która bedzie dlużej grzać świece. Mechanicy są u mnie zgodni co do jednego, ze jest to jedyne rozwiazanie problemu ciezkiego palnia. Czy jest ktoś kto wie jak to sie nazywa, gdzie tego szukać ??
pozdrawiam
Od takich "mechaników" trzymał bym się zdaleka.
Jak wyżej
Lub kąt wtrysku trza przyspieszyć.
Zmienić aku na taki z prądem rozruchowym okolo 750A,
Zregenerować rozrusznik(mimo że wydaje się że dobrze kręci to nie kręci)
I nie ma bata,musi palić

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Re: [AEL 2,5 140 KM] Mechanizm grzejący dłużej świece.

Post autor: krzysiekjx1 » 05 gru 2013, 18:56

dariodario pisze: Od takich "mechaników" trzymał bym się zdaleka.
Jak wyżej
Lub kąt wtrysku trza przyspieszyć.
Zmienić aku na taki z prądem rozruchowym okolo 750A,
Zregenerować rozrusznik(mimo że wydaje się że dobrze kręci to nie kręci)
I nie ma bata,musi palić
z naciskiem na " kąt wtrysku trza przyspieszyć" <rotfl> na największe padła to działa ;p
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

golota318
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 03 lut 2012, 10:49
Lokalizacja: Legnica

Post autor: golota318 » 13 sty 2014, 15:30

J a mam u siebie to samo jak odlacze czujnik temperatury ten bialy 2-pinowy to pali idealnie, gdy go podlacze swiece grzeja za krotko i ciężko odpala, rozrusznik mam po regeneracji, akumulator od bmw e60 mam prad rozruchowy cos około 800 kat wtrysko po wymianie rozrządu mechanik ustawil mi na 55 wedlug oficjalnych danych tak jest idealnie ale mysle ze jak zwieksze go do 70 to problem z odpalaniem zniknie

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 15 sty 2014, 17:48

golota318 pisze:J a mam u siebie to samo jak odlacze czujnik temperatury ten bialy 2-pinowy to pali idealnie, gdy go podlacze swiece grzeja za krotko i ciężko odpala, rozrusznik mam po regeneracji, akumulator od bmw e60 mam prad rozruchowy cos około 800 kat wtrysko po wymianie rozrządu mechanik ustawil mi na 55 wedlug oficjalnych danych tak jest idealnie ale mysle ze jak zwieksze go do 70 to problem z odpalaniem zniknie
zimny start silnika po odłączeniu czujnika temperatury,to nie tylko maksymalny czas nagrzewania świec <milczek>
Ostatnio zmieniony 15 sty 2014, 21:12 przez krzysiekjx1, łącznie zmieniany 1 raz.
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

golota318
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 03 lut 2012, 10:49
Lokalizacja: Legnica

Post autor: golota318 » 15 sty 2014, 17:49

czyli jakie jeszcze sa skutki odlaczenia czujnika poza dluzszym grzaniem swiec? <uoee>

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 15 sty 2014, 20:37

golota318 pisze:czyli jakie jeszcze sa skutki odlaczenia czujnika poza dluzszym grzaniem swiec? <uoee>
przyspieszenie kąta wtrysku+zwiększenie dawki paliwa <okok>
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

golota318
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 03 lut 2012, 10:49
Lokalizacja: Legnica

Post autor: golota318 » 15 sty 2014, 20:52

a czy odlaczenie tego czujnika ma jakiś wpływ podczas jazdy czy auto może więcej palic?
CZy tylko przy odpalaniu ma wplyw

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 15 sty 2014, 21:07

po odłączeniu czujnika silnik pracuje, na ustawieniach mapy,jak przy skrajnej minimalnej temperaturze (nie sprawdzałem jak to jest na mapie),aczkolwiek jest jeszcze temperatura paliwa....
trzeba by zrobić test VAGiem i zobaczyć jak to się zachowuje na odpiętym ,ale dla samego podgrzania proponuje ręczną opcje w postaci ukrytego przycisku (od rozruchu URSUSa, się świetnie nadaje do tego)
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

golota318
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 03 lut 2012, 10:49
Lokalizacja: Legnica

Post autor: golota318 » 15 sty 2014, 21:46

tez nad tym myslalem tylko nie wiem dokładnie gdzie wchodzą kabelki od tego czujnika a prowadzic kabel przez pol auta do samego czujnika to tak niezabardzo :]

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 15 sty 2014, 22:45

golota318 pisze:tez nad tym myslalem tylko nie wiem dokładnie gdzie wchodzą kabelki od tego czujnika a prowadzic kabel przez pol auta do samego czujnika to tak niezabardzo :]
rozpinasz czujnik,sznurujesz go czasowo z przewodami ;) dywan do góry i dzwonisz aż znajdziesz jego drugi koniec w aucie <luzik>a prostsza wersja?? wpinasz się w przekaźnik świec z sygnałem i po temacie (tylko wtedy miej wyczucie bo popalisz jak za długo przytrzymasz <figielek> )
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga