[AEL 2,5 140 KM] Mechanizm grzejący dłużej świece.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 06 sty 2012, 20:07
- Lokalizacja: Szczecin/Goleniów
[AEL 2,5 140 KM] Mechanizm grzejący dłużej świece.
Witam
Tak jak w temacie. Potrzebuje coś w rodzaju kostki do wpiecia która bedzie dlużej grzać świece. Mechanicy są u mnie zgodni co do jednego, ze jest to jedyne rozwiazanie problemu ciezkiego palnia. Czy jest ktoś kto wie jak to sie nazywa, gdzie tego szukać
pozdrawiam
Tak jak w temacie. Potrzebuje coś w rodzaju kostki do wpiecia która bedzie dlużej grzać świece. Mechanicy są u mnie zgodni co do jednego, ze jest to jedyne rozwiazanie problemu ciezkiego palnia. Czy jest ktoś kto wie jak to sie nazywa, gdzie tego szukać
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 lut 2012, 19:49
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: [AEL 2,5 140 KM] Mechanizm grzejący dłużej świece.
Od takich "mechaników" trzymał bym się zdaleka.electrikkingdom pisze:Witam
Tak jak w temacie. Potrzebuje coś w rodzaju kostki do wpiecia która bedzie dlużej grzać świece. Mechanicy są u mnie zgodni co do jednego, ze jest to jedyne rozwiazanie problemu ciezkiego palnia. Czy jest ktoś kto wie jak to sie nazywa, gdzie tego szukać
pozdrawiam
Jak wyżej
Lub kąt wtrysku trza przyspieszyć.
Zmienić aku na taki z prądem rozruchowym okolo 750A,
Zregenerować rozrusznik(mimo że wydaje się że dobrze kręci to nie kręci)
I nie ma bata,musi palić
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
Re: [AEL 2,5 140 KM] Mechanizm grzejący dłużej świece.
z naciskiem na " kąt wtrysku trza przyspieszyć" na największe padła to działadariodario pisze: Od takich "mechaników" trzymał bym się zdaleka.
Jak wyżej
Lub kąt wtrysku trza przyspieszyć.
Zmienić aku na taki z prądem rozruchowym okolo 750A,
Zregenerować rozrusznik(mimo że wydaje się że dobrze kręci to nie kręci)
I nie ma bata,musi palić
J a mam u siebie to samo jak odlacze czujnik temperatury ten bialy 2-pinowy to pali idealnie, gdy go podlacze swiece grzeja za krotko i ciężko odpala, rozrusznik mam po regeneracji, akumulator od bmw e60 mam prad rozruchowy cos około 800 kat wtrysko po wymianie rozrządu mechanik ustawil mi na 55 wedlug oficjalnych danych tak jest idealnie ale mysle ze jak zwieksze go do 70 to problem z odpalaniem zniknie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
zimny start silnika po odłączeniu czujnika temperatury,to nie tylko maksymalny czas nagrzewania świecgolota318 pisze:J a mam u siebie to samo jak odlacze czujnik temperatury ten bialy 2-pinowy to pali idealnie, gdy go podlacze swiece grzeja za krotko i ciężko odpala, rozrusznik mam po regeneracji, akumulator od bmw e60 mam prad rozruchowy cos około 800 kat wtrysko po wymianie rozrządu mechanik ustawil mi na 55 wedlug oficjalnych danych tak jest idealnie ale mysle ze jak zwieksze go do 70 to problem z odpalaniem zniknie
Ostatnio zmieniony 15 sty 2014, 21:12 przez krzysiekjx1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
po odłączeniu czujnika silnik pracuje, na ustawieniach mapy,jak przy skrajnej minimalnej temperaturze (nie sprawdzałem jak to jest na mapie),aczkolwiek jest jeszcze temperatura paliwa....
trzeba by zrobić test VAGiem i zobaczyć jak to się zachowuje na odpiętym ,ale dla samego podgrzania proponuje ręczną opcje w postaci ukrytego przycisku (od rozruchu URSUSa, się świetnie nadaje do tego)
trzeba by zrobić test VAGiem i zobaczyć jak to się zachowuje na odpiętym ,ale dla samego podgrzania proponuje ręczną opcje w postaci ukrytego przycisku (od rozruchu URSUSa, się świetnie nadaje do tego)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
rozpinasz czujnik,sznurujesz go czasowo z przewodami dywan do góry i dzwonisz aż znajdziesz jego drugi koniec w aucie <luzik>a prostsza wersja?? wpinasz się w przekaźnik świec z sygnałem i po temacie (tylko wtedy miej wyczucie bo popalisz jak za długo przytrzymasz )golota318 pisze:tez nad tym myslalem tylko nie wiem dokładnie gdzie wchodzą kabelki od tego czujnika a prowadzic kabel przez pol auta do samego czujnika to tak niezabardzo
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga